eat IT

eat IT

Az eat IT egy éve

2011. október 10. - eatIT

‟Customers who complain are the company’s best friends” 
(Nirmalya Kumar, Prof. of Marketing, London Business School)

Alig több mint egy éve nyitottunk.

Régimódinak tartottuk az ÁSZ kantinját, egy mindenben nyugati színvonalú éttermet és kávézót szerettünk volna létrehozni, olyan helyet amelyik méltó a cég kultúrájához.

645,- forintért adtunk egy menüt, blogot nyitottunk hogy a legközvetlenebbül fogadhassuk a visszajelzéseiteket. Sok apró hibát elkövettünk amire ti felhívtátok a figyelmünket; folyamatosan korrigáltunk, és komolyan hiszünk benne hogy az esetek döntő többségében sikerült is javítanunk a szolgáltatásunk minőségén.

Körülbelül két hónapja óriási fluktuációval küzdünk. Ennek okait – bár nagyon szívesen megtennénk – nem osztjuk meg részleteiben veletek: egy optimális világban ezeket a problémákat nekünk kell megoldanunk és nektek csak a stabil minőséget szabad érzékelnetek.

Minden nap azon dolgozunk, hogy olyan csapattal álljunk elétek amelyik minden elvárható igényt ki tud elégíteni, hiszen ismerjük a vendéglátóipar elsőszámú törvényét: a vendégnek mindig igaza van.

Az a helyzet, hogy peacedoor kommentje teljesen jogos: a legrosszabbkor voltunk kénytelenek árat emelni. Az alapanyagárak nem ritkán 50-60%-kal drágultak az elmúlt évben, a chipsadó sem segített, az üzemanyagárakat ismeritek… Az elmúlt két hónap változékony minőségét elismerjük és még egyszer megismételjük: keményen dolgozunk rajta, hogy ezen változtassunk. A ti egyre erősődő ütemű felháborodásotok azonban az új áraknak szólt. A rosszindulattal nagyon nehéz bármit is kezdenünk. A jogos kritikát elfogadjuk, ha hibázunk azt elismerjük.

Ezért állunk most egy kicsit tanácstalanul a rengeteg méltatlanul szélsőséges bejegyzéssel szemben. Határozott terveink vannak, de ehhez a ti türelmetekre és segítségetekre is szükségünk van.

A tartalmi kérdéseket illetően: üzleti modellünk fő törekvése, hogy jó minőségű ebédet adhassunk nektek elfogadható áron. A 745,- forintos menüvel versenyképesnek érezzük magunkat. Hiszünk a piac törvényeiben: ha bárki úgy érzi hogy jobb ár/érték arányt talál máshol, az onnan fog jól lakni. Mindenestre az általatok belinkelt megoldások – azonos feltételek mellett –  egyike sem olcsóbb megoldás.

A többi árral kapcsolatban pedig végképp álljuk a szabad verseny kihívását: árképzésünket egyszerűen alárendeltük a menü kedvező áron tartásának. Ha valaki ezzel nem ért egyet, és kulturált kommunikációt folytat (nem pedig trollkodik, vagy egyszerűen csak zsidózik) szívesen beszélgetünk vele: az elmúlt egy év konstruktív hozzászólásaiból tényleg sokat tanultunk.

Szóval a csapatot fejlesztenünk kell, a folyamatokat fejlesztenünk kell, és ezt is tesszük. Aki nem való közénk, attól megválunk és nagyon reméljük hogy hamarosan egy új, és végre stabil személyzettel állhatunk ki. A kasszarendszer szállítójával közösen dolgozunk azon, hogy a kasszát a lehető leggyorsabban lehessen ütni, a csapat flegma, nem elég kedves tagjait folyamatosan cseréljük le, szabályokat vezetünk be az adagok mennyiségének állandóságára és a többi és a többi.

Amíg mi ezeken dolgozunk a türelmeteket, a megértéseteket és az észrevételeiteket kérjük. Tegyétek lehetővé, hogy újra abban a hangulatban dolgozhassunk amiben a nyitás utáni 9-10 hónapban tehettük. Mert jó volt veletek, a segítségetekkel fejlődni, és szerintünk ez meg is látszott a munkánkon.

Üdvözlettel,

az eat IT vezetése

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eatit.blog.hu/api/trackback/id/tr593291062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

idspispopd 2011.10.10. 09:15:36

Részemről sok sikert kívánok! :)

hunvagy 2011.10.10. 10:29:11

Rendben, akkor kulturált diskurzus. Kár, hogy előbb negyed órát kellett játszanom az Indapassal, de sebaj. Bár akkor legye 1. Miért internetes fórumotok van? Ha valaki nagyon nem figyel a kommentjére, az egész világ olvashat az ITSH kantinjáról, ami szerintem minden csak nem szerencsés. De ugorjunk.

Azt írjátok, hogy azért drága minden más, hogy a menü olcsó legyen. Szerintem ez egy elég hibás hozzáállás a dologhoz, tekintve hogy amint az páran megpedzegették, feszegeti a "kihasználom hogy csak én vagyok itt" határait. Értem hogy adók, meg chipsadó meg kutyafüle, de egy-két terméknél az áremelés elég röhejes. Főleg, mikor a méregdrága csokiautomata már olcsóbb mint ti. Ebédről véleményem nincs, soha nem ettem lent, nem is kívánok, mert nincs rá egy fél életem, hogy kivárjam azt az egy tányér kaját.

Pizzát viszont rendeltem tőletek, de a legutolsó akció után azt sem fogok. Leadom a rendelésem egy 3 feltétes pizzára, kapok egy két feltétest amin a feltétek köszönőviszonyban sincsenek azzal amit rendeltem? Már megbocsáss, de összesen 5 fajta van nálatok, abból 3 megjegyzése nem igényel kvantumfizika diplomát. Főleg ha le van írva gyöngybetűkkel egy rohadt papírra.

