eat IT

eat IT

Menü 05 16 - 20

2011. május 16. - eatit

A hajtás után kattintásra nyomtatható méretben.

A bejegyzés trackback címe:

https://eatit.blog.hu/api/trackback/id/tr232907626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pisteeke 2011.05.16. 12:41:47

Hát meg kell mondjam, nagyon elszomorító volt a mai tapasztalatom... (mint mostanában álltalában szokot) :(

1- azt, hogy mostanság olyan az adagolás méretezése, hogy esélytelen jóllaknom belőle, már már kezdem megszokni. A majonéz adagját is a megszorító intézkedések miatt kellet csökkenteni?

2- ami a mai marha pörkölteteket illeti, kritikán aluli! Egyszerüen ehetetlen!!!! Három falatal próbálkoztam. Rágós, faggyus, borzasztó! 590 forintott vissza vittem a mosogató tálcára, mert egyszerüen nem tudtam megenni, pedig nem vagyok finnyás!

3- második nekifutásra fasírozottat kértem. Kaptam két kis gubicsott, amit előételnek szégyelnék titulálni, nem hogy főételnek! Bár, ez legalább ehető volt!

És ezt a véleményemet most több kollégám nevében is teszem, mert nem csak én gondolom ezt így! Összegezve, ma nállatok hagytam az ebébre 1230 forintott, és még csak véletlenül sem mondhatnám, hogy a jollakotság közeli állapotba kerültem! Még neki futok egyszerr, kétszer az étkezőnek, de szerintem ha ezt a tendenciát fogjátok, rendelni fogom a kaját! Ha a kaja sem jobb, nem olcsóbb, nem változatosabb, akkor miért
vállaszalak titeket? Lassan kezd hasonlítani a felhozatal, az elödötökéhez!:(
szomorú irányba fejlödtök...

sdfsdfsdfsdf 2011.05.16. 14:14:42

Üdv,

sajnos csatlakoznom kell az ez első hozzászólóhoz.

2dkg sem volt a 2 pici fasirt.gyereknek sem elég nemhogy egy felnőttnek. 590-ért megs drága a sültkrumpli...

ha nem fér bele az árba egy rendes adag étel elkészítése, akkor vagy javítsatok a költséghatékonyságon, adjátok fel a harcot, mert ez szégyen !

Paul-e 2011.05.16. 14:27:18

Üdv,

Eddig próbáltam visszatartani a kritikát, de most már nagyon nem megy.
Mi történt srácok? Hogy lehet 1 év alatt majdnem olyan szintre süllyedni mint az Ász?
Az a két kis gubics fasírozott,na meg a szájpadlásomat felsértő sült burgonya alig volt ehető.
És ne is beszéljünk arról, hogy a nemzetközi konyhák ízvilágát alíg találjátok el (pl a mult heti mititei)Ha nem megy, szerintem jó nekünk a brassói meg a bécsi szelet, de tisztességes adagokban.

Nemrég még profi volt az egész... mi változott a konyhaajtók mögött?

PedoMaci28 2011.05.17. 10:59:50

mi ez a szar szar szarkaláb...

VinDiesel (törölt) 2011.05.17. 11:04:14

www.debrecenimenuk.hu/

Ajánlom mindenki figyelmébe. Aki nagyon éhes, kipróbálhatja a Lakodalmas házat, 750 FT a menü, de olyan adagot adnak, hogy besz*rsz mire megeszed.

pisteeke 2011.05.17. 11:21:42

hát lehet, hogy arra kerül sor!
de én még adnék a fiuknak egy-két esélyt. Bár ha rövid időn belül nem változtatnak a tendencián, el pártolok tőlük!

De most komolyan srácok! Miért kellet követnetek az elődötök példáját? Lesülyedni egy nívó alá, már nem dicsőség, és nem érdem! Úgy érzitek, nem kell kiérdemelnetek a bizalmunkat? vagy jobb lezs nektek, ha a pizzafutárok, vagy ételkihordók fogják egymásnak adni a kilincset nap mint nap?
Nem is beszélve arról, hogy még csak nem ios reagáltatok semmit...

pfff.... komolyan mondom, elszomorító!

balco 2011.05.17. 11:27:26

Nem baj majd jön mindjárt "valaki" és jól leoszt titeket, hogy ne elégedetlenkedjetek...

