eat IT

eat IT

Új árak az eat IT-nél

2011. október 02. - eatIT

 

> A hajtás után kattintásra nagyobb méretben!

A bejegyzés trackback címe:

https://eatit.blog.hu/api/trackback/id/tr123273037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.10.03. 15:51:29

Szóhoz sem jutunk az új áraktól. Még a menü ára csak-csak, de a desszert, üdítő, pizza, csokik!!! hááát erről egy mondás jut eszembe, de ti valószínű nem ismeritek:

Hírek

Egyebek

Debrecen

Hely módosítása

Keresési beállítások
Web
Magyar nyelvű oldalak
Oldalak innen: Magyarország
Lefordított idegen nyelvű oldalak

Több eszköz

Keresési eredmények

Inkább a sűrű fillér, mint a ritka forint - sikeres.hu - vállalkozási ...

sikeres.hu/.../inkabb-a-suru-filler-mint-a-ritka-forint-1097.ht... - Tárolt változat

2011. máj. 30. – Sikertörténet az, ami összefogásból és kitartásból jön létre, amikor kitartunk egymás mellett jóban-rosszban és együtt sírunk-nevetünk.

"Jobb a sűrű fillér, mint a ritka forint!"

peacedoor 2011.10.04. 10:17:35

Sziasztok!

az a helyzet, hogy nem most volt itt az ideje árakat emelni, amikor rengeteg elégedetlen "ügyfeletek" van. Mint ahogy egy másik kommentelő írta, eleinte nagyon jól csináltátok a dolgokat, igényes, minőségi volt a szolgáltatás és az étel is. De ez egyre rosszabb. MIért nem tudtátok tartni a színvonalat? miért nem akkor emeltetek árat, amikor a sok jó emberetek elkezdtek elszállingózni? A romlás minden területen tapasztalható:
1. Egyre szarabb a kaja, és egyhangú is (olyan is volt, hogy ehetelen volt)
2. Egyre kevesebbet adtok, azaz kisebbek lettek az adagok
3. Rettenetesen sokat kell sorba állni! alsó hangon 20 perc! Nekünk hivatalosan fél óra az ebédszünet, és elég bosszantó, ha miattatok 10 perc alatt kell belapátolni a kaját (vagy ezért csökkent az adag, hogy gyorsabban meg tudjuk enni??!?)
4. A kiszolgáló személyzet bunkó, egyáltalán nem szimpatikus, ami még nem is lenne baj, ha legalább jól csinálnák a dolgukat, de nem tudnak összedolgozni, hetek után is csak szerencsétlenkednek 3an a kiadónál
5. A büfé minőségével nem vagyok tisztában, nekem kezdettől fogva értehetelen, hogy ha magatok sütitek a pékárut, akkor miért kerül dupla annyiba egy fele akkor péksüti, mint egy pékségben, de az biztos, hogy sokszor ott is igencsak hosszú sor áll, ami régebben nem volt jellemző

És minderre a szarra árat eleltek, méghozzá nem is csak jelképeset! Hidjétek el, ogy sok embernek az a véleménye, mint nekem! Így már nem tudtok versenyezni a rendelő cégekkel, és egyre többen rendelnek!

Én rendszeresen ott kajáltam, de egy biztos: már nem fogok, csak nagyon nagyon ritkán! szóval biztosan minusz egy bevétel, és sztem sokan fognak csatlakozni!

cuisine 2011.10.04. 13:23:07

Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, mennyibe kerül 10 dkg saláta, azt sehol nem láttam kiírva.
Köszönöm

tbone217 2011.10.04. 13:44:27

Nagyon tipikus ...

Ne csod�ozzunk ha a szem�zet hetente cser�dik.

� tuti nem fogok m�itt enni most ettem utolj�...

min� = 0
menyis�= -7

ez m�olyan mit az �z volt...

ZYLO 2011.10.04. 15:52:58

Tegnap (is) fél adagot vettem, aminek a mennyisége nagyon változó, de régebben nem éreztem kevésnek. Nemrég viszont a rántott húst elvágta a néni, tegnap pedig négy darab burgonyakrokett volt a fél adag. Tisztában vagyok a "fél adag" fogalmával, de tekintve, hogy az ára 70%-os, lehetnétek kicsit nagyvonalúbbak.

A blogot ritkán olvasom, és a pénztárnál nagyon meglepett, hogy megugrottak az árak. A négy krokett és egy bankkártya méretű hússzelet 485 Ft-ba került, nagyon nem érte meg.

Az élet sava-borsa 2011.10.04. 15:54:00

Kedves Kantin!

a mai napon volt szerencsém tesztelni a nemtom milyen fantázianéven futó új diós kiflit.

ez a kulturált feedbackem: ehetetlen. a tészta nem süteménytészta, a tölteléknek pedig remek mellékíze volt. mindezt 280-ért....

hozzáteszem, teljesen egyet értettem az emelésetekkel, valóban jóval a piaci ár alatt volt az ebéd ára. na de a büfé, az rettenetes. a régi kicsi és zsíros, ámde finom sütik még rendben is voltak, bár nem kerültek kevésbe.

a jelenlegiek nem tetszenek, főleg, miután ki is próbáltam.

csoki meg édesség minden mennyiségben kapható, de sehol egy müzliszelet, amit ugye már kérdeztem, hogy van-e, és megmondtátok, hogy nincs és nem is lesz.

szerintem a kaják annyira nem rosszak, bár tény, hogy régen jobb volt. itt értem a leveseket és másodikokat.

desszertet újabban kísérletként vettem, a múltkori "barackos-túrós-rétes" és a "gesztenyés rolád" szintén ehetetlen volt. egy süteménynek nem kell szénné cukrozottnak lennie, na de hogy kissé sem édes??? és a porcukor sem?

nem akartam nagy okosságokat meg felháborodott reklamációkat ide írni eddig, de ez most már nem maradt bent.