Azt is megértem hogy sokat változik a dolgozói felhozatal. Sőt, még én állítom, hogy van legalább annyi flegma és tahó a vásárlóitok között, mint amennyiről a poszt-tolók panaszkodnak a ti oldalatokon. De tudjátok vannak dolgok, amitől elszakad a cérna. Nem is olyan régen vásároltam dohányárút és üdítőt, jó előre lengetve a bankkártyát. Mindent megkaptam, kiszámlázva, aztán jött a vállvonogatás, hogy "ja az olvasó két napja nem megy amúgy". Már bocsánat, de leszakadt volna valakinek a keze kirakni egy fecnit, hogy "Kártyaolvasó nyet müködik"? Nálam meg csak az volt, úgyhogy ott dekkoltam egy fél órát, amíg a munkatársam ráért és hitelezett nekem kajajegyet. Lehet velem van a baj, de mivel velünk szemben is vannak elvárások, hogy hogyan szolgáltassunk, meg merek kockáztatni egy ilyet a kantinunknak. Ha nem megy az olvasó, írd már ki. Nem fogunk keresztre feszíteni érte, de legalább tudunk róla, és nem fognak mások belefutni a dologba. Nincs idő a pizzára? Akkor mond azt, nem pedig egy szénné égett valamit feltálalni, ami totál nem az mint amit rendeltek.

eat IT 2011.10.10. 10:56:27

@hunvagy:

blog:
Vállaljuk a nyilvánosságot. Amikor dicséretet kap(t)unk, annak örülünk, a kritikát pedig álljuk. Lásd a post tetején az idézetet.

Sorbanállás:
Két prioritásunk van: a várakozási idő csökkentése és az adagok mennyiségi és minőségi állandósága. Ennek részeként struktúráljuk újra a kasszarendszer adatbázisának felépítését, és ezért vezettük be a kártyás fizetést. Reméljük, hogy a közeli jövőben sikerül látványosan csökkentenünk a várakozást, amit majd te is észlelni fogsz és vendégünk leszel egy-egy ebédre.

Pizza:
Őszintén sajnáljuk, ha így jártál. Arra kérünk téged (is, és minden más vendégünket aki úgy érzi nem megfelelő minőséget/mennyiséget kapott), hogy ha ilyesmit észlel azonnal személyesen keresse az üzletvezetőt. Biztos vagyok benne, hogy Karesz ott a helyszínen hatékony segítséget fog adni, és megoldja a felmerült problémát.

Bankkártyaolvasó:
Sajnos a K&H rendszere gyakran instabil, ennek a kiváltásán is dolgozunk. Az elmúlt időben egyszer fordult elő hogy két egymást követő napon szolgáltatáskimaradások voltak, amit valóban nem kommunikáltunk elég jól. A mai naptól ha a kártyaterminál nem működik, azt _azonnal_ ki fogjuk írni a kasszáknál/a pultnál. A kollégákat pedig ma reggel is határozottan megkértük, hogy udvariasan viselkedjenek, értsék meg hogy ők vannak a vendégeinkért és nem fordítva.

És köszönjük a konstruktív kommentedet :)

2011.10.10. 11:10:36

@eat IT: Ez a terminálos dolog akkor igazi probléma, ha elkészítteted a limonádékat, melegszendvicseket, hotdogokat, és úgy jössz rá a végén, hogy nem tudsz fizetni. Az már kiesés :D

brünhilda 2011.10.10. 12:26:03

Kedves Eat IT!

A fent említett indokok(adóemelés, drágulás) miatti árnövekedéssel semmi gondom nem lenne, ha reálisan emeltetek volna! (PL:1 joghurt 180???stb!!????)De az hogy az autómata olcsóbb mint a bűfé az már vérlázító!!!A büfé személyzetéről már nem is beszélve, hiszen a kiszolgáló kollegina eléggé pa....t!Az arckifejezáse, a testbeszéde mindent elárul(Ti meg mi a fenét akartok itt??venni!!??)Viszont azt a tényt is megemlíteném, hogy totálisan alkalmatlan erre a munkakörre meglátásom szerint.(PL a múltkor kértem egy tejes kávét erre azt a kérdést szegezte nekem hogy "Miből?" A meglepődöttségtől alig jutottam szóhoz, majd mikor már majdnem felrobbantam erőltetett mosollyal megkérdeztem hogy ezzel vajon mire gondol!! A Kávé márkájára, vagy fajtájára,állagára stb vagy mi a túróra???Egy vendéglátós kérdezze meg mit akar a kedves vendég Espressóból vagy hosszú kávéból. Na de az sem volt semmi amikor közölte hogy Caffe Lattet ne kérünk mert azt nem tud csinálni!!!!Kérem hol tartunk???

A menüvel nincs gond aránylag elfogadható az ár, na de könyörgöm a többi egy tál étel árát miért kell a csillagos égig emelni??Nem mellékesem megjegyezném hogy a minőségi és mennyiségi romlás az adagoknál felháborító!!

Remélem hogy a beígért változás rövid időn belül érezhető lesz, mert én részemről, hasonlóan számos kollégámhoz NEM látogatom az Eat IT. Meg lehet oldani a rendelést máshonnan is 800HUF-ért!!!
Köszönöm hogy véleményemet megoszthattam, remélem eljut arra a helyre ahová szántam!!

eat IT 2011.10.10. 12:43:35

@brünhilda:
Kedves Brünhilda!

Az észrevételeid eljutottak arra a helyre, ahová kellett nekik. Köszönjük, és reméljük rövid időn belül érzékelni fogod a változást.

Üdv,

eat IT

salcay 2011.10.10. 12:52:49

Dráguljon, aláírom, tényleg drágul az alapanyag, chips adó, stb... Ezzel kapcsolatban egyetlen kérdésem van: Ami chips adóval együtt is 110-130 Ft a boltban, az miért majdnem kétszeres szorzóval kapható itt? Konkrétan a csokikra gondolok, és ez homokszem a sivatagban, de a kérdés attól még áll.

Lassúság, sor. Én türelmes ember vagyok, de éhes is. Nem akarok ujjal mutogatni, de kénytelen vagyok: a pénztárnál a festettszőke hölgy van hogy kétszer számolja át a kajámat, mert elsőre eltéveszti, azt is olyan lassan, hogy a másik oldalon már ketten kimennek, mire végez. Aztán rájön, hogy az üdítőt nem ütötte be, és akkor újra. Elég nyilvánvalóan látható a szűk keresztmetszet, azt hiszem. (És most elnézést kérek a modorért!)
Emellett, nem volna rossz ötlet mindkét pénztárat beüzemelni csúcsidőre, mert a legritkább esetben látom, hogy mindkettő működne, pedig a sor erősen indokolná.

Összefoglalva: Szerényebb minőségű szolgáltatást vehetünk igénybe, drágábban, és lassabban, mint eddig. Ahogy a kolléga mondta, velünk szemben is vannak elvárások, és mi is, és Önök is az ügyfél elégedettségére hajtunk.

Apropó: egy éve húzódik a kukák kérdése. Nincs kuka! Jelenleg egy darab se!

2011.10.10. 13:04:06

Kedves EatIT!

Az előző postban (ahol a rengeteg comment volt), már felvetettem, de még érdemi választ nem kaptam rá.

