eat IT

eat IT

Heti menü 0610-0614

2013. június 07. - eatIT

menusheet20130610-Sheet1-1.jpgmenu20130610_eng-Sheet1-1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://eatit.blog.hu/api/trackback/id/tr225346887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabor57 2013.06.11. 08:51:37

Kedves EatIT!
A bankkártyás (SZÉP kártyás)fizetés második napja akadozik. Elég korán mentem le sorban állni hogy a beszállított pogácsából tudjak vásárolni, mivel a helyben sütött sajtos pogival már többször megjártam, ezért a helyben sütött cuccot nem preferálom. 10 perces sorban állás után éhesen távoztam, mivel a kártyás fizetés nem volt lehetséges. Jó lenne valami megoldást erre a dologra találni!

tisztelettel:

Gabor57 2013.06.11. 10:28:14

Az most nincs, meg akk minek a SZÉP kártya

eatIT 2013.06.11. 12:24:38

@Gabor57: Kedves Gabor57! A SZÉP kártya elfogadást, úgy ahogyan a terminálokat is a K&H Bank üzemelteti, szolgáltatja. Több ízben jeleztük feléjük a szolgáltatás akadozását, amire ők egyelőre nem tudnak megoldást találni, mivel minden egyéb ok kizárása után a viszontagságos időjárás maradt okként. Nagyon sajnáljuk, hogy nem tudtál a SZÉP kártyával fizetni, reméljük hamarosan újra zavartalanul működik a rendszerük.

Gabor57 2013.06.12. 07:57:02

@eatIT: Ja, viszontagságos időjárás és az árviz! Végül is nem csak a SZÉP kártyáról van itt szó, hanem a helyben sütött sajtos pogiról is, mely a külcsín ellenére is többször nyers volt. Kaptam vagy kárpótlást, vagy az árát vissza, de nem ez a megoldás, hanem a készítésnél egy kissé oda kell figyelni. Tudom szétszedtek egyet minden sütésből, de inkább egy megfelelő sütési időt kéne kikísérletezni, hogy ne legyen ok a reklamációra!

XTriplaX 2013.06.12. 12:27:20

FEEL THE DIFFERENCE:

kepkezelo.com/images/stbl369hzltdvyavsag.jpg

ár: ugyanannyi
az elsőt megettem, a másodikat kidobtam...

Mocskos politikus 2013.06.12. 14:27:51

@XTriplaX: majd most, hogy már csak kis csészébe lehet szedni a levest a menühöz (igaz azt továbbra is lehet púposra), remélhetőleg itt is jut majd salátalevélre, öntetre, stb. A türelem rózsát terem, nyugi.

Mancini76 2013.06.12. 15:43:23

Látjátok, én is ezért szeretek itt az IT-n dolgozni, mert ilyenekre is van időnk, hogy kommentelgetünk..

bujdosot 2013.06.13. 12:10:48

Kedves eatIT!
A tegnapi nap után(amikor is már fél 12kor hideg volt a camembert) a main is úgy érzem, hogy a zöld fogásért kifizetett 990 Ft-om elég rossz helyre került. Szerintem ha az ember már a drágább, zöld fogást választja, akkor elvárhatja, hogy minőségi alapanyagok kerüljenek bele. A tortillában egyedül az a két paradicsomszelet, illetve a tésztája volt az, amit meg tudtam enni...a nyesedékhústól, ami benne volt, pedig konkrétan az étvágyam is elment.

Eléggé esik megint a színvonal, és nem hiszem, hogy ez a tányérok miatt van.

Mocskos politikus 2013.06.13. 12:32:44

Kedves EatIT!

Hol vagytok most? Hol vannak a válaszok? Miért csak a pozitív írásokra reagáltok? Talán nincs merszetek hozzá?

