eat IT

eat IT

Heti menü 04 11-15

2011. április 11. - eatit

A hajtás után kattintásra nyomtatható méretben!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eatit.blog.hu/api/trackback/id/tr722816216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zs007 2011.04.11. 09:35:31

a magyar meginnemjau

Vipera01 2011.04.11. 12:57:07

Csak az angolt lehet nagyítani. Orvosoljátok légyszíves.

R/T 2011.04.11. 23:57:36

Külön gratulálok a magyar kép címéhez :D

EhesMunkas (törölt) 2011.04.12. 09:16:28

Srácok, viccen kívül szeretnék nektek csinálni egy új blogot. WordPress alapokon. Ez vicc, hogy kéthetente szenvedtek a kép feltöltéssel. Mindenféle rosszmájúságot nélkülözve, ha érdekel a dolog, írjatok rám.

eatit 2011.04.12. 09:39:48

@EhesMunkas: köszönjük, szuperfejség, de rájöttem, mi van.
Safari alól nem lehet biztosan képet feltölteni blog.hu-ba, viszont firefoxról igen
szép új almás világ apró akadályai
@Gabor57: de, tegnap délután óta igen :)

eatit 2011.04.12. 09:40:22

@R/T: :D picit begazoltam a végére

EhesMunkas (törölt) 2011.04.12. 13:03:44

Ezen a vicces címen érhető el a magyar: m.blog.hu/ea/eatit/0411toltsdmarfelhatmegutlek.jpg :))

Zosa7 2011.04.13. 10:51:51

A tegnapi görög gyümölcsleves megint űberkirály lett!!! Még több ilyet!

idspispopd 2011.04.13. 14:14:37

Kedves Kollégák!

Amikor a pénztárnál fizettek, MINDIG nagyon nézzétek meg hogy jól kaptok-e vissza (különösen ha KP+étkezési ut. kombóval fizettek). Ma jól lerántottak egy 100-assal (és csak az asztalnál számoltam utána, cigánykodásnak éreztem volna visszamenni, nem mintha belehalnék, csak a borravaló akkor borravaló, ha azt én ÖNSZÁNTAMBÓL adom), és habár tudom hogy stresszes a kasszások melója ebédidőben, kutyakötelességük figyelni hogy mennyit adnak vissza.

Én nagyon örülnék neki, ha úgy történne mindez, ahogy pl. a Burger King-ben. A kasszás elsorolja mit kértem, megmondja az összeget, kimondja hogy mennyit adtam oda és ez alapján mennyi a visszajáró (amit a blokkon is fel kellene tüntetni), így elkerülhetőek lennének az ilyen jellegű "visszaélések", saját zsebre dolgozások.

Bár jóindulatom összes apró gyökerével kapaszkodom a belétek vetett bizalom talajába, nem érzem hogy egyes emberek fáradtsága és kimerültsége miatt kellene alkalmanként egy 100-ast akaratlanul ott hagynom...

A gyümileves valóban finom volt tegnap.
Előre is köszönöm hogy reagálni fog erre kedves EatIT :)

eatit 2011.04.13. 16:52:17

@idspispopd:
Szia,

A kollégáink nem fogják kockára tenni sem az állásukat, sem a munkahelyük becsületét 100 Forintért, biztosak vagyunk benne, hogy félreszámolás történt, nem lehúzás, amit szerintünk sokkal egyszerűbb és világosabb lenne a helyszínen kezelni, nem utólag megvádolni valakit, aki, ahogy mindannyian, tévedhet.
Örülünk, hogy ízlett a leves.

idspispopd 2011.04.13. 17:07:23

@eatit: Köszönöm a választ kedves EatIT!

Persze hogy nem teszik kockára, főleg hogy - gyakorlatilag - visszanyomozhatatlan a dolog. Amikor visszaadnak, egy marék aprót kapunk tenyérből tenyérbe, a kamerán sehol sem fog látszani hogy mennyit kaptam vissza.
Szegény kasszások, véletlenül mindig a mi kárunkra hibáznak, nem a sajátjukra :D persze ez senkit nem érdekel. Mi csak vádolni tudunk... (elnézést a cinizmusomért)

Az nem megoldás, ha 5 perc múlva odamegyek egy marék apróval hogy "légyszíves számold már meg...". A helyszínen vagy tudom mennyit kell visszakapnom, vagy nem. Ez van. (Pénztártól való távozás után nincs reklamáció <- és ez jogos is!) Ezért is kértem meg udvariasan a kollégákat, hogy ők figyeljenek jobban, ha már én így jártam.

Az "utólag vádlás" kicsit erős fogalmazás részedről, maradjunk inkább a "részben joggal felháborodás"-nál :)

Én még azt is elhiszem hogy nem akart átvágni a srác, de lehet hogy egy német már nem fogja elhinni...

Félreértés ne essen, a kajátokkal meg vagyok elégedve...

R/T 2011.04.13. 22:31:12

@idspispopd: Ez a te felelősséged is. Felnőtt ember vagy, számolni is tudsz, a monitoron láthatod az árat, és gondolom, azt is tudod mennyit adsz, egy reflex-szerűen elvégzett fejszámolással kiderítheted, mennyit kell visszakapnod. Ezzel összeveted a marék aprót. Ha nem stimmel, újra megszámolod. Ha megint nem stimmel, újra fejszámolsz. Ha ezután se stimmel, szólj a kasszásnak. Remélem, sose kerülök mögéd a sorban.

idspispopd 2011.04.13. 22:49:19

@R/T: Pedig állítólag jó a parfümöm... :)

Azt ne mondd kedves R/T, hogy te mindig kiteríted az aprót a tenyereden és megszámolod ott helyben (akár többször is)! Ha igen, én se akarok mögéd állni :)

Még így utoljára csak annyit mondanék (amit már először is mondtam): érdemes odafigyelni...