Mint látszik, elég sok embernek problémája van a sorbanállás idejével (jogosan). A prepaid kártyás rendszer már egy eszköz a kezetekben ennek a feladatnak a leküzdésére. Természetesen közelezővé tenni nem lehet, de azzal igen is támogathatnátok, hogy minél többen használják ezt a - tényleg sokkal gyorsabb - módját a fizetésnek.

Mire gondolok itt? Akciókra, kedvezményekre, "törzsvásárlói" rendszerre, stb, ebben valószínűleg nagyobb a tapasztalatotok, de mindenképp megfontolandó. Egyrészt az akciókra is jobban kapnak az emberek, aki meg nem, az is gyorsabban ( = elégedettebben) távozik...

2011.10.10. 13:05:50

@salcay: A kuka téma elég bosszantó!

Mocskos politikus 2011.10.10. 13:11:42

Ki a fenét érdekel a fizetés ideje, mikor a kaja beütése lajhártempóban halad? Amíg beütik az 30mp, kp-val fizetni 10, prepaid kártyával 5mp.
Tehát 40 mp vs. 35mp!! Nem mindegy?

idspispopd 2011.10.10. 13:11:52

Nem a festett szőke hölggyel van a probléma, ugyanis Ő mindent megtesz hogy kiszolgáljon. A gond szerintem (ahogy korábban valaki említette ) a kaják tételes számlázásán van. Szerintem is felesleges így vezetni. Ha 745 a kaja, akkor üsse be hogy 745 és haladni fog a sor.

eat IT 2011.10.10. 13:15:59

@EhesMunkas:
Lesznek akciók, kedvezmények!
Szeretnénk ezen a nehéz, magas fluktuációjú időn túlesni, és utána egy friss, vidám és motivált csapattal mindenféle kreatív eszközt bedobni amivel jobb lesz nektek is és nekünk is :)
A kukákat pedig még a héten beszerezzük és kirakjuk.

Üdv,

eat IT

EhesMunkas (törölt) 2011.10.10. 13:31:31

@Mocskos politikus: Igen, ez lenne a helyzet, ha mindenki szépen előre letenne Karesznek 745-öt így vagy úgy kiszámolva. De 10 000-essel fizetnek, kártyával, pinkóddal, aláírással, kajacsekkel összevissza, visszajáró, elszámolják, borravaló, kutyafüle...

De legyen csak 8-10 mp a spórolás, az egy teli sornál (ami cirka 80 ember szerintem a pénztártól a bejáratig, de lehet alulbecslem), 800 mp, vagy legyen csak 600. Az a sorvégén álló embernek 10 percet jelent!

Mocskos politikus 2011.10.10. 14:06:58

@EhesMunkas: Hát ennyit meg nekünk kellene felnőni a problémához, hogy a lóvét előre kiszámoljuk/kikészítjük/felváltjuk és a rántotthús alján lévő vonalkód leolvasása után már virítjuk is.

só. 2011.10.10. 14:21:49

Nekem csak egyetlen kérdésem lenne: miért kell rendszeresen tarhálni a sót? Szerintem nem túl irreális elvárás az, hogy egy ilyen helyen minden asztalon legyen egy sótartó.
+ várom én is a beígért pozitív változásokat.

Köszöntem,
egy törzsvásárlótok

ITferi 2011.10.10. 14:22:00

"@brünhilda:
Kedves Brünhilda!

Az észrevételeid eljutottak arra a helyre, ahová kellett nekik. Köszönjük, és reméljük rövid időn belül érzékelni fogod a változást.

Üdv,

eat IT "
Gondolom ez azt jelenti, hogy meg fog drágulni az automatában lévő termékek ára!Köszönjük!

Mért fogjátok az üzemanyag árának emelkedésére a drágulást?Ti a szállítóktól kapjátok a cuccokat, aki a szállítási költséget is beépíti az átadási árba. Szóval max. az alapanyag ára emelkedett, a benzin/gázolajnak ehhez semmi köze.
Hétvégén jártam az egyik nagy áruházban, ahol a túró rudi és egyéb termékek ára is jóval alacsonyabb volt. Nektek mért kell dupla áron adni mindent? 50%-os haszonkulcs nem elég?
Ne értsetek félre, nem azért írom ezt, mert támadni akarok, épp ellenkezőleg, szeretném, ha megmaradna az EatIT.

Mocskos politikus 2011.10.10. 14:48:45

@ITferi: ferikém, a vizet a kútról hozzák, de nem bicklivel. azért!

Chabee Chicano 2011.10.10. 15:30:13

Az a "nyugati színvonal" már a tervezésnél elakadt. Ugyanis releváns szakmai tapasztalat nélkül, józan paraszti ésszel belátható, hogy egy területre koncentrálni a sorban állást, tálca- és/vagy evőeszköz-osztást ill. leves- és saláta-tálalást, továbbá tálcagyűjtést, és ha ez nem elég még egy üdítőautomatát is, felér egy öngyilkossággal, de min. irracionális és következetlen.

A helyetekben bezárnék egy hétre, és optimalizálnám a munkafolyamatokat, valamint átszabnám a térkihasználást.

A két kassza önmagában feltételezi, hogy párhuzamosan két sor haladhasson. Máris feleződik a várakozási idő.
Ehhez egy helyett két oldalról kellene megoldani a leves tálalását, s ennek kellene az utolsó mozzanatnak lennie a főétel után, mivel addig kilötyög, elhűl stb.

Tehát a helyes sorrend: tálca, szalvéta, evőeszköz, főétel, saláta/desszert, leves, fizetés.

Minden kiegészítő meglétének folyamatos ellenőrzése, ugyanis gyakran előfordul, hogy szólnunk kell: nincs ez, nincs az...

Tálcagyűjtés pedig történhetne több ponton is akár, hiszen erről még nem esett szó, de olykor (csúcsidőben) itt is várni kell egymásra.

Fizetésnél szigorúbb lennék, s csak a prepaid kártyát engedném, különben nem váltja be a hozzáfűzött reményeket.
Ehhez azonban rugalmas feltöltés (készpénz, átutalás, étkezési utalvány stb.) minimális összeg és lejárat nélkül, valamint átlátható webes felület szükséges. A pénz visszaváltható kell hogy legyen.
Ez csak így lehet megbízható és felhasználóbarát, egyébként visszaveti használatát.