Gabor57 2013.06.13. 12:57:51

@Mocskos politikus: na az már elfogyott (nem a rózsa)!!

eatIT 2013.06.13. 14:05:53

@Mocskos politikus: Kedves Mocskos politikus! Figyelünk rátok, olvassuk változatlanul az összes visszajelzést amit tesztek, és meg is válaszoljuk továbbra is amit kérdésként írtok. Pici türelmedet kérjük.
További szép napot kívánunk.

bujdosot 2013.06.13. 16:39:01

@eatIT: ha csak ezen múlik, hogy van-e kérdőjel a végén, ám legyen: Miért nyesedékhúsból csináltátok a mai tortillát? Miért esik a minőség napról-napra?
A kezdetektől fogva nálatok eszek, de már lassan nekem is kezd sok lenni....

eatIT 2013.06.14. 09:02:13

@Gabor57: Kedves Gabor57! Új minőségbiztosítási rendszert vezettünk be a pogácsákra, nagyon reméljük hogy ezentúl nem jut neked nem eléggé megsült darab. Mindenestre minden visszajelzésnek nagyon örülünk, ha pozitív (mert akkor érezzük hogy a munkánknak van eredménye) akár negatív (mert onnan tudjuk meg hogy pl. a pogácsákat jobban kell minőségbiztosítani)

eatIT 2013.06.14. 09:10:24

@bujdosot: Kedves bujdosot! Nem a kérdőjeleken múlik, de kösz a pontosítást ;)
A tortillát 50% csirkemellből és 50% szárnyfiléből készítjük. Ezt a receptúrát azért használjuk, hogy a végeredmény egy szaftos, jó ízélményt biztosító torilla legyen. A tésztákat is hosszasan próbálgattuk, mire végül ezt kiválasztottuk.
A rántott camembert esete azért furcsa, mert azokat 11:20-kor kezdtük el sütni, ráadásul a tálalásig az időt a felmelegített pizzakemencében töltötték. Ha véletlenül mégis egy hideg darab került hozzád azért elnézést kérünk és arra ösztönzünk hogy ilyen esetekben segíts nekünk azzal, hogy rögtön, a helyszínen szólsz valamelyik kollégánknak, mert így tudunk gondoskodni a kárpótlásodról és tudunk intézkedni hogy mindenki nagyon figyeljen hogy a többi vendégünknek ne kelljen így járnia. És természetesen tudjuk, hogy nem a csere vagy a pénzvisszafizetés az optimális; mégis egy ekkora üzem rászorul a folyamatos bugfixre.

bujdosot 2013.06.14. 09:31:16

@eatIT: A hidegség a kisebbik probléma volt, nyilván ott a mikró, aki akarja, megmelegíti magának.

A tortillában viszont még azt az 50% csirkemellet se találtam meg, viszont a tészta finom volt, úgyhogy azon ne változtassatok :)

Mocskos politikus 2013.06.17. 00:08:10

@eatIT: Én úgy gondolom, hogy az itt megjelent intellektuális eszmefuttatás és szaftos PR szöveg (parasztvakítás) helyett inkább a linkelt fotót kellene megvizsgálni, vajon megtaláltátok-e rajta, hogy mi a különbség.

Hagyjátok már ezt a "minden visszajelzésnek nagyon örülünk" marketing (CTRL-C, CTRL-V)szöveget, nevetségesek vagytok vele. Ez a komment is egy visszajelzés, de kétlem hogy örültök neki. Inkább az a válasz jönne tőletek: Kedves Mocskos Politikus, egyen máshol! Persze itt még! nem tartotok.

Még jó

eatIT 2013.06.17. 08:00:36

@Mocskos politikus: Kedves Mocskos politikus! Komolyan gondoljuk.
Nem vagyunk tökéletesek, sajnos mi is hibázunk, és a Ti visszajelzéseitek az egyetlen módja annak, hogy javíthassunk.
Jól ismerjük a Pluralt, kínálatát és árait: a két étel nem egy ligában játszik.

Mancini76 2013.06.17. 15:24:20

@Mocskos politikus: Kíváncsi ember lévén vissza olvastam egy-két korábbi kommentedet és arra a megállapításra jutottam,hogy Te nagyon nem vagy megelégedve az Eat It konyhájának minőségével, áraival, stb..De most komolyan, akkor miért eszel náluk? szimplán mazochista vagy , vagy esetleg neked megér ennyi pénzt az, hogy valós/nem valós kritikákat írogathass ide?
Én már tartok ott, hogy leírjam: Kedves MP!Egyen máshol!/javaslom az IKON-t, talán az megfelelne Neked/