örülnék, ha ezzel tudnátok valamit tenni. én amellett vagyok, hogy nem rendelek máshonnan, amíg nem kényszerülök rá. az ásznál anno eljutottunk idáig. a múltkoriban néhányszor az Eat IT-t is ásznak szólítottam, remélem, csak véletlen.

a kiszolgáló kollégákra most nem térnék ki.

kitartást a javításhoz
köszönöm a visszajelzés elolvasását :-)

Venomias 2011.10.04. 23:49:58

Kedves Edd Meg!
Lenne pár észrevételem és kérdésem.
Észrevétel: A konyha és büfé valamint a kiszolgálás "minősége" hát ha nagyon finoman akarnék fogalmazni akkor erősen hanyatló tendenciát mutat. Ha nem akarnék finoman fogalmazni akkor azt kéne mondanom, hogy az egész úgy sz*r ahogy van! Annak idején azt ígértétek hogy a vásárló igénye lesz az első ("...és ha borjúpaprikás kell, megfőzzük"...)
Amióta beköltöztetek többen is vissza sírjuk a tavalyi "sátoros" szendvicseket hot-dogot a reggelente érkező pogácsát, croissant. (ami ha délután nem is volt friss de még mindig jobb volt mint ezek a vackok) De vissza sírjuk azokat a dolgozókat akik régen itt dolgoztak pultban vagy az ebédosztásnál mert bár néha az ő mosolyuk sem volt őszinte de azért a napok nagy többségében rendesek voltak és tisztességesen szolgáltak ki. Folytathatnám a sort az ételek minőségével mennyiségével de ezt már sokan megtették (ha így folytatjátok fogják is még).
Akkor jöjjenek a kérdések
1. Ha mi eszünk itt akkor akkor miért nem halljátok meg a kéréseinket? pl. büfé, reggeli,műzli szelet ....:D
2. Nem lehetne megoldani hogy megfelelő minőségű és számú személyzet legyen a büfébe pénztárba és a konyhán?
3. De ez már csak kíváncsiság, mi az oka annak hogy hetente változik a személyzet hova lettek a a tavalyi arcok (pizzás srác a kis fiatal cukrász/pultos meg a tálalós szakácsok?
Ezek lennének a kérdéseim és az észrevételeim remélem nem támadásnak veszitek.
üdvözlettel:
Egy majdnem exvásárló

hamnr1 2011.10.05. 10:59:04

Kedves EatIT!

Egy tegnapi rossz tapasztalat kényszerít arra, hogy írjak.
Mióta beindult ez a "cseréljük le a kedves, udvarias régi dolgozókat" projekt, azóta flegma, tudatlan és lassú munkatársakat sikerült alkalmazni, ráadásul még őket is cserélgetik egyre rosszabbakra.
Hol vannak a régiek? Az a pár, aki még itt van, így is látványosan kedvesebb és udvariasabb, mint az újak! Miért kell nekem úgy éreznem vásárláskor, hogy jobb lenne, ha elhúznék, mert a terhére vagyok az eladónak?
Egy régebbi alkalmazott (szerencsére már nem az) mikor meglátott, azzal a kérdéssel fogadott, hogy "Ugye nem kérsz limonádét?", mert ő azt nem szereti csinálni... ??!! Csoda, ha nem kértem nála már semmit sem?

Még ha a légkör jó lenne, ha érezném, hogy érdekli az embereket az, hogy meg vagyok-e elégedve a szolgáltatással, talán nem lennék felháborodva az áremelésen, de szerintem nem csak bennem merül fel, hogy "Miért fizessek én ezért többet, ha a sarki kisboltban jobb?"

Lassan jobban megéri rendelni, mert a futár is gyorsabban kihozza az ebédet, mint ahogy egyes dolgozók beütnek 3 tételt. Arról nem is beszélve, hogy az adagok kinek így, kinek úgy vannak osztva, attól függ, hogy ki adja és neki milyen a kedve.

Remélemm gyorsan javul a helyzet...

idspispopd 2011.10.05. 11:27:10

Megmondom őszintén, nekem is fura hogy állandóan cserélődik a személyzet. Tényleg ennyire rosszak lennének? Különös. Bár erről szerintem érdemes lenne őket megkérdezni...

Németországban a T-Systems kantinjában annyit szedtem amennyit akartam, ha ők szedtek, normális (de inkább inkább nagy) adagokat adtak. Ott miért nem sajnálják ha véletlenül elfogy? Csinálnak újat. És annyival nem is volt drágább. Valahogy csak itt Mo.-on érzem ezt az állandó aggódást, nehogy véletlenül jól lakjon már szerencsétlen. Nem kell sajnálni, pakoljátok meg azt a tányért, azért van.

A kiszolgáló fickó meg tényleg elég flegma. Múltkor valaki előttem meg merte kérdezni hogy van-e rántotthús, erre a válasz az volt: "látsz ilyet kiírva?" Legszívesebben kiszedtem volna a pult mögül egy kis "ismerkedés" gyanánt. Neki az a dolga, hogy ha kell, akár 100x is elmondja kedvesen és udvariasan a teljes választékot. Ennyi a feladata, meg hogy púposra pakolja a tányért, ezért kapja a pénzét. Ha nem tetszik, mondjon fel... vagy le. Akinek nincs türelme az emberekkel foglalkozni, az dolgozzon mezőgazdasági területen, vagy legyen biztonsági őr.

Az áremeléssel nem lenne gond, ha állandó nagy adagok lennének.

Alacsony_arak 2011.10.05. 17:09:54

Nem erdekes hogy 2011.10.05. 11:27:10 ora nincs hozzaszolas? (En ketszer is hozzaszoltam azota)

Ugy erzem ez a site jobban moderalva van mint gondoltam. "Veletlenul" az ertelmes hozzaszolasok "nem mentodnek el" :)

hurdler86 2011.10.06. 10:51:45

Kedves Kajálda!
nagyjából egyetértek mindegyik kommenttel, bár részemről a személyzettel minden ok. De mi az hogy a cukkinilivesben darált hús van?????? és nem is volt feltüntetve a menüben, ráadásul aznap pont bolognai volt az egyik második? és mi az, hogy a chilisbabban szintén darált hús van, plusz szalonna és kolbász? undorító.
az adagokhoz meg annyi, hogy egy adott desszert mérete percról percre változik!! ha vki 10 perccel előttem vesz desszertet, lehet hogy 40-50%-kal többet kap.
Az igényesség, és az ugyanakkora adagok nem pénz kérdése!!!!
én még reménykedek, hogy vmi változni fog, de ha nem én is skippelem a kantint!

ui.: snickers és társai 195Ft. ez most egy benzinkút vagy mi a ...?

Gabor57 2011.10.06. 13:22:23

Lehet, hogy a csoki, kóla stb. árának emelkedése a "hambiadóval" van összefüggésben???

Chabee Chicano 2011.10.06. 13:37:59

Talán ideje lenne az Üzemi Tanács elé terjeszteni a problematikát, ha már nagy nehezen megválasztottuk őket. Az első érdemleges tevékenységük lehetne az étkeztetés helyreállítása. Siker esetén létjogosultságuk sem lenne megkérdőjelezhető. Legyenek ők a "nép" hangja, mivel az egyéni kommentekre úgyis tesz a "tisztelt" eatIT.
Akár egy belső ellenőrzés, audit (minőség, mennyiség, kiszolgálás stb.) is indokolt lenne az eatIT-ra nézve, és valljuk be ebben jók vagyunk. Ha ezt olvassa egy Tanács-tag, kérem vegye napirendre, vagy továbbítsátok számukra. Köszi.