Megj.: a menühöz lehetne a jövőben savanyúságot/befőttet felszolgálni (áremelés nélkül), ez nem vágna hanyatt titeket, ugyanakkor mi könnyebben emésztenénk meg az ételt és talán az áremelkedést is...

suckit 2011.10.10. 15:33:33

Gyerekek! Drága a kaja? Nem értitek? :)
Minek eladni 10 joghurtot 100 Ft-os áron, amin van 10x40 Ft haszon, ha el lehet adni 4-et 180-ért és azon is meglesz a 400+ forint haszon! Kevesebb munka = alacsonyabb működési költség, több haszon. A drága büfé miatt nem csak mi járunk rosszul, bár kevesebb, de fogy a cucc, mert aki nem gondolkozik előre, és nem hoz, az úgyis megveszi, mert éhes.
Menü ára OK, ha mással sem lenne cigánykodás (kukák, mikrók, só, magas árak a büfében, árcimkék időnkénti hiánya, lassú és bunkó kiszolgálás, stb) akkor biztosan 3x ennyien ennének nálatok, és sokkal több lóvé folyna be :)

Üdv

ITferi 2011.10.10. 16:08:39

Nem a menü árával van gond, ahogy már írta más is, legyen 745 csak az legyen elég, legyen MELEG, ne teljen el sorbanállás kezdésétől a fizetésig fél óra.
Senki ne haragudjon meg, de engem marhára nem érdekel az, hogy kinek milyen költségei vannak (ahogy titeket sem érdekelnek az enyémek). Amigy a sarki kisboltban meg tudom venni a KinderMaxikinget 150-ért, itt meg 275, addig ott fogom megvenni. Ugyanez a szendviccsel, kávéval, csokival, rágóval, ...
Ebédelni egy héten egysszer talán kimegyek, de ha mindenki így tesz majd (és sokan csinálják már) az az EatIT-nak nem lesz jó és lehet itt kritikákat írni, meg válaszolgatni, ... , ha nem lesz rend árakat,minőséget, szolgáltatás színvonalat tekintve csődbe fogtok menni.

cuisine 2011.10.10. 17:03:21

Sziasztok!
Lehet, hogy kevesebbet kellene várakozni a pénztáraknál, ha az egyiknél csak prepaid módszerrel lehetne fizetni, a másiknál pedig minden egyéb módon...
Üdv.

Alacsony_arak 2011.10.10. 18:31:41

@eatIT

1. Ma szokatlanul kedvesek voltatok. Meg a leves is finom volt. Egy picit ovodasnak tunt nekem hogy ha a tanito neni ott all a hatatok mogott es felugyeli a munkatokat akkor minden rendben megy. Na de mi lesz akkor ha mar nem lesz ott.

2. mind emlegetitek a fonokot... had tudjuk meg mi is ki az

3. Megkernelek titeket hogy irjatok ki a kajak nevet. Mi micsoda. Mennyibe kerul. Ma azzal szembesultem hogy ha fel adagot rendelek akkor rosszabbul jarok mint ha egeszet. Tegyetek mar egyszer rendbe az arazast. Mi az hogy egy adott etelbol nem lehet fel adagot kerni? Ha mar ilyen draga a kaja akkor lehessen legalabb fel adagot rendelni. Miert nem tudhatom azt hogy ha egy fel adag burgonyat veszek fel adag hussal mennyibe kerul. Vagy ugy gondoljatok hogy ez kell legyen a meglepi ? :) Nem hiszem hogy Magyarorszagon ez ne lenne torveny. Nincs az sem kiirva hogy mennyi az adag.

4. a belso gondjaitok az nem tartoznak rank.
Nem egyszer tortent az meg hogy nem tudtatok visszadni. En mint naiv azt hittem hogy majd ebedkor akkor annyival kevesebbet fizetek. Ekkor tudattak velem a penztarosok hogy ok nem kozoskodnek a bufes kasszasal....ez szerintem ugyancsak amator. Nekem ugyanolyan kassza az is meg ez is. eatIT mindketto.

Remelem hogy valoban valtozas fog tortenni. Mint minosegi mint szervezesi szempontbol. Es az "el lehet menni ha nem tetszik" mantrat felejtsetek el mert tudjatok hogy azoknak mi volt a sorsa. Lasd Ferenc testver

whocares11 2011.10.10. 19:28:18

Valaki egyszer nagyon bölcsen azt mondta, hogy jobb a sűrű fillér, mint a ritka forint.

Az Eat IT azért engedhet meg magának ilyen árképzést, mert nincs konkurenciája. Azaz lenne, de a sok ember itt pampog, a helyett, hogy szépen rendelne, futár kihozza, akinél kb 2 percet ha sorban áll, akkor eszi meg amikor akarja, árban és mennyiségben ugyanannyiért.

Ugyan már nem vagyok tisztában a belvárosi éttermek menüáraival (elköltözött a cég, így jártunk), de szerintem ilyen árért ott pincér hozza ki a minimum két fogásos nagy adag kaját. Miért? Mert ha nem tetszik, akkor 100 méteren belül találok 5 másik helyet, ahol elkölthetem a pénzem.

eat IT 2011.10.10. 19:39:09

@cuisine:
Ez akkor lesz megoldás, ha elegen lesznek akik prepaid kártyával fizetnek. Terveinkben szerepel.
@Alacsony_arak:
1) Örülünk, ha változást és kedvességet észleltél. Reméljük sikerül megtartanunk az elégedettségedet hosszú távon is
2) A főnök az üzletvezető, Karesz. Hozzá fordulhattok bármilyen problémával, kérdéssel, biztosak vagyunk benne hogy segíteni fog.
3) A kaják neve ki van a írva a képernyőre. Azért nem írjuk ki a badellák mellé, mert gyorsan piszkos és zsíros lesz, ami szerintünk nem túl gusztusos. Ezen kívül ki van írva a bejáratnál, a totemoszlopon is, az összes ár (a fél adag árképzése is, amely teljesen iparági standardként az egész ár 70%-a) és a heti menü. A napi ajánlatok pedig a pult fölött a táblán, krétával.
4) a kasszák kezdő váltópénz-készletét megemeltük, reméljük ez megoldja a problémákat. Ha nem, jelezzétek és további lépéseket teszünk. A kasszák önállóan számolnak el, ez is iparági standard és ezen nem áll módunkban változtatni.

hunvagy 2011.10.11. 08:33:53

@Chabee Chicano: Umm.. nem. Felejtsétek már el ezt a "csak a prepaiddel lehessen fizetni" dolgot.
1. Az EatIT nem bank, a bankban azért merem otthagyni a pénzem, mert van fedezete és ha buknak, nem úszik el minden pénzem.
2. Ne kényszerítsetek már ki valamit megint, van így is elég "kötelezően választható" marhaság errefelé, ne legyen már az emberek fizetési szokása is szabályozva mint az 1984ben.
3. "Mert a melegételt úgyis itt költöm el" Én meg nem. KPval meg nem fogom tölteni a kártyájukat. Főleg nem amíg két hetente elfekszik a pénztári rendszer. Még csak az kéne, hogy az egyenlegeink is ússzanak vele. Mert hiába van ugye chip a kártyádon, azon van vagy 4k hely, kétlem hogy a tranzakcióid és az egyenleged elhelyezhető rajta. Ergo a számítások EatIT oldalon lennének. Vagyis ha meghal a rendszer, ki tudja mi történik az adataiddal.
4. Igen, a pénz visszavehetősége fontos, de mégis hogy képzelted? Adnak vissza meleg étkezésit? Vagy te befizeted piros pénzzel, ők meg adnak vissza KPt ha meggondolod magad? Ismerem annyira élelmes magyar honfitársainkat, hogy pénzmosodának használnák fizetés helyett.

