eat IT

eat IT

Heti menü 09 06-09 10

2010. szeptember 06. - eatit

Hajtás után menü, klikkre nyomtatható.

Pár nap és jön a MEGLEPETÉS!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eatit.blog.hu/api/trackback/id/tr232274432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2010.09.06. 09:44:57

Ma igen kellemes meglepetésben volt részem, amiért még mindig hálás vagyok a büfés srácnak (sajna, nevet nem tudok):
félretette nekem a kedvenc melegszenyámat. A sorban előttem álló fiatalember ugyanazt akart enni, és nem volt. De én mögötte belekotnyeleskedtem a csevejbe, hogy az enyém ugye megvan..? És láss csodát: nem felejtett el! Tudta, hogy csak egyfélét eszem reggelente, és eltette nekem, nem kellett éheznem.

Köszönet érte! Az egekig magasztalom (kérésére :-P)

Ja, és nem lehetne névtáblákat a dolgozóitokra? Jó volna a neveteken szólítani Benneteket!

y6o1d3a7 2010.09.07. 13:09:09

Sziasztok,

Eddig nem tettem meg, de most már megérett ez a bizonyos komment, hogy én is hozzászóljak!

Először is azzal kezdeném, hogy ez a bizonyos gasztronómiai szolgáltatás itt, miért csak 16:30-ig üzemel? Miért nem tudnak a későis műszakban lévő alkalmazottak a számukra szükséges tápanyag erőforrásokhoz hozzájutni, ha úgy adatik?

Miért kell rendeleéshez fordulnom, vagy elsétálnom a kóla automatához, hogy majd 400 forintért vehessek egy kólát, ha megéhezem, vagy szomjazom?

Miért nem lehet reggel 7.00 után (korais műszak) nemsokkal szendvicset venni? Válasz: mert nem jött aznap még áru.!

Ezt akkor meg kellene oldani!!

Ez szerintem egyáltalán nem állja meg a helyét...

Miért nem írják ki az étlap mellé, hogy akik bizonyos menüből szeretnének fogyasztani, azok legkésőbb 10-ig álljanak sorba, mert utána már el fog fogyni? A sorban állás legalább 30 percet vesz igénybe, ezt bizony bele kell kalkulálni a menü megtervezésekor!!

Az, hogy egy mesterszakács úgy főz, hogy meg sem kóstolja amit főz, azt elismerem s el is hiszem! DE ITT hol van erről szó?????

Sor kerül a desszert megkóstolására, mielőtt kiteszik?

Nem hiszem...

Oda kellene ezekre a dolgokra figyelni, s bizony, változtatni rajtuk!!

Így jelenleg a mostani szolgáltató ha pontozni kellene, akkor nagyon keveset kapna, nem is beszélve egy-két alkalmazott, munkához, illetve ügyfelekhez való hozzáállásáról!

Üdv.

2010.09.07. 14:19:12

Sziasztok,

szeretnék kérdezni tőletek egy hadititkot: a hasábburgonyátok milyen fajta?:) Ahányszor ettem nekem nagyon ízlett és lehetőség szerint szeretnék olyat venni otthonra is :)

Üdv,

ramirez7788 2010.09.07. 16:04:17

Ma délután kaptam egy olyan kávét, hogy émelyegtem után a pár órán keresztül. Jó lenne, ha az ilyesmire odafigyelnétek.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2010.09.07. 16:47:15

@ramirez7788: ma pont azt beszélgettük a kollégákkal, hogy vajon mikor volt utoljára takarítva a kávégép, mert elég hogy is mondjam csehül néz ki...
Az avas kávé rossz ízű is. Meg esetleg rosszul is lehetsz tőle.

eatit 2010.09.07. 18:07:22

@y6o1d3a7: nemsokára megváltozik a nyitvatartás, addig csak azt tudjuk elmondani, hogy ez egy ideiglenes sátor, ehhez képest próbálunk meg minél jobb szolgáltatást nyújtani
@frauc1: meglesz, megkérdezem az illetékest, és kirakjuk a blogra
@ramirez7788: hogy érted, émelyegtél? rossz ízű volt? vagy milyen? kérlek, írd meg pontosabban, és utánanézünk

gorbetukor 2010.09.08. 11:12:26

Nekem is megérett most már az a bizonyos komment!! Nekem a sz@r is ízetlen! JÓ LENNE HA ERRE ODAFIGYELNÉTEK! :)))

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2010.09.08. 13:56:08

@y6o1d3a7: hát, nem tudom. Én mindig mosolyt és kedvességet kapok. Néha vicces csipkelődést, de abban nem maradok adósuk.

Szerintem ez amolyan "amilyen a mosdó, olyan a törölköző" hozzáállás lehet, nem?
süti beállítások módosítása