eat IT

eat IT

Heti menü 09 20 - 24

2010. szeptember 17. - eatit

Már pénteken a jövő heti menü!

Hajtás és katt után nyomtatható méretben.

 

 

 


A bejegyzés trackback címe:

https://eatit.blog.hu/api/trackback/id/tr992303435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bujdosot 2010.09.21. 12:41:14

Ma csak a főételhez tudok hozzászólni, mivel a levesek közül egyiket sem szeretem, de a bakonyi remek volt.
Egy kérdés: Szerintem a sült burgonya elég népszerű köret. Nem lehetne abból minden nap készíteni? :)

enri 2010.09.21. 13:23:25

Kedves eat IT! Nekem maximálisan bejön, amiket főztök, és ahogyan főztök egy dolgot leszámítva: sok esetben sósnak találom az ételeket, és ezt több kollégától hallottam már, szóval nem vagyok egyedül. Nem azt akarom mondani, hogy minden sótlan legyen, csak kérlek, tartsátok szem előtt, hogy sót utólag bárki tehet az ételhez, ha úgy kívánja, kivenni viszont már nem tudunk.

Gabor57 2010.09.21. 15:27:08

@enri: Köszi, Igy kell megírni egy építő kritikát!!

eatit 2010.09.21. 22:28:52

@enri: köszönjük, megkérjük a szerelmes kollégákat, vegyenek vissza :)
süti beállítások módosítása