eat IT

eat IT

Heti menü 11 08-12

2010. november 08. - eatit

Heti menü a hajtás után kattintásra olvasható méretben!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eatit.blog.hu/api/trackback/id/tr422432849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZYLO 2010.11.08. 09:47:31

Nem vagyok túl gyakori vendég a kantinban, talán ezért sem értem mindig az étlapot. Ha már ragaszkodtok a hangzatos elnevezésekhez (farfalle, mousse, karotta bunda), nem lehetne alatta zárójelben leírni, hogy mi is ez?

jössz le kajáért? 2010.11.08. 11:29:04

Nekem még mindig hiányérzetem van. :S

Kikerülhetne pár heti menü kinyomtatva a bejáratra, pár oszlopra, a falra, hogy ne az utolsó pillanatban kelljen dönteni.

Zavar hogy a leves sziget előtt állva nem lehet tudni melyik merre van, csak ha már a fazék mellé ért az ember.

A menün szerepeljenek az árak(!) is.

A pultnál legyenek felcédulázva az ételek (név + menüben és(!) menün kívüli árai is).
Legyen már ára a levesnek a másodiknak a desszertnek, de a pénztárnál lévő csokiknak és egyebeknek is.

csaba.lakatos 2010.11.08. 13:03:49

@jössz le kajáért?: Minden ponttal egyetértek és kiegészítésként újra megemlíteném a mikrót. Nem voltam a kantinban másfél hete, elnézést, ha időközben kikerült a mikró.

Gabor57 2010.11.08. 15:19:52

@ZYLO: Farfalle: nyakkendőtészta
Mousse: hab
Karotta Bunda: na ez új!

eatit 2010.11.08. 15:27:48

@Gabor57: :) répabunda, rendben, magyarítunk

R/T 2010.11.08. 20:35:53

Nincs még kitéve lájk-diszlájk, ezért itt adnék egy diszlájkot a dió mousse-nak. A kantin hivatalos csípőse mellett lehetne egy hivatalos savanyúja is, mert a káposztás lencseleves finom volt ugyan, de nem elég savanyú.

evucih 2010.11.09. 14:38:35

A túróval sült csirke ma is nagyon fincsi volt, mint mindig. Csak fura, hogy volt, aki 3at kapott belőle, és volt aki 2t.
A zöldség köret hideg volt, és agyonáztatott.
Sajtbundás halat csináljatok még sokszor (spenótos tésztával)

Zosa7 2010.11.09. 14:47:55

A csirke esetében szerintem a méret volt a döntő, bár így is előfordulnak különbségek, szerencsére én jól jártam :) De igen, finom volt amúgy! Like!

R/T 2010.11.09. 19:28:53

Már most rá vagyok pörögve a csülökpörköltre. Ne okozz csalódást, Vígh Jóska!

2010.11.10. 10:58:30

Esetleg nem tervezitek, hogy ételkiszállító szolgáltatást is beindítsatok?:) A páromnak állandóan áradozok, és ennek nyomán tegnap fogalmazódott meg benne ez a kérdés :)

bujdosot 2010.11.10. 11:59:22

A "Borzaska" nagyon finom volt a fokhagymás tejföllel...Kéretik a menüben tartani :)!

cuisine 2010.11.11. 12:49:49

Nagyon finom a babgulyás, ajánlom mindenkinek!

Gabor57 2010.11.12. 15:25:01

@jössz le kajáért?: Szia!

a blogon ott van az étlap nyomtatható változatban, reggel nyolctól tudsz dönteni!! (CSAK EGY ÖTLET)

jössz le kajáért? 2010.11.15. 07:31:45

@Gabor57: Ha értelmeset nem tudsz írni, akkor inkább ne írj!!!

Mi az ami nem értelmes, és teljesen haszontalan a blog funkcióját nézve:

- triviális dolgok (hogy én erre nem gondoltam hogy fent van a honlapon, hát tényleg!!!! Most komolyan???)
- "a világ tökéletes úgy ahogy van"-> a büfé is, Ne változtassunk semmit ujujujjj
- minőség, minőség, minőség... ahhhhhrrr
- hagyd már abba a kommentelők válaszainak kritizálását!!! Neked semmi sem jó, amit írunk. Nagyon idegesítő tudsz lenni!!!

Megpróbálok mindig produktív, építő jellegű kritikát adni és tolmácsolni a többiek véleményét körülöttem. És te csak "nincs sapka azért, van sapka azért"...

Gabor57 2010.11.22. 11:02:23

@jössz le kajáért?: Igazad van kedves Jössz le kajáért, az Általad írt dolgokra felesleges is válaszolni, ez lesz az utólsó! Ha valamihez nem értesz Barátom, akkor szívesen segítek Neked, ha esetleg kérdésed van. Harminc évig dolgoztam a gasztronómiában, úgy gondolom egy kicsit értek hozzá. Ezért merek a minőség mellet kiállni, mivel ez itt a cégnél 100 százalékig rendben van! (Ár / Kínálat arány) Azon még kell dolgozni, hogy esetleg az étel ne legyen hideg!
Én sajnos ilyen "TRIVIÁLIS" ember vagyok!!

Nagyon sajnállak, hogy az írásaimmal idegesítelek, nem fog többé előfordulni kedves "JÖSSZ LE KAJÁÉRT", mert nem érdemes...

tisztelettel:

Benkő Gábor
süti beállítások módosítása