idspispopd 2011.10.11. 09:54:04

@hunvagy: Akkor esetleg nézz már szét a németeknél. Ott csak prepaid téma-réma van (T-Systems). Nem fekszik el semmi, és ahogy euro-ban fizettél, euro-ban kapod is vissza. És villámgyors a sor kifizetésnél. Az étkezésit el lehet máshol is és káskor is költeni (pl. Tesco, Cora, McDonalds, KFC...).

idspispopd 2011.10.11. 09:56:27

Úgy értem euro-val töltöd fel a kártyát, és ha kiszállsz, euro-ban adja vissza a rendszer.

Mocskos politikus 2011.10.11. 10:16:57

A belépőkártya csak azonosításra szolgál, azt minden esetben csak olvassa a terminal.

Az egyenleget és annak kezelését a mögötte lévő informatikai rendszer biztosítja.
Kérdés persze, hogy hozzá értő telepítette, konfigurálta-e. Van-e mentés, tűzfal (ha netről is elérhető lesz), vagy csak egy olajgőzös, vargáné és társa táppal szerelt, windows xp home-os gépet nevezünk szervernek, stb, stb.

hunvagy 2011.10.11. 10:52:42

@idspispopd: Már megbocsáss de az Németország, ahogy magad is mondtad. Ez meg a balkán. És mint mondtam, nem fogom KPval tölteni a kártyát, mert annyi erővel fogom a bankkártyámat, és fizetek vele. És ne gyertek folyton a német T-Sysnél ez van meg az van dolgokkal. Ott csak automatából EC kártyával lehet cigit venni. Itt meg nem. Ott van céges kultúra, itt meg próbálják majmolni, és nem jön össze. Elárulom neked, hogy a tipikus magyar verzió így nézne ki: hőscincérünk hó 2án felnyomja a piros pénzét a prepaidre, aztán 3 nap múlva leszedi, és élvezi hogy kijátszotta az adórendszert.
Majd ha az ország és a gazdaság felnő hozzá, akkor lesz itt nyugati színvonal. Addig meg Tanú feelinges magyar narancs. Kicsi, sárga, de legalább a miénk.

idspispopd 2011.10.11. 11:32:27

@hunvagy: Valahol az étkezési utalvány is érték, ha más nem, valahol a végén ez is pénzzé válik. Szerintem ez megoldható dolog. Ahogy a kantin, úgy a kártyafeltöltő automata üzemeltető cég is tudja hogy mit kezdjen a melegétkezésivel.
Másrészt, attól h ez Mo. és ITSH, miért ne használhatnánk ugyanazt a technológiát mint a németek? Ott már régóta megy, itt meg bármikor bevezethető.
Attól hogy a bankkártyás fizetés biztonságos, még lassú (+sokszor kihagy).
És végezetül: hiába játszod ki a rendszert az étkezési pénzre cserélésével, így is úgy is venned kell kaját, de legalábbis édesanyád, barátnőd, feleséged, tesód vagy te magad valahol a megkapott étkezésikből kaját vesz/vehet only. Nem vagy előrébb, max. pillanatnyilag.

hunvagy 2011.10.11. 11:39:21

@idspispopd: Igaz, használhatnánk, és nem is zavar, amíg nem lesz kötelező. Részemről csak a büfét veszem igénybe, és nem akarok a prepaid kártyával szarakodni. Ha kell egy doboz cigi vagy egy ital, akkor lemegyek és fizetek azzal ami épp a kezembe akad. Nem fogom lesegetni, hogy jaj van-e lóvé a kártyán és időt pazarolni a feltöltésére.
Ha kötelezővé akarják tenni, akkor sok szerencsét hozzá, inkább kelek korábban és megyek egy boltba, ahol a vevő dönti el hogy szeretne fizetni, és nem a boltos kényszeríti rá, hogy a shell supershop kártyáját használja, vagy dögöljön éhen.

eat IT 2011.10.11. 13:23:36

@hunvagy:
Egyáltalán nem szeretnénk kötelezővé tenni a prepaid kártyás fizetést, ez egy választható újítás annak, aki élni szeretne vele. Tisztában vagyunk vele hogy mit jelent ügyfélszámlát kezelni, az egyenleget valóban nem a kártya hanem a mi informatikai rendszerünk kezeli, megfelelő napi backup stratégiával. De mindenkinek, aki aggódik, annak azt javasoljuk hogy őrizze meg a vásárláskor a blokkját, az dokumentálja az egyenleget amely így nyomon követhető és a későbbiekben is bizonyítható.
Az egyenleg viszont nem visszaváltható éppen azért, mert feltölteni lehet készpénzzel és étkezési jeggyel is. Étkezési jegyből egyébként kp-t visszaadni is törvénytelen, nem hogy készpénzre váltani. Természetesen van bennünk rugalmasság, amint azt ti is tudhatjátok.

balco 2011.10.11. 15:54:38

@eat IT: Tehát befizetek 5000-ret. Elköltök 4x 1000-ret van 4 blokkom és valami csoda folytán 0 az egyenlegem. Hogyan bizonyítom a blokkokkal, hogy csak 4x vásároltam?
Az első helyes megfejtő ajándékot kap!

eat IT 2011.10.11. 17:34:00

@balco:
Asszem a miénk az ajándék, mert itt a megfejtés: a blokkon szerepel, hogy te 1,000 forintért vásároltál, a megmaradó egyenleged pedig 4,000 forint. A következő 1,000 forintos vásárlásnál az fog szerepelni, hogy az egyenleged 3,000 forint és így tovább.
A kártyaszabályzatban foglaltak szerint a káryáddal végrehajtott tranzakciódért te felelsz, a kártyát (pl. ha elveszted) viszont le lehet tiltani nálunk. Ennyiben biztonságosabb mint a készpénz, mert ha az elvész azt nem tudod letiltani.
Természetesen, ha úgy érzed hogy a kártya elvesztése nélkül nem stimmel az egyenleged mi meg fogjuk mutatni a tranzakciótörténetedet, és a videomegfigyelő rendszeren jó eséllyel még magát a tranzakciót is megnézheted.