Chabee Chicano 2011.10.06. 13:57:17

@peacedoor: mélységesen egyet kell hogy értsek (sajnos). Ez nem egy nyugdíjas otthon, ahol egy csésze levestől "kidugul" az ember. Itt életerős fiatalok dolgoznak zömmel, akik közül sokan sportolnak is, vagy legalább kerékpárral járnak dolgozni, továbbá min. 8 órában komoly koncentrációt igénylő feladatokat látnak el, sokszor idegen nyelven és bizony a tápanyagigényük ennek megfelelően nem merül ki egy csésze lónyálban + 2 szem krumpliban és némi húsfoszlányban. Ezért érdemes lenne menedzsment szintre emelni a problémát, ha az elvégzett munka minőségét szeretnénk javítani, ugyanis ehhez egy Process Library édeskevés, miközben az ember fiziológiai szükségletei kielégítetlenek maradnak. (lásd Maslow-féle szükségletpiramis)

Gabor57 2011.10.06. 14:18:29

Kedves Kollegák! Az üzemi tanácsnak a probléma továűbbítva lett, és azt az igéretet kaptam, hogy egy mindenkit kielégítő megoldást keresnek/ találnak

zs007 2011.10.06. 14:56:24

@Gabor57: Ha igen, akkor egy pöttyet aránytalannak érzem:
"Az adó mértéke
a) üdítőital esetében 5 forint/liter ,
b) energiaital esetében 250 forint/liter ,
c) előrecsomagolt cukrozott készítmény esetében 100 forint/kilogramm ,
d) sós snack esetében 200 forint/kilogramm ,
e) ételízesítő esetében 500 forint/kilogramm."

Gabor57 2011.10.06. 15:27:58

@zs007: Az ÜT igérete szerint foglalkozni fog a problémákkal :)

ennél nincs lejjebb 2011.10.06. 17:08:30

csak akkor jártam a kantinba, amikor nem hoztam otthonról magamnak enni, vagy nem rendeltem máshonnan

eddig sem tetszettek a dolgok ott

ha havi 1x ettem lenn, akkor kb igazat mondok
de még a havi 1 kaját is többször visszavittem, hogy szedjenek nekem mást, mert ez ehetetlen. néha így jött ki. ettem finomat is, szó se róla!

néha ott vettem a reggeli croissant. 150-235 ft-ért azt a 3 falatot

ma lementem, venni akartam egy rágót, 195 ft!
snickers 190 ft

most mondták, hogy a menü ára is feljebb ment, de nem ám 20 ft-tal

többet nem veszek ott semmit, vegyen akinek annyi kidobandó pénze van

egy kantint már elfogyasztottak a dolgozók, ki tudja, itt a második?

balco 2011.10.07. 08:29:07

Most vettem egy kólát: 320, persze kiírva nincs...
(az automatában 300!!)

Laszlo Papp 2011.10.07. 09:56:22

Valóban magasak az árak, és nem minden esetben jó a minőség. Viszont Ti sem gondolhatjátok komolyan, hogy most megint új üzemeltetőt kapjunk...

pisteeke 2011.10.07. 10:27:31

@Laszlo Papp: nem az üzemeltetővel, hanem az általa képvisdelt minősségel van baj! Még azt is megkockáztatom, hogy az ár emelést is elfogadhatónak tartaná a töbség, ha minőség (és mennyiség, lehetőleg egyforma és kiadós adagok) állmának mögötte! De nem így van, és ez itt a probléma! És ha ezeknek a jogos elvárásoknak nem tud elegett tenni az üzemeltető, akkor igen, legyen másik! Van hála Istennek konkurencia. Ha pedig mégsem, akkor a bevétele sínyli meg! Nem kötelező ott enni, és örömmel kihozzák a futárok a kaját!

2011.10.07. 10:46:49

Ahogy Gyurcsány fogalmazott, most igaz lehet a kantinra is: "El lehet innen menni."

Én már napok óta nem ettem a kantinban. Sajnos nekem úgy tűnik hogy a vezetőséggel lehet a gond, a régi emberek nem véletlenül mentek el, vagy menesztették őket.

Ráadásul ez a prepaid rendszer kinek is jó? Ezt úgy hívják magyarul hogy betétgyűjtés, azaz a pénzed nem nálad van, hanem más használja vagy bankbetétben hízik, addig amíg le nem eszed. Ez is egy fajta áremelés. És ami a legszebb, mindez úgy van tálalva (EatIT módra) hogy még neked jó.
Nagy tévedés barátaim!

Chabee Chicano 2011.10.07. 11:08:49

@Bélpoklos: A kommented első felét én is osztom, ha marad a status quo.

A kommented közepébe sajnos nem láthatunk bele, de valami nincs rendben ez egyértelmű. Hiszen a vezetőségnek és az alkalmazottaknak kéz kézben kellene a mi érdekeinket szem előtt tartani, de valószínűleg az ők érdekeik ellentétesek, így mi szívunk.

A kommented végével viszont nem értek egyet.
A prepaid rendszer az egyik legjobb ötlet az indulásuk óta. Lerövidítheti a sorban állást és egyszerűsítheti a kiszolgálást. Ehhez persze megfelelő, gyors és biztonságos háttér (szoftver, terminál, elszámoló rendszer stb.) szükséges, tehát az ötlet jó, a siker a kivitelezésen múlik.
Továbbá a kártya feltölthető étkezési utalvánnyal is (legalábbis ezt ígérték s írták itt a blogon), annak a kamata, hozama pedig 0-val korrelál. (a tudomány jelen állása szerint)

pisteeke 2011.10.07. 11:18:18

:)Ideális akkor volna, ha nem előre kellene feltölteni, hanem a bérszámfejtéssel kerülne levonásra :)
de gondolom ez tuti nem lesz, mert azért az acris sem biztos, hogy törné magát az ötletért :)

2011.10.07. 11:21:52

@Chabee Chicano:

Javítok:

- a prepaid rendszer nekem is szimpi, de nem hiszem hogy szignifikánsan fog gyorsítani, mivel a menüd beütésével ígyis-úgyis vacakolás lesz, mint eddig.
bár amilyen hosszú mostanában a sor, a pénz is bőven elő tudom készíteni a kasszáig, így tök mindegy hogy azt adom oda vagy lehúzom a kártyát. 1mp-1mp!

