eat IT

eat IT

Heti menü 09 05 - 09 09

2011. szeptember 04. - eatIT

A hajtás után kattintásra nyomtatható méretben!

A bejegyzés trackback címe:

https://eatit.blog.hu/api/trackback/id/tr563201876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szeretekenni 2011.09.07. 09:50:31

Nem menü. KÁVÉ!! Nem lehetne standardizálni?
Eddig, ha tejes kávét kértem kaptam egy hosszú kávét, finoman felgőzölt tejjel olyan forrón, hogy alíg bírtam vele. MOST: új kolléganő. Kávé ok. Zutty rá a hideg tej. És miútán reklamáltam, hogy bizony ez hideg :( hozzámvágta, hogy "Tejeskávét kértél. Ez az!!" Na, korábban mondtátok, hogy volt itt vki, aki nem felelt meg a vendéglátással szemben támasztott követelményeiteknek... sztem még mindig itt van.

zs007 2011.09.08. 00:53:45

Ezért tolom otthon a kávét reggel. Menza nem = kávézó.

kaszkador 2011.09.09. 08:42:27

Ez az új pultos csaj egy borzalom!! Lassú, bunkó, nem figyel, vak...
4 embert szolgált ki, akik utánam jöttek, pedig csak egy ember volt előttem, tehát azt sem lehet mondani, hogy a nagy sor kavarta be... Aztán még visszaköszönni sem bírt, holott ő van értem, neki kellene engem üdvözölnie!
Ha sokáig marad, kezdjünk gyűjteni neki valami vendéglátós tanfolyamra, de előtte szemüvegre és hallókészülékre!!

az öreg tintás 2011.09.09. 09:05:01

@szeretekenni: menj haza anyucihoz aki kitalálja a gondolataidat. A kulcsszó "kommunikáció", egyszerűen mondd el hogy hogyan szereted.
@kaszkadőr: sztem ezzel már mindenki találkozott, ahol nincs kordon, mint Ferihegyen, ott az emberi asszertivitás dönt. Ha nem tetszik a könyöklés akkor ne a pultossal intézd el, hanem a furakodóval.
És szúrjak én is egy övön alulit? Ahhoz képest, hogy egy órát kávézol munkaidőben, még itt fakkolsz a neten is...

Gabor57 2011.09.09. 09:13:44

nagyon megy az osztás!!

kaszkador 2011.09.09. 09:55:45

@az öreg tintás:
Honnan veszed, hogy egy órát kávézok munkaidőben??? Épp az lett volna a lényeg, hogy 10 perc alatt tudjak venni egy cigit, és abból a 19 szálból egyet meg is etetni a rákjaimmal! Egyébként nem gondolnám, hogy a TL-emen kívül bárkinek is elszámolással tartozok az időmről. Vagy tévedek???
Egyébként nem furakodás volt, mert egyszerre max. 3-an álltunk a pultnál. Tehát ez csak vakság, vagy bambaság. De bármelyik is legyen, nem az én hibám!! Vagy éppen az, ha nem érti amit kérek, vagy több esetben is nem azt kapom, amit kérek, az megint nem az én hibám. Ja, és ezt egy kordon sem oldaná meg...
süti beállítások módosítása