eat IT

eat IT

Heti menü 07 26-30

2010. július 24. - eatit

A hajtás után megtaláljátok a heti menüt, kinyomtatható méretben, változatlan árakon.

A bejegyzés trackback címe:

https://eatit.blog.hu/api/trackback/id/tr712172378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vezérigi 2010.07.26. 13:21:23

Egyrészt felháborító, hogy az első heti "beetetés" után a főétel és a desszert adagja is fele akkora. Gondoltuk, hogy ez lesz, de reméltük, hogy ez egy normális cég, és ért a vendéglátáshoz. Másrészt legyek köpik be az ételeket, ami undorító. Valószínűleg a vendékör hamarosan meg fog csappani, ami nem meglepő...

eatit 2010.07.26. 21:57:23

@vezérigi: Meglepve olvassuk a kommented, mert az adagok ugyanakkorák dkg-ra mint múlt héten (pardon, nem, mert, mint ahogyan azt meg is írtuk, emeltünk az adagokon)
Megtudhatjuk mikor és mit fogyasztottál, hogy utánajárhassunk a problémának?

Szilvasgomboc 2010.07.27. 10:06:34

Szerintem semmi baj az adagokkal mostanában, de tényleg. Nézd meg mennyit meghagyunk a visszavitt tálcákon. Én még mostanában senkit sem hallottam panaszkodni.

EatIT! Szerintem jól csináljátok és nagyon fincsi az étel is. Csak maradjon igy és lesz vendégkörötök. :-)

Sweet_Sunshine 2010.07.27. 12:04:29

Sziasztok!

2 észrevételem lenne:
- tényleg undorító, hogy a legyek ott szállnak az ételre előttünk és beköpdösik
- a felszolgálók tényleg az ételek mellett dohányoznak, ma is láttam (ha már nem is a nemdohányzók miatt, de az ételek miatt hanyagolhatná a sátorban, nm beszélve arról, hogy ezek után nem mosnak kezet)

Valamilyen módon meg lehetne oldani, hogy szakadó esőben ne kelljen körbemászni az épületen, hanem vmi ajtót megnyitni.
Nagy melegben a sátorban semmi levegő sincs, kint a napon meg egyből leszédül az ember a padról.

Jut eszembe, az az ingyenes ásványvíz milyen?
Inni akartam belőle, de tele volt moszatkákkal, így inkább otthagytam és itt bent ittam.

Leves miért mindig csak egy féle van? Lehetne valami más is még. Egy cifra levest nem biztos, hogy mindenki megeszik, míg ha van valami hagyományos is, lehet választani...

gorbetukor 2010.07.27. 14:31:00

@vezérigi: mit vársz? ennyi pénzért pingvinek köpjék be az ételeket? :)

gorbetukor 2010.07.27. 14:38:00

Aaaauuu! Némelyik már fájdalmas. Szeretnék én is beállni a panaszkodók táborába. Kérlekszépen kedves eatit! Nekem kimondottan hiányzik, hogy kérek egy kis tartárt a kaja mellé, mire a tartár a kaján landol, -de a lényeg most jön!- viszont a "visszaúton" végigfolyik a tányér szélén, amit a kiszolgáló személyzet a finom kis ujjacskájával elcsap, majd letöröl. Elég kemény hiányérzetem van. Tudnátok ilyet produkálni nekünk? ;) Csak így tovább, az általam ismert kritikusokat is elégedettnek hallom mostanában!

vezérigi 2010.07.27. 15:07:25

Nem igaz, hogy nem vettétek észre, hogy a csokimousse kb. 3-szor akkora volt, színtiszta krém, míg következő héten a karamellmousse egy kiskanálnyi krém volt, "rengeteg" tejszínhabbal, de még azzal együtt is 3-ad akkora volt, mint a csokis.

Az ember ugyanakkora adagot várna el, és ez a különbség nagyon szembetűnő volt!

eatit 2010.07.27. 15:40:40

@gorbetukor: konkrétan mégis mire gondolsz? :D

idspispopd 2010.07.27. 16:17:48

Nekem ízlett a kaja :) adagra is jó (szafttal meg nem kell spórolni ha pöri van...) :)

Mimin 2010.07.30. 13:11:21

A Kaja jó de lehetne más köret is mint krumpli.
Arra meg kicsit jobban figyelhetnétek hogy itt rengeteg külföldi dolgozik v. jön 1 időre ide a céghez és a kaja csak magyarul van kinn.Az ételosztóknak akik leflegmáztak mikor a kaja kínálatot fordítottam német Kollégáknak és Vezetőnek: Ha eltudja mondani a kajákat érthetően NÉMETÜL v. ANGOLUL akkor oké flegmázzon hogy feltartom a sort vagy még AKKOR SE A VENDÉGGEL!!A jó módor úgy tűnik luxus...Talán nektek se mindegy hogy a külföldi Kollégák milyen véleménnyel vannak a cég Kantinjáról.

eatit 2010.08.03. 06:23:06

@Mimin: Köszönjük a tippet, jövő hétfőtől angolul is lesz menü.
süti beállítások módosítása