Alacsony_arak 2011.10.11. 19:20:42

A mai currys csirke es a burgonya jo volt. Csak igy tovabb!

A leves lehetne melegebb. Az mar langyos volt.

eat IT 2011.10.11. 19:33:13

@Alacsony_arak:
Köszönjük a dicséretet, keményen dolgozunk rajta hogy megfeleljünk az elvárásoknak. Reméljük holnap még jobb tapasztalataid lesznek!

üdv,

eat IT

Mocskos politikus 2011.10.12. 08:48:23

Jó lenne az is, hogy mielőtt eljön az ebédidő, szépen végigmentek az asztalokon, begyűjtitek a só és a borsszórókat, letisztítjátok a rászáradt dolgokat és feltöltitek, majd elhelyezitek úgy hogy minden asztalra jusson egy-egy. Ha pedig nincs elég, akkor be kell szerezni.

A tegnapi keresletcsökkenésnek az EatIT iránt egyetlen pozitívuma az volt, hogy legalább tisztábbak voltak az evőeszközök és a tányérok a megszokottnál.

balco 2011.10.12. 08:56:45

@eat IT: Nem győztél meg, így nincs ajándék sem.
Optimális esetben persze nem fordul elő, de ha mégis van valami hiba, akkor nem tudom bizonyítani.
Figyeljetek oda erre, az első gyanús esetnél abbahagyja mindenki a pre-paid rendszert.

eat IT 2011.10.12. 09:04:42

@balco:
Sajnálom, hogy nem sikerült meggyőzni, és sajnálom hogy az ajándékról is lemaradtunk. Sajnos az tény, hogy a készpénznél sérülékenyebb eszköz nem létezik, de ha te abban bízol, azt mi tiszteletben tartjuk.

Gabor57 2011.10.12. 09:10:49

@balco: Nem kötelező igénybe venni!!

Alacsony_arak 2011.10.12. 19:00:21

A mai tokany is finom volt.

A 270 FT-os fel literes asvanyviz egyaltalan nem OK. Nincs erre valami torveny hogy mennyi lehet a max nyereseg egy termeken? Ez mar a 100 % siman meghaladja.

Miert ilyen draga a viz?

zs007 2011.10.13. 07:23:19

@Alacsony_arak: Ezért fogom a palackot és töltöm fel a kassza melletti "kúton". :) Egyébként valóban abszurd.

Gabor57 2011.10.13. 09:54:35

@Alacsony_arak: Annyiért adja amennyiért jónak látja, illetve amennyiért Te megveszed! Te meg ott veheted meg ahol Te szeretnéd, esetleg a háromszögletű italdiszkontban, hipermarketben, internetről, sarki minidiszkontban. Törvényben, tudomásom szerint a haszonkulcsra nincs szabályozás

Alacsony_arak 2011.10.13. 10:17:23

@Gabor57

Nagyon bolcs vagy...Nem hiszem el hogy meg mindig itt tartunk hogy ott veszed meg ahol akarod...joember szomjas vagy...es vizet szeretnel innni a munkahelyen..palackozottat. Ha ezeket figyelembe veszed akkor valasztasod nincs...Vagy mukodik az ITSH-n belul kisbolt ? :) Mindegy...

suckit 2011.10.13. 12:49:13

áremelés mellé a somlói fele akkorára zsugorodott: műanyag doboz helyett most kis tányéron volt, kb annyi a térfogata mint egy átlagos PC.s egéré... 290-ért. Ismét bravó!

Mocskos politikus 2011.10.13. 13:23:25

A só- és borsszórók még mindig MOCSKOSAK! Undorító és hányadék! EatIT, olvassátok a kommenteket?

eat IT 2011.10.13. 13:55:27

@suckit: A somlói galuskát fagylaltoskanállal adagoljuk, a nyitásunk óta 3 gombóc egy adag. Egyetlen darab fagylaltoskanalunk van, annak a mérete sem zsugorodott :)
Ha úgy emlékszel, hogy nem három gombóc volt egy adag, kérlek keress meg bennünket az info@eatit.hu emailcímen.
@Mocskos politikus: A mai naptól hetente háromszor, zárás után az összes só- és borsszórót kiborítjuk, mindegyiket elmosogatjuk és újratöltjük őket. Reméljük ez megoldja a problémát; ha továbbra is piszkosnak találod őket kérlek jelezd nekünk. És köszönjük a visszajelzést!

Alacsony_arak 2011.10.13. 17:35:08

Ma is finom volt az etel. Koszonjuk.
Javulast erzek a szolgaltatasban.

A soszorokat szerintem is erdemes feltolteni. Nem eri meg ilyen kis aprosagokon elcsuszni.

eat IT 2011.10.13. 20:28:43

@suckit: Egészen biztosan állítjuk, hogy eddig is 3 gombóc volt egy adag. Tényleg nem változott semmi :)))
@Alacsony_arak: Nagyon örülök, hogy látod a változást. Sokat kell még fejlődnünk, örökké fejlődnünk kell, de ti ebben nagyon sokat tudtok segíteni. Figyeld holnap a sótartókat!

Beszarokrajtad 2011.10.13. 22:38:37

Gábor57: HAGYD MÁR ABBA EMBER!

Hallod haver! Borzasztóan idegesítő vagy a folyamatos tudálékosságoddal. Ha ennyire ott vagy a szeren, menjél és álljál be az EatIT-ba, nem is tudom mi a faszért nem tetted eddig. Idióta vén majom!

suckit 2011.10.14. 07:38:21

Gabor57, mint az üzemi tanács tagja, nem a dolgozókért szólal fel, hanem ellenük. Támogatja az áremelést, mindent megmagyaráz ... no comment. Értem én, hogy szakmabeli, meg minden, viszont itt nem eatit.s főszakács, hanem a cég üzemi tanácsának tagja, kolléga. Érdekképviselet, vágod?

hamnr1 2011.10.14. 07:51:19

Én már érzem a javulást, a személyzet kedvesebb (észrevehetően!). :)
Komolyan jó érzéssel tölti el az embert, ha látja a változást.

Gabor57 2011.10.14. 07:52:29

@Beszarokrajtad: mond a szemembe ecsém!@suckit: az üzemi tanács azon van hogy egy, mindenki számára kielégítő megoldást találjunk

eatIT 2011.10.14. 09:02:45

@Beszarokrajtad: Srácok, szépen kérünk benneteket, hogy a személyes konfliktusaitokat ne a mi blogunkon rendezzétek. Ez a stílus akkor sem lenne elfogadható, ha nem lenne személyeskedő. Az összes többi konstruktív visszajelzést nagyon szépen köszönjük.