Múltkori kérdésemre, hogy a napi ajánlatok közül miért csak az egyik van fent, az volt a válasz hogy nem tudtok változtatni a struktúrán. Érdekes a zöld fogás fel tudott kerülni.

A másik probléma a jpg. Megadtok itt tök jól hangzó kajaneveket, amit az átlag ember nem ismer de még 10 mp alatt meg se tudja guglizni, mert nem lehet a jpg-ből kijelölni... Ha meg meg merem kérdezni, hogy ez meg mi, akkor a pultban leosztanak, hogy miért nem olvastam el...

idspispopd 2011.05.17. 11:39:05

mondjuk ez a jpg-google probléma elég kicsi, remélem te is érzed :)

chö-pfö 2011.05.17. 12:18:55

Én azon csodálkozom, hogy ha jól lakok a napi menüvel. Olyan érzésem van, mintha valaki csak a saját ebédjét osztaná meg velem és sajnálná tőlem.
Lehet itt megmagyarázni, hogy micsoda minőség és kínálat, zöld menü meg manna, de ez a dolgozónak a fő fogása egy munkanapon és nem ízorgazmust szeretne, hanem jól lakni, amiből energiát tud meríteni.

eatit 2011.05.17. 12:22:14

A fasírtok pont akkorák, mint voltak, kimérve készülnek változatlanul, csak most sütőben, nem olajban sültek.

balco 2011.05.17. 12:25:37

@idspispopd: akkor keress rá erre a levesre:
www.google.com/search?q=lilakeito&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:hu:official&client=firefox-a

Ha zárójelben ott lenne, hogy az mi a fa.., akkor semmi bajom nem lenne...

idspispopd 2011.05.17. 12:35:04

@balco: de miért akarsz rákeresni? :D

balco 2011.05.17. 13:01:22

@idspispopd: Ez tényleg ennyire nehéz?

idspispopd 2011.05.17. 13:08:42

@balco: Lemész, nagykanállal beletúrsz, ha akarsz bele is szagolhatsz és el tudod dönteni hogy tetszik-e vagy sem. Miért kell neked google ehhez? Értem én hogy kell a receptje, de szerintem ez a legkisebb gond jelenleg.

A tegnapi marha tényleg hónaljszagú volt kicsit, a mai kaja jó volt.

sdfsdfsdfsdf 2011.05.17. 13:27:43

@eatit: elég nagy volt a szórás a fasirtok méretében, szóval nem hinném hogy dekáztatok....

érdekes, ma nagyobb fasirtok kerültek elő...

Legions_in_Hiding 2011.05.17. 13:39:28

@idspispopd: Azért mert ha liszt-, tej-, stb.- érzékeny vagy, akkor NEM tudod mit eszel.
Én pl. nem vágom mi az a Lalialilaló, kötve hiszem hogy te vágnád csuklóból. Lehet hogy pirított sündisznóleves, de lehet, hogy húsleves, csak el van írva "ékes" finnséggel. Lehet hogy nem akarok előremászni, megnézni mi micsoda, mielőtt szedek belőle.

Továbbá, a mai kajáról meg csak annyit, hogy mind a krumpli, mind a fasírt (és nem "fasirt"!!) JÉGhideg volt...ennyit a jóságról.

balco 2011.05.17. 13:41:06

@idspispopd: Mondjuk én szeretem tudni, hogy mit eszek, de neked biztos jó a majompöcsleves is!

Troll által vész mind, ki trollt ragad. (Máté 26:52 után szabadon)

Legions_in_Hiding 2011.05.17. 13:44:09

Ha ki lenne írva hogy Mänttöautto, abból is enne, hidd el.

pisteeke 2011.05.17. 13:46:31

@eatit:
azért most ugye nem azt akajátok mondani, hogy a kezdetek óta ezerk az adag méretezések voltak, ugye? mert az elég szomorú volna, ha emellet még hülyének is néznétek...

egyébként ma pizzát rendeltem, úgyhogy a mai fasírt méretéről nem tudok mit mondani!