- étkezésivel kapcsolatban pedig biztos lehetsz benne, hogy amint hó elején mindenki megkapja az utalványt és esetleg fel is tölti/beváltja, akkor 3 nap múlva abból már készpénz, de legalább is számlapénz lesz. A kajautalvány nyilván nem kamatozik, de az érte kapott lóvé az már igen. Ja és nem feltétlenül kell bankba rakni, van más mód is. Alapvető közgazdasági tény, hogy a pénz használatáért pénzt kérnek, akinél a lóvé, annál a hatalom. :)

- és mi van ha vissza akarod kapni a pénzed amit becsengettél?

2011.10.07. 11:34:52

Amúgy meg, ha az EatIT nem akar rendes büfét üzemeltetni, kellene csinálni egy mobil büfé állomást, ami minden reggel 7-től felpakolva itt figyel az aszfalt úton (nem tilos) és ott meg lehetne venni a 3x nagyobb sajtos croissant és társait 3-ad akkora áron.

Vegyetek mintát a doberdói vagy a Vízmű melletti pékségtől, ahhoz nem kell Bécsbe menni, ugyanis tök mindegy hogy mit árulnak ott, ha nekünk nem az kell. Ezt ennyire nehéz felfogni?

pisteeke 2011.10.07. 12:18:15

@Bélpoklos: van benne ráció! :)))

@Kedves EatIT, nem tudom olvassátok e a blogotokat... Kicsit hiányolom a reakciót részetekről. Vagy tekíntsük úgy, hogy halgatás = beismerés? :)

pisteeke 2011.10.07. 13:05:33

most jöttem fel a kantinból. 2 szelet hideg lepcsányka+1 hideg csirkecomb = 1280
Hétfőn Dönnert rendelek, az nem is kerül ennyibe, kiadósabb és nagyobb adag!
Valamit tényleg rosszúl csináltok... :(

suckit 2011.10.07. 13:23:04

Hello eddmeg!

Mint látom minden a régi, leszámítva azt, hogy most már nem 2-3 elégedetlen "ügyfeletek" van hanem rengeteg. Ma is, mint a héten minden nap tömve voltak a konyhák, mert a dolgozók többsége inkább rendel, vagy hozza a kaját, mert:

- ehető
- normális adag, nem meg egy kis köpet a tányéron
- olcsóbb (pl. 2 pizza 1200-1300 Ft, nem meg 2200)
- nem bunkó a futár (általában) és magammal sem bunkózok, amikor tálalok :)
- nem basz át senki sem, amikor veszek egy menü másodikat, meg egy levest, és ezt KÜLÖN számolja
- stb stb

Hosszú távon nem éri meg trükközni, jobb ha belátjátok. Ha azt hiszitek, hogy monopol helyzetetektől fogva bármit lenyomhattok az emberek torkán, tévedtek.

Ma reggel ismét nem volt kint az üdítő ára sem a zárható hűtőnél, sem pedig a kasszáknál. Miért is? Csak nem azért mert CIKI kiírni hogy 320 egy kis kóla? A nagy kifliben készített szendvics ára sem volt kint. Tudom, hogy van egy TV amin vannak valamilyen árak, de mégis honnan tudjam hogy ennek a kiflinek mi a neve? Maxi szendvics? vagy közepes szendvics? Miért nem lehet a termék árát A TERMÉK MELLÉ helyezni? Miért kell trükközni?

Értem én, hogy titeket nem érdekel, ha kevesebb fogy, a magasabb árak miatt úgyis bejön ugyanaz a lóvé, és még dolgozni se kell annyit...

Bravó! Kíváncsi lennék még arra is, hogy a tulaj kinek a haverja a management részéről, hogy ti még mindig itt vagytok, és bármit megtehettek.

zs007 2011.10.07. 13:28:48

@pisteeke: Ez már nem is nevetséges, hanem siralmas. Vagy fordítva?

Mocskos politikus 2011.10.07. 13:31:06

Tegyetek vonalkódot a kajára, akkor gyorsabban halad majd a sor a kasszánál!

Chabee Chicano 2011.10.07. 13:33:24

@Bélpoklos: ezért emeltem ki a megfelelő háttért, és kivitelezést, különben valóban nem redukálódik a várakozási idő. Azt eddig sem értettem, hogy miért kell egy normál menü esetén 16-szor végig simogatni az érintőképernyőt...? (a Pf. 12-re várom a helyes megfejtéseket)

Én magunkra nézve állítottam azt, hogy részünkről gyakorlatilag mindegy, hogy a táskánkban áll az étkezési utalvány vagy a prepaid számlán, hasznot nem hoz egyik sem számunkra. Az más kérdés, hogy ebből profitálhat az eatIT, de közvetetten mi is, ha pl. kevesebb időt kell emiatt sorban állni. A lóvé tehát nálunk van, hogy átadom-e vagy sem ill. hogy megéri-e vagy sem? Ezt döntse el maga mindenki. Az biztos, hogy ráfordítás nélkül pedig nincs haszon, ez is alapvető közgazdasági tény.

U.i.: ha a lóvé mellé a hatalmat (beleszólást stb.) is megkapnánk (ezen elvileg dolgozik az ÜT és remélem itt a blogon mi is picit), akkor jönne el a Kánaán... :)

VinDiesel (törölt) 2011.10.07. 13:59:17

Én az Eat IT-be fogok enni. DE NEM MA!

PedoMaci28 2011.10.07. 14:00:07

Mikor változtatjátok megy a webcimet:

zsEATIT.blog.hu -ra?????

PedoMaci28 2011.10.07. 14:01:31

gyengébbek kedvéért, zs mint zsidó...

Gabor57 2011.10.07. 14:09:31

@PedoMaci28: ez azért nem feltétlenül szükséges!!

zs007 2011.10.07. 14:13:13

És te mikor változtatod meg a nevedet Adolfra?

pisteeke 2011.10.07. 14:14:43

@PedoMaci28: Tényleg ne süllyedjünk erre a szintre! ;)

Chabee Chicano 2011.10.07. 14:18:35

@pisteeke: valószínűleg megváltak eme blog szerkesztőjétől is a költséghatékonyság jegyében (vagy ő éppen most a másik kedvtelésének él "önkényesen": mosogat)...no meg azért sincs reakció, mert sz*rnak rá, hogy itt mit irogatunk...főleg, amíg van forgalom.
Egy bojkott talán mélyebb mederbe terelné a dolgokat.