EhesMunkas (törölt) 2011.10.14. 09:14:12

Kedves EatIT!

Nagyon remélem, hogy kapok választ a hozzászólásomra.

A mai reggel tapasztalatait szeretném megosztani veletek. Korábbi kommentjeim alapján talán látható, hogy azon - sajnos már csak - kevesek közé tartozom, akik elégedettek a szolgáltatásokkal nálatok. Azonban ez nagyon nem volt oké.

Megyek a szokásos reggeli melegszendvicsemért a büfébe, a pult mögött ketten. Melegszendvics be a sütőbe. ELŐRE jelzem, hogy prepaid kártyás fizetés lesz, mire a kollegina természetesen elrontja (pedig basszus, lett volna rá már idő, hogy elmagyarázzák neki, hogy kell az ilyet beütni). Oké, stornó. Halad a sor, halad, már 4 embert kiszolgáltak, erre a hölgy - mint aki jól végezte dolgát - hátramegy. Kolléganőjének szólok, hogy a szendvics mintha benn maradt volna a sütőben, erre megnézi, és egy sokatsejtő "uhh" kíséretében elémteszi.

Kérlek titeket:

1. Tanítsátok már meg a kollégákat, hogyan kell a prepaid kártyás tranzakciókat beütni!

2. Mivel a mai reggelen 200 Ft-ért ettem egy gyakorlatilag odaégett, szószerint elszenesedett valamit, ami minden volt csak nem melegszendvics - kollégákl szerint simán ott kellett volna hagynom, én hülye meg utólag kidobtam... - köszönöm, de a reggelizést jó időre befejeztem nálatok. Pedig minden nap itt fogyasztottam.

3. Nem hiszem el, hogy nem lett volna rá idő, hogy a prepaides olvasókészüléket le tudjátok ragasztani a pultra vagy valahova, szegény pultosok mindig azon szenvednek, hogy az usb eszköz valahol a monitor alatt a billentyűzet mögött kallódik. USB hosszabbító is van a világon, párszáz forintos tétel.

Mindazonáltal az ebéddel kapcsolatos dolgok mintha javultak volna, bár eddig sem volt vele problémám, és a kukák is nagy pirospont.

eatIT 2011.10.14. 10:33:57

@EhesMunkas: Kedves Ehes Munkas! Emailben válaszoltunk az észrevételeidre.

Chabee Chicano 2011.10.14. 11:06:46

@eatIT: Elöljáróban egy idézet:
"...Vállaljuk a nyilvánosságot..."

Ismerős ?

Szeretnénk látni, hogyan kezeltétek EhesMunkas panaszát.
Miért kellett privátban, e-mailben válaszolni?
Vagy betömtétek az "Éhes" száját egy darab ingyen-szendviccsel és el van intézve ?

Lalamper 2011.10.14. 11:22:37

Kedves EatIT!

Ha jól tudom, akkor a kártyás fizetés szünetel, mivel az ITSH vezetősége felfüggesztette a belépőkártyák fizetésre való felhasználásának lehetőségét addig, amíg a jogi és egyéb háttér nincs tisztázva.

Akkor most miért is megy?

Az élet sava-borsa 2011.10.14. 11:43:26

Kedves EatIT!

én alapvetően még mindig elégedett vagyok Veletek. a változást, mint azt mások is írták, tapasztalhatjuk.

az árak egy részével én sem értek egyet, csak mondjuk az ebéddel. de azzel teljesen.

annak a sok kollégának, amelyik meg nem eszik itt, csak leszúrja az árakat, szeretném üzenni, hogy talán akkor minősítsen egy szolgáltatást, ha azt igénybe is veszi.

ne foglalkozzatok azokkal, akik ok nélkül mondják a marhaságokat. én Nektek szurkolok.

a somlói valamelyik nap nagyon finom volt szerintem. a desszert adagja pedig mindig is ekkora volt, nem tudom, a kedves hozzászóló mi a frászt vár el ennyiért úgymond, manapság 290Ftért kap bármelyik cukrászdában sütit is.

hajrá :-)

XTriplaX 2011.10.14. 12:49:04

Lehet hogy nem kellene árakat emelni ha a kedves eatit főnökasszony kocsija nem zabálna meg 5 liter benzint csak amíg kigurul a sorompón... ;-)

Chabee Chicano 2011.10.14. 12:59:29

@Az élet sava-borsa: Ja, tapasztaljuk, csak az a gond, hogy a felsorolt igényeknek (pl. tiszta evőeszköz, feltöltött fűszertartó, kuka stb.) nem kb. 1 év után kellene eleget tenni, hanem evidensnek kellett volna lennie már a nyitás napjától. S mostanra magasabb szinteken, profi módon folytathatnánk a diskurzust.
Másrészt szerintem elég precíz és jól körülhatárolt tényekkel jönnek elő a "kollégák", amiket a szolgáltatás (már ha ezt az idétlenkedést lehet annak nevezni) igénybevétele nélkül nem hiszem, hogy ilyen részletességgel le tudnának ide firkálni, vagy ha igen, akkor Pulitzert nekik.

Mocskos politikus 2011.10.14. 14:05:25

@XTriplaX: Tényleg, mint ha lett volna emlegetve az áremelés okaként a benzináremelkedés is. xDDDD

suckit 2011.10.14. 14:12:01

@Az élet sava-borsa: te is üzemi tanács tag vagy? LOL

Nem ekkora volt az adag, az tuti. Lehet, hogy 3 golyó volt, viszont most 3 lehúzott golyó, tehát félgömb! Ezért csökkent a felére az adag. 2x akkora dobozban adták, és 2x ennyi volt benne, öntetből is több volt.

Kár, hogy nem fotóztam le régebben. Akinél van esetleg egy fotó a régi adagról, postolja. Úgy látszik, amíg nincs bizonyíték, addig tagadják az adag csökkenését az áremelés mellé.

Ezentúl mindent lefotózok, mert veletek csak így lehet szót érteni. Minden egyéb esetben simán letagadjátok a tényeket. :)

Sótartókért köszi, Kuka lehetne még pár, de ez is több, mint amennyi az említett 1 év alatt rendelkezésre állt.

Mocskos politikus 2011.10.14. 14:21:20

Gyűjtsünk össze egy-két mikróra! Paypalon lehetne gyűjteni a lovét.

hunvagy 2011.10.14. 15:05:30

@frauc1: nos igen, van az a kis szösszenet a tűzvédelmiben azt hiszem, hogy sajátot nem lehet. Valami ilyesmiért bombázzák a saját kávéfőzőt is.