Mocskos politikus 2013.06.17. 17:04:40

@Mancini76: Jól látod. És a kérdésedre a válasz: sokszor nincs kedvem, se időm kimászkálni akár az ikonba, akár máshová, de van olyan is hogy napokig kihagyom a kantint. A számat meg azért koptatom itt, mert elvárom hogy egy ilyen helyen relative minőségi konyha üzemeljen, ahol nem mindennapos a minőségi, mennyiségi vagy akár tisztasági probléma. Sajnálom, hogy te nem így látod, ugyanakkor örülök hogy ilyen mértékben elégedett vagy velük. Nem vagyunk egyformák.

ennivagynemenni 2013.06.17. 19:03:03

@Mocskos politikus: Megoldás lehet talán az ebédrendelés, szinte minden étteremből lehet rendelni, bőséges a választék, kedvezőbb az ár és általában nem kétséges a minőség. Campus, Blaháné, Teletál stb. Hmm?

ennivagynemenni 2013.06.17. 19:08:00

@Mancini76: Kíváncsi ember lévén visszaolvastam (jó)néhány régi kommentedet, és arra a megállapításra jutottam, hogy Te nagyon meg vagy elégedve az Eat It konyhájának minőségével, áraival, stb.. Tulajdonképpen az is kiütközik, hogy ezzel meglehetősen egyedül érezheted magad, max. a kutyáid oszthatják még ezt a véleményt...vagy ennyit tesz egy kis ingyen kutyakoszt?

Mocskos politikus 2013.06.17. 22:13:56

@ennivagynemenni: Próbáltam a rendelést, de az az igazság, hogy több sebből is vérzik számomra. Nem látom hogy mit rendelek, én pedig szeretem megnézni hogy mit eszek, mert a tejbegrízt is el lehet rontani, húsleves helyett meg kaptam már mosogató levet. Másrészről rendelés esetén előre kell gondolkodni, hogy rendeljek másnapra, majd le kell érte mennem, ami nem mindig kellemes időpontban talál meg, illetve hely szűkével is vagyunk a konyhában ebédidőben. A melegítést még nem is említettem. Ezekre a problémákra mind-mind megoldást nyújtana egy folyamatosan megfelelő szinvonalú kantin szolgáltatás. Nem azzal akarom tölteni a mindennapjaimat, hogy a másnapi ebédemet szervezzem. Mivel a jó kaja fontos, jó lenne ha ezt a kérdéskör oda lehetne bízni egy jó kantinra. Ha tudom hogy minőségi a szolgáltatás, akkor nem kell bíbelődni a rendeléssel (esetleg lemondással, ha nem megyek), alapból meleg, van is hely leülni, az adag megfelelő, finom, ízletes, stb. Majd ha ez mind sikerül akkor elégedett leszek, mert hogy van olyan is, csak max magasabban van a mérce mint másoknak. Vagy ez eatit-el vagy majd másik céggel.

Mancini76-ot meg szerintem ne hergeld, próbálok én is nem személyeskedni. Én is elolvastam a kommentjeit.. ;)

Gabor57 2013.06.18. 07:18:56

Kedves EatIT!
Szerintem megoldás lenne, ha az elszabott kaja nem kerülne ki, akkor nem lenne ennyi negatív komment! Mindenki boldogan, jóllakottan menne vissza dolgozni, em érezné becsapva magát, és Nektek is elérné a forgalmatok a két évvel ezelőtti szintet! Szerintem nem haragudnátok meg érte. A kaját mielőtt kikerül meg kellene kóstolni, mégpedig mindíg mindegyik pozíciót (az utángyártottakat is!!), és ha, mivel szakemberek dolgoznak nálatok, a minőség, az
íz(világ), a hőmérséklet nem üti meg az általatok magasra tett mércét, akkor nem kell (szabad) kiadni! Sokkal elviselhetőbb, hogy elfogyott, mint hogy, egy ételnek csúfolt valami kerüljön a tányérra, ami a fogyasztónak bosszúság, Nektek meg...hát hogy is mondjam, hogy senkít se bántsak meg! Én a magam részéről az itt gyártott szendvicseken kívül semmit sem eszek meg, ami helyben készült, és nem azért, mert finnyás vagyok, hanem ezért a minőségért egyszerűen túl drága a kínálat, az ár - érték arány nem stimmel! A desszertek nagyon jól néznek ki (egy - két kivételtől eltekintve), de azzal nem lehet jóllakni! Ja és mégvalami: ez a blog nyilvános, és igen keményen lejáratjátok magatokat ország - világ előtt, a rengeteg negatív bejegyzéssel, mivel szakemberek is olvassák a blogot!!