balco 2011.05.17. 13:47:57

@Legions_in_Hiding: pedig annak elég fémes az íze... :)

idspispopd 2011.05.17. 13:53:09

@Legions_in_Hiding: Maximum írják ki hogy van benne tej vagy liszt vagy bármilyen fosató összetevő. :) Nyugodtan menj csak előre megnézni mi van a leveses "kondérban". Mi is úgy szoktuk... meg mindenki más. :)

@balco: Hadd gratuláljak már a költői vénádhoz, olyan kár hogy nem kamatoztatod valamelyik bulvár szennylapnál! :) Ilyen találóan még senki sem fogalmazta meg az értesületlenségeit. -.-' oh my...

chö-pfö 2011.05.17. 13:53:58

Engem nem érdekel mit eszek, csak lakjak jól!

pisteeke 2011.05.17. 13:55:23

@balco: nem probléma balco, ha leosztanak bennünket, hogy ne elégedetlenkedjünk, akkor nem fogunk. Max ott enni sem fogunk, és akkor hívhatják fasirtnak, vagy fasírtnak, fasírozotnak vagy meatball -nak, csak legyen, ki megegye! :)

alienshit 2011.05.17. 13:56:08

Szerintem jo, hogy vannak kulonlegesebb kajak, legalabb van lehetosegunk kiprobalni uj izeket. Es persze ha nem tetszik, akkor nem kotelezo megvenni. Volt 1-2 tenyleg rossz het a menut illetoen, de en ugy erzem az adagok es a minoseg is ismet helyreallt.
Lehet panaszkodni, de ennyit??? Jart mar itt barki is hagyomanyos magyar menzan? ahol moslekot adnak jo dragan? na, sztem azokkal ossze se lehet hasonlitani az Eat IT-t. Senki sem tokeletes, lehet kritizalni pozitivan, negativan, de azert ne essunk tulzasokba.

pisteeke 2011.05.17. 13:59:16

@eatit:
értem én....
nem a fsírt lett kisseb, a pofánk lett nagyobb!
és szóvá merjük tenni! micsoda elfajult világban élünk... pffff

chö-pfö 2011.05.17. 14:00:42

@alienshit: igen, jártam menzán, ettem étteremben is, sőt és képzeld, nem elsődleges szempont, hogy üzemi étkezdében különlegességet egyek. Két fontos dolog van, tudjam miből készült (és lehetőleg abból is legyen) illetve az adag egy felnőtt férfi számára is elegendő legyen. Ha különlegességre vágyok megfőzöm magamnak otthon vagy elmegyek étterembe.
A másik ami idegesít, vagyis inkább akik, az három-négy mókus, akik már 11:00-kor ott állnak a sorban, hogy ki tudják szedni a levesből az összes sűrűjét és ki is szedik.

pisteeke 2011.05.17. 14:05:58

@alienshit:
ne érts félre, nem vagyok megrögzöt fikázó! De én a magam részéről, nem látok javulást. Sőt!!! az adagok kissebek, a választék kezd lassan, de biztosan szűkülni! Az a fő bajom, hogy egyszerüen kevés az, amit adnak! Még a tartár adagját is látványosan lecsökentették! ha nem fér bele ebbe az árba, legyn (kicsit) több, de legyen egy olyan adag, ami elfogadható! A minőséggel alapvetően elégedetnek is mondhatnám magam. Bár ilyen marha pörköltet, mint a tegnapi, én biztos nem egedtem volna ki a pultra! Az tuti!
Szóval én nagyon nem láton a pozitív elmozdulást.... :S

balco 2011.05.17. 14:07:32

@chö-pfö: általában tényleg sikerül nekik, van hogy hagynak valamit, de ez nem jellemző...

Legions_in_Hiding 2011.05.17. 14:10:25

@idspispopd: Ezt nem hiheted komolyan, hogy egyszerűbb napi 400-1 embernek előre mászni, megnézni és visszamászni...? Vagy neadjisten LEMENNI megnézni és óbazz miez visszamászni dolgozni...?

ENNYIRE nem nélkülözheti valaki a logikát.
Ha valami nem működik normálisan azon lehet változtatni. Ettől a "jólvan az úgy mert úgy szoktuk" mentalitástól kiütést kapok.

