eat IT

eat IT

Heti menü 10 11-15

2010. október 11. - eatit

Heti menü, a hajtás után kattra nyomtatható méretben. A héten érkezik a vállalati predátor a kantinba, Naga Jolokia néven, de a menüben is rejtettünk el néhány moderáltan csípős fogást.

A bejegyzés trackback címe:

https://eatit.blog.hu/api/trackback/id/tr642362123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Moto 2010.10.12. 14:32:27

Ez a keddi tökfőzelék fasirttal meglepően jó volt!

Alex1985 2010.10.13. 12:14:07

Két aprócska részlet amit mostanában észrevettünk:

- Jó lenne ha az ételek egy állandó, legalább langyos hőmérsékletet tartani tudnának.

- Az étel mennyiségét nem az határozná meg éppen kitől kapjuk ki a pultnál.

Az intézkedéseket előre is köszönöm!

absolutvodka 2010.10.13. 12:20:42

Csatlakoznék az előttem szólóhoz, elfogadhatatlan, hogy (nem ritkán) hidegen kell elfogyasztanunk az ebédet.

Úgy vettem észre, hogy a tálca elfogyási problémát mostanában sikerül megoldani, ez nagyon pozitív.

üdv.

csaba.lakatos 2010.10.13. 14:10:37

Egyet kell értenem az előttem szólókkal, a köret mennyisége tényleg nagyon rapszodikus skálán mozog. Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy legyen mindenkinek egyformán kevés. :)
A hideg étel problémára meg már hetekkel ezelőtt javasoltam a mikrót, szavaim akkor süket fülekre találtak.
A minőség még mindig közel tökéletes, ezen a téren csak így tovább! :)

R/T 2010.10.13. 17:14:31

Nekem meg az egyik kollégámnak épp ellenkező a baja, olyan k*va forró időnként, hogy nem bírjuk enni. Persze ezen segít a természet :))
Viszont ma ez a tarja még sülhetett/párolódhatott/akármi még egy kicsit, mert rágós volt. Vagy ez is volt a cél? Én porhanyósra számítottam.

szeretekenni 2010.10.14. 16:29:08

Ma csalódtam először.:( :( :(
Tegnap sóletet ettem csülökkel.
Ma meg ugyanaz a csülök, szeletelve és kapros juhtúróval álcázva. Miután nekiláttam, akkor eszméltem csak, hogy mi rejtőzik a fínomságos, guszta töltelék alatt. Fogalmam sem volt, hogy mi az, a szakács azt mondta, tarja. Csak most néztem meg, mi lehetett.
Zsivány! Zsiványcsülök. A konyha specialitása, nemdebár???
Uniq Selling Product

mileszazebed 2010.10.15. 09:56:34

Szerintem a sólethez adott csülök nem úgy nézett ki, mint a zsiványcsülök. A szakács meg félreérthetett valamit, nem mondaná arra, ami Zsiványcsülök néven fut, hogy tarja... Konkrétan a sólethez adott darabolt volt, a zsiványcsülök meg szeletelt. Ezt nem lehet szerintem replikálni belőle.

Mikor pénteken is brassói volt egy hete, és kedden ismét feltűnt az étlapon, én is elgondolkodtam, hogy most mi lesz... Elindulunk a lejtőn az ÁSZ-os lapos húsból készült brassói felé? De nem, friss volt, teljesen máshogy nézett ki és finom volt!!!

Úgyhogy szerintem nem arra mennek, hogy újrahasznosítsanak. És csak halkan jegyzem meg, hogy egyébként meg a legjobb, illetve jó helyeken azért ennyit sokan megengednének maguknak...

Gabor57 2010.10.17. 19:28:30

Kb. 22 munkanap volt eddig az új helyen.
22x(4+2)= 132 fajta főétel + 44 fajta leves, ehhez képest nagyon kevés az ismétlés!!
süti beállítások módosítása