Viszont joggal mutogathatnak ránk, ugyanis a "jelszót", - ami által "felhomályosodtak" - mi adtuk a kezükbe: MORE WITH LESS

pisteeke 2011.10.07. 14:22:50

@Chabee Chicano: igen, a bojkott talán elérné, hogy figyeljenek ránk! nem is rosz ötlett! :D

PedoMaci28 2011.10.07. 14:25:46

Annyi jó hely van a környéken ahova el lehet menni ebédelni egy jót, NE ÉREZZÉTEK MÁR KÉNYSZERNEK hogy csak ez van:

www.jackpub.hu/jack.html (Füredi Kapu)
www.facebook.com/pages/MELANGE-K%C3%A1v%C3%A9h%C3%A1z/203860736320509 (Melange Kávéház, Egyetem sugárút 56)
www.facebook.com/profile.php?id=100002024636086 (Grill Gyros - Szabó Lőrincz utca kb 1 km)

Annyi idő az út oda-vissza mint itt egy átlagos sorbanállás ;)

eatIT 2011.10.07. 14:39:11

Kedves Hozzászólók!

Különös figyelemmel kísérjük a bejegyzéseiteket.

Folyamatosan és megfeszítetten azon dolgozunk, hogy a rendkívül magas fluktuáció mellett megfelelő minőséget és folyamatosan gyorsuló kiszolgálást nyújthassunk nektek. A hétvégén egy hosszú postban válaszolni fogunk a felvetéseitekre, és be fogunk avatni benneteket a problémáinkba is. Addig is szívesen olvasunk minden értelmes javaslatot tőletek. Igaz, mindenkinek eleget tenni nehéz, hiszen gyakran ti magatok kerültök ellentmondásba elvárásaitokkal.

A konstruktív véleményeknek tehát _nagyon_ örülünk, ezért is nyitottuk ezt a blogot. Az alpári, stílustalan és alaptalanul vagdalkozó hozzászólásokkal viszont véleményünk szerint magatokat minősítitek.

Ha valaki bármilyen okból nem itt a blogon szeretné felvenni velünk a kapcsolatot, annak javasoljuk hogy írjon emailt az info@eatit.hu címre.

Mocskos politikus 2011.10.07. 14:44:55

@PedoMaci28: miről beszélsz? hisz már él a cím!

suckit 2011.10.07. 14:52:47

Tehát megmagyarázza :) Csökkentik az adagokat, emelik az árakat, elbocsátották a régi csapatot (hiszen fizetést csökkenteni nem tud) és felvett újakat minimálbéren, akik emiatt teljesen flegmák és szarnak bele az egészbe, és majd ő megmagyarázza...

Nem magyarázni kell, hanem tisztességesen dolgozni! Ennyi. A másik: az hogy mi az értelmes, meg mi nem az, ne ti döntsétek el :) Nem vagytok abban a helyzetben, hogy minősítsétek a hozzászólásokat. Itt nem egyedi esetekről van szó, hanem heteken át tartó minősíthetetlen romlásról, ezért engedjétek meg, hogy kicsit felháborodottabban írjuk meg azt, amit már nagyon nagyon régóta írtunk, pl. a hiányzó árakat, stb...

doszy 2011.10.07. 15:46:43

"A konstruktív véleményeknek tehát _nagyon_ örülünk, ezért is nyitottuk ezt a blogot. Az alpári, stílustalan és alaptalanul vagdalkozó hozzászólásokkal viszont véleményünk szerint magatokat minősítitek."

Egyelőre nem láttam itt alaptalan vagdalkozást. A szar kajával és a magas árakkal viszont ti minősítitek magatokat.

2011.10.07. 16:05:39

Végigolvasva a commenteket bennem is felmerült pár gondolat. Azért ennyire nem rossz a helyzet , emberek...

1. Prepaid fizetés
Szerintem a legjobb ötlet, amit eddig kitaláltak, és mivel a kajacsekkem úgyis náluk költöttem el, így legalább nem kell vinnem magammal, nem kell szenvedni a visszajáróval, gyorsabb a kiszolgálás (bár tény, hogy teljesen fölösleges ennyit vacakolni a tételek beütésével, menü és kész).

2. Árak és minőség
Ha belegondoltok, a 745 egy menüért nem drága... A levesek ízével általában nincs probléma, sajnos a minőség tényleg ingadozik, ez gondolom szakácsfüggő is. A főéetelek ízével szerintem megint nincs gond, és jó hogy több választási lehetőségünk van, ráadásul a köretet is mi választhatjuk meg.

3. Árak és mennyiség
Itt már nagyobb a gond, az adagok (és ezt be kell látnia az EatIT nevében válaszoló kollégának is) TÉNYLEG EGYRE KISEBBEK. Mindazonáltal azért még nem fordult velem elő, hogy éhesen távoztam volna az ebédlőből.

4. Árak a büfében
Ez egy büfé. Azt ne várja el senki, hogy pékség áron kapjuk a péktermékeket. Van olcsóbb ez igaz, de az ízekkel szerintem itt sincs túl nagy probléma. Igen, a csoki és a kóla piszokdrága... Olyan szinten, hogy az már felháborító, bár természetesen azt sem adhatják bolti áron. Ha nagyon kólára vágyom, vagy csokira, személy szerint megveszem reggel a boltban. De egy kicsit itt tényleg túlzás az ár.

5. Fluktuáció
Ezt kíváncsian várjuk, tényleg elég gáz külső szemmel, hogy nincs egy ember, aki hosszabb távon megmaradna a cégnél, biztosan megvan a maga oka. A személyzet viselkedése azonban tényleg kritikán aluli. Nem egyszer éreztem úgy, mire a kasszához kerültem, hogy érezzem magam kitüntetve, hogy kapok kaját. Bocsássatok már meg, fizetek érte!

Továbbra is a menzán fogok kajálni, pizza akciók ide vagy oda, nekem ebédre leves kell, és főtt/sült főétel, nem pizza. És kíváncsi vagyok ki rendel meg 990ért egy teljes menüt úgy, hogy maga válogatja össze mi van benne, persze desszerttel. Lehet van ilyen, akkor viszont elérhetőségeket kérek :)

@Mocskos politikusnak van igaza, legyen vonalkód a rántotthús alján :)

Peace, és köszönöm ha reagáltok rá.

Chabee Chicano 2011.10.07. 16:28:05

@eatIT: Öröm idézni: "Különös figyelemmel kísérjük a bejegyzéseiteket."

Valóban ???
Akkor "cuisine" kérdését miért nem sikerült eddig még megválaszolni?

cuisine 2011.10.04. 13:23:07
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, mennyibe kerül 10 dkg saláta, azt sehol nem láttam kiírva. (szerk.: még ha csak ez nem lenne kiírva...)
Köszönöm

Vagy 3 nap nem elég egy szimpla saláta árképzésére? Netalán a Bivalybasznádra kihelyezett rendkívüli, stratégiai zöldség-árpolitikai gyűlés határozatképtelen? Hát hol a salátapult-manager, csak nem a pihenőidejét tölti ???

Különös tényleg, de nem a figyelem, hanem a hozzáértés.
Akkor mit várjunk a nagyobb lélegzetű feladatok megoldásánál?