customer 2013.06.18. 07:55:39

Én csak azt nem értem, hogy ha ennyi kritika éri a kaja minőségét, néha a mennyiségét, a hőmérsékletét - és ez a kritika folyamatos - akkor mit keres még mindig itt a kantint üzemeltető cég? Az ÁSZ-t nem pont ezért tették lapátra? Mert a dolgozók nem voltak megelégedve a minőséggel. 2010.06.10. 19:00 - ez az első blogbejegyzés időpontja. 3 éve üzemeltetitek a kantint, és még mindig nem működik rendesen. Minden napra jut valami kivetnivaló. Vagy az evőeszköz koszos, vagy a kaja hideg, vagy kevés, vagy rossz, vagy épp csótány van a péksütiben, vagy nyers a tészta, stb stb. Tiszta szerencsejáték nálatok enni. Vagy bejön, vagy nem. :( Ilyenkor már nem lehet elfogadni a "Ti visszajelzéseitek az egyetlen módja annak, hogy javíthassunk" dumát. ha 3 év nem volt elég arra, hogy "beálljanak" a dolgok, akkor sose fognak, szerintem. Gábornak igaza van - Ha folyamatos lenne a minőség, akkor a bevételetek is megkétszereződne. Sokan egyszerűen nem mernek lent enni, mert nem akarnak kísérletezni. Azért sok sikert!

Gabor57 2013.06.18. 09:20:00

@customer: és ez csak az amit beírnak a köllégák, a többség nem ír, mert vagy (bocsi) lusta gépelni, sok a dolga, tudja, hogy úgysem változik semmi, kapja a sablonos választ, illetve visszakapja a pénzt, ha még lent reklamál,de attól még éhes marad! De ez láthatólag jó így ahogy van, élni kell vele, sajnos!

Mancini76 2013.06.18. 15:10:03

@ennivagynemenni: Figyelmen kívül hagynám a személyeskedő megnyilvánulásodat, ez a fórum nem erről szól. Előfordult velem is, hogy egyik-másik étel nem ízlett, de én olyankor egyből vissza vittem és becserélték másra, vagy visszakaptam az árát minden cécó nélkül.Nos , ezért találkoztok kevesebb negatív kommentemmel, mert a helyszínen mindig elmondom, mi a problémám.
Abban igazad van, hogy sok más helyről is lehet rendelni, de MP-nek meg abban van igaza, hogy a rendelt kaja minősége se az igazi mindig, s azt megreklamálni is bonyolultabb, időigényesebb. Köszi még egyszer ,hogy felkeltettem az érdeklődésed!:)

zs007 2013.06.19. 10:25:32

@Mancini76: Komolyan érdekel, hogy kell elképzelni, hogy visszaviszed: "szia, ez nem ízlik, kérném vissza a pénzem"? Ők pedig egyszerűen visszafizetik? Nehéz elképzelni egy olyan helyen, ahol még a köretet sem választhatod meg.

Gabor57 2013.06.19. 12:29:57

@zs007: kaptam már másik kaját, illetve visszakaptam a pénzt, de a nem megválasztható köret
nél ott a pont, mert én egy disznóságnak tartom, pláne, hogy a képernyőn külön vannak a főételek, és külön a koretek. Nincs más: eszi - nem eszi, nem kap mást!

Mancini76 2013.06.19. 12:54:26

@zs007: Igen, pontosan úgy történt a dolog, ahogy leírtad. Próbáld ki Te is,ha nem ízlik a kaja.Üdv

zs007 2013.06.19. 15:55:54

@Mancini76: Köszönöm, de inkább nem élnék vele. Egyrészt egy fillért nem vagyok hajlandó a zsebükbe tenni, másrészt pedig az ember nem cirkuszolni szeretne, hanem egyszerűen jóllakni.
süti beállítások módosítása