Gabor57 2011.04.14. 08:05:35

@idspispopd: a bejegyzés eleje eléggé gusztustalan volt! Miért nem szólsz az illetékesnek, ha gondod van.

Gábor

idspispopd 2011.04.14. 10:41:30

@Gabor57: Kedves Gábor, azért titkon reméltem hogy idekommentelsz valami kedveset és együttérzőt... :) Szerintem nem gusztustalan, te is kiakadnál ha eltűnne egy kis pénz a zsebedből.

Az hogy 5-10 forintot lecsíp valaki akaratomon kívül, rendben. Ezt csinálják a Volán sofőrök is :) szépen egész nap csipegetik az 5-10 forintokat, mint tyúkok a darált kukoricát. Oké, tegyük fel hogy elnézte a srác, nem akart lerántani, de ha lehet akkor se történjen már ilyen... Ha nem megy neki a fejben számolás, ott a számológép, vagy a fent említett franchise féle "beütöm mennyit adtál, kiadja mennyit adok" módszer. Ha nem figyelsz, akár egy ezrest is "benézhetnek" és akkor is csak egy "sajnálom, elnéztem" lesz a válasz, de az már senkit nem vígasztal.

És most fújhattok rám, utálhattok, de továbbra is ezt mondom: figyeljünk oda!

csaba.lakatos 2011.04.14. 11:10:58

@idspispopd: A pénztárosok, akiket felelőtlenül megvádoltál minden nap azon igyekeznek, hogy Te minél hamarabb leülhess az asztalhoz elfogyasztani az ebédedet. A munkájuk pörgős, természetes, hogy időnként hibáznak. Velem rendszeresen előfordult (nem egyszer-kétszer), hogy az én javamra hibázott a pénztáros, akár néhány száz forintot is. Mivel én is figyeltem és nem csak tőle vártam el, hogy figyeljen, azonnal szóltam neki, hogy nem stimmel az összeg. Visszavette, megköszönte és el volt felejtve az egész.

Gabor57 2011.04.14. 11:21:27

@idspispopd: miért nincs annyi vér a pucádban, hogy visszamész, és tisztázod a dologot kedves ??? @idspispopd?
miért kell teljes rosszindulatoddal meggyanusítani a pénztárost, aki szerinted a Te 100 forintoból fog új autót venni..mi van olyankor mikor valaki fél adagnak számoltatja el az egész adag kaját...stb? Jó lenne nem szándékosságot és rosszindulatot feltételezni másokról...biztos vagyok benne, ha Te kaptál volna véletlenül egy százassal többet, nem kavarnál ekkora vihart. (Most én vagyok rosszindulatú!

Ha ilyen gonosz, semmirevaló emberek dolgoznak a kantinban, minek mész oda? Otthonról kell kaját hozni, mint a többi "700 kollega"! Majd nem leszel akkor "lenyúlva"

csaba.lakatos 2011.04.14. 11:24:38

@Gabor57: Elragadtak az indulatok Gábor. :)
Ha jól emlékszem, valaki egyszer azt írta ezen a blogon, hogy a személyeskedésnek itt nincs helye. Nem rémlik ki lehetett az? :)

idspispopd 2011.04.14. 11:39:50

Nincs itt semmi gond :) Gábornál betudjuk a a szakmai múltjából fakadó elfogultságából, ettől még nincs harag, adja csak ki magából! Manapság csomó ember azért beteg, mert ideges, összegyűjti és nem adja ki, és az ideg rámegy a testi egészségére!

Visszatérve a témára, természetesen nem a 100 forinton van itt hangsúly, mert a Kantinban még egy 2 decis fantát sem tudok belőle venni :D és akár hiszed akár nem kedves Gábor, egyáltalán nincs bennem rosszindulat. A feltételezés viszont természetesen előjöhet bárkiben, emiatt nem marasztalhatsz el engem.

@csaba.lakatos: Az király, velem sajnos még ilyen nem fordult elő, bár tuti hogy én is szóltam volna, csak hát érted: esetemben ha visszamennék, kunyerálásnak nézne ki... (:

Azóta már megnyugodtam, meg nem is nagyon izgat a dolog, tegnap írtam ide, amikor még pissed off voltam.

Gabor57 2011.04.14. 11:43:26

@csaba.lakatos: szia Csabi!

Nekem csak az b.....a fel az agyam hogy ennyi rosszindulatot, "nyereségvágyat" feltételeznek a kantinos kollegákról! Szerintem az eatIT annyit hibázott, hogy elfelejtették kiírni:
"A pénztártól való távozás után reklamációt nem tudunk elfogadni"
Amúgy ennek a fröcsögésnek az is lehet a vége, hogy nem fogunk a kajajegyből visszakapni, nem lehet majd cigit venni...mint ahogy ez máshol szokás!

Gabor57 2011.04.15. 15:10:58

Sziasztok!

eléggé szegényes, ha valaki két adag kaját akar kivinni egy adag áráért!!! Úgy, hogy a pult ezen oldalán is van mit változtatni :)!

zs007 2011.04.15. 21:05:14

A mai választék 2kor, az volt szegényes.

zs007 2011.04.19. 13:44:38

Engedtessék már meg véleményt nyilvánítani - azért (is) van ez a blog. Örülök, ha neked minden megfelel, de amint a mellékelt ábra mutatja, jónéhány vendégnek van észrevétele stb.
süti beállítások módosítása