U.i.: alig várom a hosszú post-ot, hogy ízekre szedjük...

pisteeke 2011.10.07. 17:25:52

@EhesMunkas: ha megengeded, megpróbálom összefoglalni a magam véleményét is, válaszul az észrevételeidre.
1. Prepaid fizetés:
valóban nincs vele baj szerintem, mert akinek tetszik a dolog, az él vele,akinek nem, az nem. Ennyi. Mondjuk szerintem továbbra is jobb lenne, ha a bérből lehetne utólag levonni. Persze, tudom, elég körülményes dolog, + be kellene vonni az akriszt, az EtIT-nak meg várni kellene a pénzre. Ok, de ettől függetlenül, mint ötlet nekem szimpatikus. Persze aki a kaja csekkjét használja fel erre a célra, annak valóban mindegy lehet, sőt, még kényelmesebb megoldás, mint a csekkel bajlódni! Ezzel szerintem sincs baj.
2. Árak és minőség
na itt pár dologban már nem értek veled egyet! OK, hogy a menüért nem sok a 745! ezt aláírom! DE a levesekkel azért adódik némi probléma! Egyrészt ez a megoldás, hogy önkiszolgáló a rendszer, valljuk be, nem mindenkinek jó! Mert bár nem vagyok leveses, de sokszor azért nem eszek levest, mert csak a lé van, semmi több. Mondjuk, ez bennünket minősít, mert akad egy két kollega, aki nem elég éret ennek az önkiszolgáló rendszernek a használatára. (sajnos) Hogy lehetne e ezen változtatni? Nem tudom, talán ha mi is felnőnénk a feladathoz… Ami pedig az íz világot illeti, nem egyszer vittem vissza a kaját, szinte érintetlenül, mert ehetetlen volt! Rágós, zsírtól tocsogó, túlfőzött vagy ép félig kész stb. … Nem vagyok válogatós típus, da azt mondanám, hogy igen is sok javítani való van az íz világon is! Kerüljön többe akár, de legyen minőség! Akkor nem sajnálom érte a pénzt, hisz tudom, hogy 500 ft-ból nem lehet kihozni úgy, hogy még nyereség is legyen rajta!
3. Árak és mennyiség
Nem hiszem el, hogy ekkora szórás van két adag étel között! Ez nagyin gáááááz!!!!! Volt olyan, hogy a kollega ugyan azt kérte, mint én, csak ő fél adagot. Egymás mellet álltunk, és az a fickó aki neki adta a fél adagot, jobban megpakolta a tányért, míg az aki nekem adta az egész adagot kevésbé! Tehát a fél adag nagyobb volt, mint az én egész adagom!Ez szánalmas, és szarvas hiba!!! És ige, nem egyszer előfordult, hogy éhesen jöttem fel a kantinból, és az automatánál pótoltam némi csokival.
4. Valóban büfé, de szerintem nagyobb forgalma lenne ha az árai mérsékeltebbek volnának! És nem értem miért ne lehetne pékségközeli áron adni a cuccost, ha ott készül helybe? Nincs beszállítás stb… miért kell törvényszerűen drágábbak legyen? Én szinte soha nem vásárolok a büfében, pont az árak miatt. De ha kicsit olcsóbb volna, itt költeném el a pénzem. Nem jobban megérné? Valaki már említette itt, még az elején a „sűrű fillér, ritka forint” esetét. Véleményem szerint van benne igazság, és nem utolsósorban a pozitív megítélésben is nagy szerepet játszhatna! Amit esetleg veszítene a réven, megnyerné a vámon! Szerintem lehetne olcsóbb!
5. Fluktuáció
Na igen, ez egy olyan fogalom, amit már hallottam máshol is. A kérdésre, hogy miért, ott is értelmetlen butaságok voltak a válaszok, ami a közelébe sem járt az igazságnak! Ha itt most csak az egyik felet fogjuk hallani az okáról, (márpedig úgy lesz, ha egyáltalán lesz valahogy) az messze nem fog teljes képet adni! De ha őszinte akarok lenni, nem is érdekel, miért van! Ami engem érdekel, hogy a személyzet, aki kiszolgál, udvarias, segítőkész és profi legyen! Ez az előző személyzetről sem volt maradéktalanul elmondható, de a mostani csúnyán lejáratja az EatIT-t! Nem akarok bántó lenni, de egyik másik kifejezetten tapló! Azért nem írom, hogy paraszt, mert az sértő volna a becsületes földműves Emberre nézve! De persze meg kell jegyezni, mit mindenhol, itt is vannak kivételek! Hogy kik tartoznak véleményem szerint ide, szívesen elmondom az EatIT-nak, ha megkérdezik tőlem.
Végezetül, a magam részéről annyit mondanék, hogy én oly sok esélyt adtam az eatit-nak, hogy a fele is sok! Nem változott semmi, ezért én addig, amíg javulás nem lesz, nem fogok náluk enni! Nem csak pizzát lehet rendelni, és én rendelni fogom a kaját! Adok érte szívesen 1000 ft –ott, ha meg vagyok vele elégedve. Ezzel nagyon nem voltam. Ma tettem egy emlékeztetőt az OL-ba, hogy ne felejtsem el a rendelést.
Ez kicsit hosszúra sikerült, bocsesz! Legyen világbéke, és ingyen sör! :)

wiretap 2011.10.08. 13:51:06

Kedves EatIT képviselői!

Szeretném egy picit hosszabban leírni azt, amit gondolok rólatok, úgyhogy előre is elnézést amiért picit terjedelmesebben osztom meg a véleményem. Megpróbálom építő jellegűvé formálni az egészet.

Komolyan nem értem, miért kell a pénztárosoknak tételesen beütni, hogy mit ad el az EatIT. Szerencsétleneknek 60 éves korukra úgy kikopik a vállízületük, hogy csak néznek majd. Miért nem lehet példát venni a németektől? Annyi mindenben jobbak mint mi. Ha nem vagyunk elég kreatívak, akkor utánozzuk már őket kicsit!

1. A kajaosztás módszere
Kinn a levest ők osztják, plusz még egy-két kész ételt, de sok minden más önkiszolgáló. Van egy nagy terület és legalább 4-5 helyre lehet állni kajáért. Itt is vannak apró sorok, de ezek valahogy haladnak. Miért? Mert a németeknek k*rva fontos az, hogy az ott dolgozó sok öltönyös X ezer eurót havonta kereső dolgozó minél gyorsabban és minél elégedettebben távozzon. És higgyétek el, egy német aztán megmondja ha baja van a szolgáltatás minőségével! Valahogy mégis optimális sebességgel el lehet hozni a kaját onnan. Nem sajnálnák se a húst, se a köretet. Odaállsz, púposra szeded. Ha elfogy, hoznak újat.