Ha valaki elkezdené belelógatni a kezét a fazékba minden nap, azt is megszoknánk idővel, ugye?

Meh.

Legions_in_Hiding 2011.05.17. 14:20:45

@pisteeke:
megrögzöTT - két "t",
elégedeTT - két "t",
keleTT - két "t",
marhapörkölt - egy szó,
falaTTal - két "t",
forintot - egy "t",
gubicsot - egy "t",
véleményt nem teszünk hanem nyilvánítunk,
nálatok - egy "l",
jóllakoTTság két "t",
válasszalak egy "l" de sajnos kettőzött "sz",
elődötök - egy hosszú "ő" majd két rövid,
fejlődtök - szintén hosszú "ő", majd egy rövid.

Köszi.

idspispopd 2011.05.17. 14:23:27

@Legions_in_Hiding: De. Képzeld el hogy halál komolyan mondom. És hát igen, ÚGY SZOKTUK hogy amikor már a tálcánál járunk, lépünk kb. 3-at, 4-et (bocsi már nem emlékszem pontosan) és megnézzük hogy milyen a leves. Ha már beálltál abba a szájonkúrt sorba és úgy gondolod hogy lenn eszel a menzán, gondolom nem feltétlenül csak levessel akarsz jóllakni (a többi kajanévből azért lehet sejteni hogy mit tartalmaz). Ha ránézésre szimpi a leves úgyis veszel, ha nem, úgysem. :)

Balco barátunk meg hiába jön itt a makipöcslevesével, ő is falná kétpofára ha már 2 napja nem evett volna, még a kis makigolyókat is megszopogatná, csak hogy picit érezze a "fenséges" zamatát.

Azt aláírom, hogy esetleg 1-2 mondatban lehetne az unknown levesekről tárgyalni a blogon infó jelleggel a hét elején.

chö-pfö 2011.05.17. 14:24:35

@eatit: Mondjuk elég hihetetlen számomra, hogy kimért adagok vannak, elég csak a különfélébbnél különfélébb méretű rántott húsokra gondolni. (egy szeletnek 0,1 kg-nak kellene lennie, szerintem még nem sikerült...)
@Legions_in_Hiding: a megoldás az lesz, ha egy kanállal odaállsz belekotorsz, szagolsz, kérdezel a tejről, lisztről, majd kóstolsz és ízlelsz. Ezek szerint mindenki türelemmel ki fogja várni ezt is, szóval csak bátran, de ha előttem leszel a sorban már most reszkess!

Legions_in_Hiding 2011.05.17. 14:25:07

@Legions_in_Hiding:
Mennyivel egyszerűbb is ez mint odaírni hogy miből van, vagy magyarul minek hívják.
DUH. Erre rájöhettem volna.

Legions_in_Hiding 2011.05.17. 14:26:10

@idspispopd
Mennyivel egyszerűbb is ez mint odaírni hogy miből van, vagy magyarul minek hívják.
DUH. Erre rájöhettem volna.

csókoltatom a blogmotort is.

pisteeke 2011.05.17. 14:26:15

@Legions_in_Hiding:
hát figyi, ha a schmitt palinak szabad, akor nehogy már nekem ne lehessen!
Úgyhogy ne ugassál be kiccsilag, mert árt az "imídzsednek"!
kened?

pisteeke 2011.05.17. 14:27:07

@pisteeke:
amúgy meg kúrvára nem érdekel az okosságod cicus!

chö-pfö 2011.05.17. 14:31:25

@pisteeke: a leszaromban nincsen "em" csak "m"...

pisteeke 2011.05.17. 14:33:14

@Legions_in_Hiding:
fogadjunk, te is a nyelv megörzését tűzted ki célodúl, mint pali bátya!
Kajakra, (és nem pedig személygépjármüre) lesz dógod dögive! :D

pisteeke 2011.05.17. 14:43:39

hát, elég hamar feladtad! :D

Legions_in_Hiding 2011.05.17. 14:51:46

@pisteeke:
Egyrészt, én megmaradtam a minden közönség számára elfogadható kifejezések területén - nekem nem kell vulgáris kifejezéseket használnom a mondanivalómhoz, másrészt, ha már itt tartunk, még azt is elgépelted, mert az rövid "u".
@chö-pfö: Milyen igaz, köszönöm.