2. A fizetés módszere
Csak és kizárólag egy dedikált kártyával lehet fizetni, ami „fel van töltve” pénzzel. Külön kis automata, bedobod a pénzt, feltölti a kártyát. Független a kajáldától olymód’, hogy nem kell emiatt az étkezésre váróknak sorban állni. Plusz halad, mivel
- kártya bedug
- egyenleg kiír
- pénz bedob
- új egyenleg kiír
Kb. 20 másodperc. Bárki bármikor odaáll és megcsinálja. A vásárlónak érdeke hogy vigyázzon a kártyára, ugyanis az ő pénze van rajta. Amikor odaállnak a pulthoz, egy kedves hölgy mosolyog ránk szépen felöltözve, és kb. 3 mp alatt beüti h mit vettél, látod egy kis LCD-n az árat és bedugod a kártyád. Újabb 2 mp-et vársz és már mehetsz is. Szinte időd sincs megállni, mert halad a sor.

A konklúzió tehát kedves EatIT:

Optimalizálás.

A) Sok ember vár arra, hogy 1-1 ember kiszolgálva legyen --> rossz megoldás. Amíg szerencsétlenek gondolkodnak, 30-40 ember is vár néha, hogy az az 1-2 eldöntse mit akar. Legyen 3 pult, összesen 6 féle főétellel, 3 körettel és az emberek el fogják tudni dönteni hova álljanak be. Nem lesz nagy sor, mivel az a 30-40 ember 3 pulthoz áll be + önkiszolgálja magát és már megy is fizetni. (Lehet hogy nektek nem érdeketek a sorproblémát megoldani, mert aki éhes úgyis vár. Rossz hozzáállás! Ahogy a hozzászólások is ezt mutatják: igény van a sorok és a hosszú várakozás csökkentésére. IDŐ = PÉNZ)

B) Pénztárnál legalább 20 mp-t kell várni. Sok idő! Odamegyek, a pénztáros pedig csak az árat üsse be! Bedugom a kártyám (csak DEDIKÁLT jöhet szóba) és az egész művelet 8-10 MP-t vesz igénybe. Pörög a sor, senki sem fog várni igazából! Nem kell bajlódni azzal, hogy
- elszalad felváltani egy 10.000-est,
- nem kell megszámolnia mennyit adtam oda,
- nem kell várni, amíg az a nyomorult bank visszaigazolja a dombornyomott VISA kártyámat,
- nem kell várni, amíg oda-vissza rohangál a kasszás a wireless bankkártya elfogadó cuccal (amíg feláll a pénztáros és értemegy, legalább 2 újabb ember áll be a sorba). El kell felejteni a pénzzel fizetés módszerét. Szám beüt  Kártya bedug  Viszon’látás!!!

Így kell optimalizálni.

A személyzet részére tartani kell egy 1 napos oktatást. Ebben elmagyarázzátok nekik példákkal, színes ábrákkal illusztrálva (a mosogatószemélyzettől a szakácson át a pénztárosig) hogy miért KULCSFONTOSSÁGÚ a vásárlók elégedettsége az üzlet sikerével kapcsolatban. Átadjátok a dolgozóitoknak azt, hogy a szolgáltatás lényegében arról szól, hogy a vásárlókat maximálisan „kielégítjük” (étel minősége, kiszolgálás minősége) és ők szinte vágyni fognak arra, hogy újra igénybe vegyék azt. Továbbá ha sikeresen működik a biznisz, a személyzet munkáját is jobban elfogjátok ismerni. Ehhez viszont az kell, hogy ti is így álljatok hozzájuk, magyarul adjatok nekik MOTIVÁCIÓT!

Mosogatós személyzet
Várjátok el a mosogatóktól, hogy minden tálcát makulátlanul tisztára mossanak és töröljenek. Sokszor ott pihen egy-egy magányos tálca, villa, kanál... senkinek sem kell. Miért? Rá van száradva a kaja. Építsetek ki náluk egy olyan szemléletet, amiben fontos az evőeszközök és poharak tisztasága. Mondjátok el nekik, hogy itt igényes emberek lesznek!

Szakácsok
Várjátok el a szakácstól, hogy maximális precizitással készítse el az ételt. Kóstolja meg, figyeljen oda rá, lelkesen, odaadással csinálja, mintha a családjának főzné. Egy jó szakács olyan, mint az autó motorja. Minél jobb, annál élvezetesebb a munkája által nyújtott élmény.

Kiszolgáló személyzet
Tanítsátok meg őket az empatikus gondolkodásra! A vendég lehet hogy tudatlanul, tájékozatlanul, éhesen, türelmetlenül fog odaállni a tálcával, ő is dolgozik naphosszat, folyamatos stressz alatt van adott esetben, érthető ha nincs kedve utánajárni a felhozatalnak vagy kivárni, amíg az LCD-n lepörög az összes oldal. Türelmesen, akár többször is el kell mondani neki a választékot, kedvesen esetleg ajánlhat is valamit a vendégnek.
Kasszások
Miután bevezetitek a dedikált kártyás módszert, annyi dolguk lesz, h a napi választékot megjegyzik, társítanak hozzá fejben egy értékeket, és kizárólag AZT beütik a gépbe. Kedvesen elköszönnek és az utolsó pontnál, ahol a vendég elhagyja a kiszolgálást, az utolsó gondolata az lesz: milyen jófejek ezek az EatIT-sek! (Ismétlem: NE üsse be tételesen mit adott el, mert ez lelassítja a folyamatot és türelmetlenséget, elégedettlenséget generál!)
CSERÉBE VISZONT köszönjétek meg legalább heti szinten a személyzet munkáját, hogy érezzék, fontos láncszemei a gépezetnek. Fel se merüljön bennük az, hogy ők csak melósok és kiszolgálják a szellemi munkásokat. Érezzék és tudják azt, hogy elismert részei egy egységnek. Fontos és „pótolhatatlan” darabjai egy jól működő láncolatnak! Mondjátok el nekik az elején, hogy nektek érdeketek az Ő elégedettségük is. Legyetek velük korrektek! Így az áldozatos munkájuknak meg lesz a gyümölcse. És természetesen amit az elején megígértek nekik (FIZETÉS, túlórapénz, szabadnap lehetősége, hála, elismerés,…), ezt maradéktalanul teljesítsétek – akár a saját károtokon is!!! Mert még mindig jobb egy veszteséges vállalkozásból becsülettel és jó hírnévvel kiszállni, mint szégyenszemre becsületetvesztetten, szavahihetetlenül, minimális nyereséggel eliszkolni.

Végezetül: kérlek értsétek meg, hogy valamelyest ez egy öngerjesztő folyamat. Ha ti mindent megtesztek a szolgáltatás minőségéért (megbecsülitek a személyzetet), akkor ők is kedvesek lesznek velünk, és lelkesen fogják végezni a munkájukat. Mindenki boldog lesz, és pörögni fog az üzlet.

Bízom benne hogy tanultok az utóbbi 1 év tapasztalataiból!
Sok sikert kívánok a további munkátokhoz!

Üdvözlettel
W

Venomias 2011.10.09. 21:19:23

Hát köszönöm a válaszokat a kérdéseimre(igen ez ironikus köszönöm volt), a fluktuációról gondolom azért ti is tehettek nem hiszem hogy a mai világban a semmiért mondanak fel az emberek. De nem ez a lényeg nem ezért írok most. Wiretap-nak szeretnék felvetni valamit. Nem lehet-e kedves W. hogy az a menza ahol Németországban elfogyasztottad ebédedet nem egy Haszon orientált üzlet hanem a saját dolgozók ellátására fenntartott kantin volt. Vajon mi lenne az Edd meg kantinnal ha nem egy (kft. bt. zrt.)üzemeltetné hanem az IT. venne föl szakácsokat mosogatókat pultosokat és esetleg egy részleg vezetőt és nem bérbe adná a büfét kantint konyhát. Így mivel nem kéne hasznot termelnie csak a dolgozók bérét és az alapanyagot plusz a rezsit, gondolom az árakon simán lehetne enyhíteni. Bár én szerintem maradjanak az árak csak legyen jó meg sok a kaja.
Akkor simán eltudnám képzelni hogy pl. 1 ebéd jegyért annyi savanyúságot szedsz amennyi jól esik vagy, hogy senki nem néz rád hülyén ha esetleg kérsz még egy szelet rántott húst, és nem számolnak 70% azért ha nem bírsz megenni egy egész adag főételt vagy nem viszed el a levest. Várom válaszod kedves W. a többivel nagyjából egyet értek.

wiretap 2011.10.09. 21:55:07

@Venomias: Információ hiányában sajnos nem tudok neked erre válaszolni. Holnap megkérdezem a német főnököm. :) BTW: jó az öteleted!

Mocskos politikus 2011.10.10. 06:23:14

Eddmegesek!

Nem azt mondtatok, hogy hetvegen jon a valasz egy terjedelmes postban?

Terjedelmes post az van, csak nem toletek! :S Errol ennyit akkor!

EhesMunkas (törölt) 2011.10.10. 08:07:38

Venomias, amit írsz, az működik, de onnantól kezdve, hogy kizárjuk a bankkártyát és a kp-t, külsősök, vendégek, stb-k étkeztetése nagyobb problémával jár. Persze épp nem kerül semmibe pár vendég eatit kártyát beszerezni, de mindenesetre szerintem nem kell ezt a prepaid dolgot kötelezővé tenni...

Lehetne viszont támogatni, hogy egyre többen használják a sorbanállás lerövidítése végett (pl. akciókkal, kedvezményekkel...). Aki meg továbbra is bankkártyával óhajt fizetni, megteheti, de nem részesül az előnyökből.

Csak ötlet :)

EhesMunkas (törölt) 2011.10.10. 08:09:06

@Mocskos politikus: én is hiányolom a beígért hosszú bejegyzést...

eatIT 2011.10.10. 09:01:32

@cuisine: Szia, a saláta ára 18 Ft/dkg. Hamarosan lesz a salátánál is kis tábla. Addig is, az összes új árat a bejáratnál felállított totemoszlopon és a tv-k képernyőjén találod. Köszönjük a türelmed.

Gabor57 2011.10.10. 09:53:15

@wiretap: Szia, lehet, hogy az önkiszolgáló cucc ki volt adagolva? Nem igen tudom elképzelni, hogy egy pohárkrémet, vagy sültkrumplit a dolgozók szednek ki maguknak, (itthon nem is lehetne megcsinálni lsd. leves)

Alacsony_arak 2011.10.10. 10:40:59

Kedves eatIT.
"A 745,- forintos menüvel versenyképesnek érezzük magunkat. Hiszünk a piac törvényeiben: ha bárki úgy érzi hogy jobb ár/érték arányt talál máshol, az onnan fog jól lakni."

Azert erzitek versenykepesnek magatokat mert nincs a kornyeken olyan hely ahol ehetni lehetne. Szoval en semmikeppen nem tudom elfogadni reszetekrol ezt a hozzallast (akinek nem tetszik el lehet menni). Ha jol emlekszem ASZeknak is ez volt a politikaja. Csak ott ok mentek el...

Nezzetek meg mas menust, mas multit. Nektek kene a legtajekozottabnak lennetek az arakkal kapcsolatban. Had ne kezdjunk olyan peldalozgatasban hogy mashol mennyi...

EhesMunkas (törölt) 2011.10.10. 11:03:21

@Alacsony_arak: Pedig engem érdekelnének a példáig. Ami multikat ismerek Db-ben, az mind drágább.

suckit 2011.10.14. 15:23:18

Mikró lesz kirakva?

vásárló 2011.10.21. 09:42:07

Kedves Eat-IT büfései!

Szeretném, ha ellenőríznétek a hűtőpultban kapható tejtermékek szavatossági idejét! Reggelire vettem egy joghurtot (annak ellenére, hogy majdnem 2x annyi, mint egy normál boltban), és már a felbontás, és az első kanál után vettem észre, hogy tegnap lejárt a szavatossága!!!
Nem igazán vagyok az a finyás típus, de pár hónapja már nem csak magamra kell gondolnom, szóval...nem mertem megenni!
Eddig nem gondoltam volna, hogy Nálatok az ilyenre is figyelni kell vásárláskor! :/
Remélem, többet nem kerülök hasonló helyzetbe...de mindenesetre én is tanultam belőle! :(

Üdvözlettel,
vásárló

eatIT 2011.10.21. 10:57:57

@vásárló: Kedves Vásárló! Minden reggel nyitás előtt átnézzük a büfétermékek szavatossági idejét. Sajnos ez elkerülte a kollégák figyelmét. Köszönjük szépen a bejegyzésedet, a teljes kínálatot átnéztük ismét. Kérlek, menj le a büfébe és válassz magadnak egy másik joghurtot, amire a vendégünk vagy természetesen. Elnézést kérünk a reggeli kellemetlenségért.

Chabee Chicano 2011.10.24. 16:58:32

@eatIT: Bravó !!! Látjátok, lehet ezt így is, nyíltan, őszintén és korrekt módon. Itt kezdődik az a bizonyos "nyugati színvonal"...
süti beállítások módosítása