pisteeke 2011.05.17. 15:01:21

@Legions_in_Hiding:
bocsi, majd azért megpróbálok valahogy este elaludni, amiért ilyen csunyán beszéltem a kis mimóza lekeddel!
De atól még ne ugass már be, hogy mit hogy írok le! ki vagy te? ki kérdezete tőled, hogy mi a véleményed a "hejesírásomról" (még mielőt veszed a fáradságot, és energiát ölsz a kijavításába, elárulom, nem véletlenül "j" került oda! ;)
egyébként sem ez a téma! Leszarom, hogy ki hogy ír le dolgokat, és nem érdekel, ha te abba beledöglesz, ha csak 1 tét lácc (ez sem véletlen kiccsilag) a kettő helyet! ugyan ne érezd már kötelességednek, hogy kijavítsd az összes hibám! mert akkor (látod? két kával írtam! ez csak a te kedvedért vót...)lesz dolgod dögivel!
Én meg jól érzem magam ilyen vulgárisnak is, és hidd el, még csak nem is fingok (pukizok, ha esetleg nem értenéd a vulgáris szó használatomat)büdösebbet tőled! aról pedig nem is beszélve, hogy kakilni is ott kakilok, mint te! Gondoltad volna? ikúfájgter!

pisteeke 2011.05.17. 15:02:11

de majd lehet moderálni...

pisteeke 2011.05.17. 15:03:39

kíváncsi volnék, most hány hibát találsz majd :D

balco 2011.05.17. 15:09:18

Ez már nem helyesírási probléma, ez "user error"!

Legions_in_Hiding 2011.05.17. 15:12:29

@pisteeke:
Too many errors, script aborted.

pisteeke 2011.05.17. 15:12:35

@balco: én már csak ilyen vagyok! és nem fog tudni updatelni holmi rejtőzködő légió!
de aki nem tudja elviselni, annak csak azt tudom ajánlani, amit kövér bácsi mondott az ezredfordulón a kormány adó politikájára! :D

pisteeke 2011.05.17. 15:14:26

tehecc 1 szivességet! Gondolom sejted, mire gondolok!

(lezizzenhetsz rólam! mielőt még másra gondoltál volna! fujjj....!)

Legions_in_Hiding 2011.05.17. 15:15:46

@pisteeke:
Ja, egyébként a mielőtt az két "t", az arról meg két "r".
De látom nem vagy elveszett eset, ha figyelmeztetnek, tudsz te helyesen is írni.

pisteeke 2011.05.17. 15:19:38

@Legions_in_Hiding:
te mindig ilyen (most majdnem ide írtam, mire gondoltam, de ebbe már tényleg nem akarok bele menni.....) vagy, vagy most külön gyúrtál erre?

Egyébként én sem tartom magam elveszet gyereknek! a következő ciklusban jelöltetem majd magam Köztársasági elnöknek! Téged meg megteszlek valami miniszteernek! eszed meg van hozzá! :D

Legions_in_Hiding 2011.05.17. 15:24:49

"Elveszet" lehet, hogy nem vagy, de hogy a egy "t" - két "t" az egy nehéz szabály, az biztos.

pisteeke 2011.05.17. 15:26:34

@Legions_in_Hiding: "az" egy t stb...
de te ezt biztos jobban tudod husi!

balco 2011.05.17. 15:32:38

@pisteeke: Át ne állj már a másik oldalra!

pisteeke 2011.05.17. 15:34:53

@balco: uristnn, igazad van! Egy kicsit nem figyelek oda, máris kitör belölem az "íkú"! :D
De nem fenyeget ez a veszély (omg, ezt vajon jól írtam???? :)) ne aggódj! ;)

pisteeke 2011.05.17. 15:35:40

@pisteeke: mármint az sem, hogy át álok a másik oldalra! ;)

chö-pfö 2011.05.17. 15:36:26

@pisteeke: szerintem ő egy "másik" oldalra gondolt.

chö-pfö 2011.05.17. 15:37:05

@pisteeke: "át álok" na én ezzel ki is szállok innen szerintem.

pisteeke 2011.05.17. 15:51:57

"álj át a sötét oldalra! it mind1 hogy írod, az "állok" szót, senki nem csesztett!" :)

pisteeke 2011.05.17. 16:01:06

én is úgy gondolom, hogy ebből elég lesz ennyi is. Úgyhogy további szép napot kedves mindnyájatoknak, és öröm volt ez a kis szín folt a mai napban! Köszönet Anyunak, mert a világra hozott, Apunak, mert közreműködött! Az eat it -nak, mert teret engedett, és apropóval szolgált, láthatatlan légió barátomnak, ki mindenben támogatott, ha elesett voltam, készségesen segítségemre sietett, és nektek, mert vagytok nekem, és szebbé teszitek mindennapjaim!
Úgyhogy az erő legyen veletek, és éljen a világbéke!
Pálinkás szép jó napot a továbbiakban is! :)

Legions_in_Hiding 2011.05.17. 16:02:03

Számok terén azért más a helyzet, ugye?
véletlen elírják a fizudat egy nullával, az fáj...

pisteeke 2011.05.17. 16:02:32

@Legions_in_Hiding:
tőled külön is szeretnék elköszönni!

Szia! :)

pisteeke 2011.05.17. 16:03:30

@Legions_in_Hiding: attól függ, merre kerül a nulla....

lilakeito 2011.05.17. 16:12:42

Na lassan a blog színvonala is az éttermére süllyed :)

pisteeke 2011.05.17. 16:20:39

@lilakeito: Nem hiszem, hogy lesz ennek még folytatása! Részemről legalább is...

pisteeke 2011.05.17. 16:21:15

@lilakeito:
egyébként igazad van! ;)

Legions_in_Hiding 2011.05.17. 16:21:21

@lilakeito: A trollok megjelenése ennek bizot jele.

Egyébként, az "éttermére" azt jelenti, hogy valakinek a tulajdonában álló étkezőhelyre vonatkozóan (pl az idős tulaj éttermére bombát dobtak).
Ha azt akarjuk mondani, hogy az étterem "birtokában" levő dologra, annak egy jellemzőjére vonatkozóan, akkor azt az "étteremére" kifejezéssel tehetjük meg helyesen.

pisteeke 2011.05.17. 16:27:58

@Legions_in_Hiding: már bocsi, de te menthetelen vagy! Ugye tudod? És ha mostanáig nem sikerült, ezután már biztos nem fogod kinőni....
kár érted!

eatit 2011.05.18. 00:01:50

Héló
bírjuk mi ezt, hogy szépen játszotok, de hogy ide fussunk ki a fasírtok méretéból?
:)
Na

Gabor57 2011.05.18. 08:52:47

Hogy nektek ennyi időtök van!!!

zvica86 2011.05.18. 11:23:14

mindig is nevetségesnek találtam az ilyen témákon folyó vitákat.. legalább annyira, mint mindenkinek válaszolva elküldeni azt, hogy "légyszi ezt legközelebb ne küldd el az ítéesháóllra. köszi" - no comment
------------------------
a kajához hozzászólva: sztem finomakat csináltok, akad egy-két rosszabb nap is (kis adagok, kevésbé jó kaja), de 80% azért még így is pozitív.
egyetlen egyszer volt, hogy két darab fél női tenyérnyi lapcsánkát (én lapcsánkának mondom/írom, sz**ok rá, ha vki beszól érte) kaptam, akkor szóltam is, azóta se fordult ilyen elő :)
a lakodalmas ház egy sz** - szubjektív vélemény, én így gondolom :)adhatnak kamionnyi adagot is, ha sz**

pisteeke 2011.05.18. 12:22:25

@eatit:
Igazad van, valóban elkanyarodtunk kissé... :)
Nem szokásom ilyesmin vitázni, de ez most így sikerült...

csaba.lakatos 2011.05.20. 15:10:54

A mai sajttal töltött rántott csirkemell nagyon kicsi volt, de legalább hiányzott belőle a sajt.
@eatit: Milyen mennyiségű adagokkal dolgoztok? Milyen súlyúnak kellene lennie egy adag főételnek/húsnak?

Üdv,
Csaba
süti beállítások módosítása