@Az élet sava-borsa: Azért mert nem esszük az ebédet még igénybe vesszük a szolgáltatás többi részét (büfé, pizza, stb.). Úgyhogy hogy finom és diplomatikus legyek, nem írnak marhaságot, csak épp nem droidok. Az árak azokon a termékeken amiket mi veszünk nagyon magasak, azért hogy a te menüd olcsó legyen. Ha szerinted ez igazságos, akkor ugyanolyan korlátolt vagy, mint az a sok magyar aki szerint nekem kellene a többi barom frankhitelbukását finanszíroznom. Nagy ívben teszek rá, hogy mennyi a te menüd, nem fogok kétszeres árat fizetni egy áruért, csak mert így olcsó az ebéd. Azt a marhaságot meg hogy "akkó vegyé' idefeleúton vazzeg" hagyjuk már. Örülsz neki hogy ideérsz időben a jelenlegi forgalomban akár buszozol, akár kocsival jössz. A fene akar fél hatkor vagy még korábban kelni, hogy még tudjon magának venni egy üveg kólát, mert itt Viktória hercegnőre áraznak.

Az élet sava-borsa 2011.10.14. 15:06:48

nem vagyok üzemi tanács-tag. nem is pályáztam, szerintem aki annak a tagja, az se itt intézkedjen, járja a hivatalos utat. nem a blogon kell "képviselni" a munkatársakat, itt képviselje csak a saját véleményét.

lehet, hogy a büfében egyébként is kapható desszert, a somlói régen nagyobb volt, de nem hinném, hogy az 250HUF-ba került, vagy 290-be. nem vitatkozni akarok senkivel.

tessék fényképezni, anno is mekkora megbotránkozós sikere volt az Ász-nál talált "sült" nyers húsnak.
annyit erről, hogy a kákán mindig lehet csomót keresni és persze találni. anno áltsuliban a menzán "használt" orbit volt a húslevesben. azon csak röhögtünk anno.

most már mindenki tökéleteset vár el az összes lehetséges szolgáltatástól. persze lehet javítani. van is mit. mint mindenen, mindehol, akár a hozzászólók munkáján is lehetne valószínűleg. nyilván nem tökéletes semmi, szerintem türelemmel és kulturált kommentekkel, javaslatokkal lehet célt elérni, nem ezzel a kulturálatlan és néha sajnos alaptalan vádaskodással.

szép hétvégét az EatIT-nak!

Chabee Chicano 2011.10.14. 15:09:28

Akkor már javaslom, hogy vegye meg az IT Services a berendezéseket és működtessük mi a konyhát. A napi működési költségeket elosztjuk kb. 500 fővel (mondjuk ennyien ebédelnének naponta), akkor 500 Ft/fő-vel számolva Michelin-csillagos éttermet tudhatnánk magunknak...persze nullszaldóval. Ebben az esetben nemhogy a 100%-os profitráta, de maga a profit is értelmét vesztené és végre a minőség (a fogyasztó) kerülne előtérbe.

Mocskos politikus 2011.10.14. 15:20:36

@frauc1: Mennyi egy dízelaggregátor? :)))

zs007 2011.10.14. 15:41:07

@XTriplaX: Mékaz? Ha ezen múlik, összedobunk neki egy jó meleg biciklire... :)

pisteeke 2011.10.14. 17:12:19

@Beszarokrajtad: hát most őszintén! Csak gratulálni tudok neked! kiállítottad magadról a bizonyítványt, köszönjük Emese! Nem hiszem, hogy az ilyen alpári, mocskolódó beszólással több leszel, vagy bölcsebb! És egy ilyen név mögé bújva, mit is lehessen tőled elvárni! Apropó, miért bújsz a névtelenség mögé, és miért nem mondod a szemébe? :) mert hogy az már nem fér bele az "imidzsedbe"?
mind1, nem érdemes erre több időt fordítani, csak ennyire telik tőled! Most már ezt is tudjuk! De gondolom majd be reggelsz egy másik névvel, és mintha mi sem történt volna, folytatod, ahol abbahagytad…

eat IT 2011.10.14. 19:39:06

@Chabee Chicano: Nem szoktuk senki száját betömni, és hogy mit leveleztünk ÉhesMunkással az csak rá és ránk tartozik. Vállalni a nyilvánosságot nem azt jelenti hogy felszámoljuk a privát szféránk :)
@Lalamper: Az ITSH nem függesztett fel; sem a jogi, sem a technikai háttérrel nincs senkinek semmi problémája. Mi magunk is csodálkoztunk a lábra kapott pletykákon, de biztosíthatunk, hogy azokból _semmi_ nem volt igaz

eat IT 2011.10.14. 19:46:30

Sziasztok!

Kemény hét áll mögöttünk, mögöttetek is.
Köszönjük a sok nagyon hasznos kommentet és sajnáljuk hogy néhány másik stílusa nem ütötte meg az elvárható minimumot sem.
Mindenestre ennek a hétnek a szellemében szeretnénk folytatni a munkát megújult erővel, jövő hétfőtől.
Jó hétvégét mindenkinek!

eat IT

antieatit 2011.10.18. 12:51:38

Ma is itt ebédeltem. Sajnos...
Többet remélem nem visz rá a lélek.
1 üdítőt és egy féladagnyi egész másodikat vettem potom 1000 ft-t.
Az adag fél volt, a hús nem friss, az egész természetesen hideg.
Mivel ez a bőséges adag nem volt elég, vettem a büfé részben egy szendvicset. Természetesen, a kifli nem volt friss, valószínűleg tegnapi...

Kedves EatIT, ez napról napra rosszabb lesz és a kutya sem fog nálatok ebédelni!!! Nem látjátok???
Meg is érdemlitek!

A kaja összegezve: kevés, rossz és drága...

eszeiber 2011.10.18. 12:52:15

Kedves eat IT!

Felháborítónak tartom hogy az ebéd kevés, hideg, nem friss, gyakorlatilag ehetetlen és hihetetlenül,irreálisan drága lett!
Gondolom észrevettétek hogy egyre kevesebben járnak le ebédre és ez csak rosszabb lesz.
Reggelire is az ember venne esetleg egy szendvicset, de elkértek érte min 300Ft-ot és ezért kapunk egy 3napos száraz kiflit ki tudja mikori szalámival...stb. Én szerettem lejárni, de ami jelenleg van már türhtetlen. az ember otthagy egy nap majd 2000Ft-ot, ha reggelizne is, ebédelne is és vmi italt is vesz, már az összeg felháborító, de hogy még ekkora összegért gyakorlatilag minimális majd h nem romlott étlelt kapunk....!Türhetetlen. Az emberek így belekényszerülnek h rendeljenek!

antieatit 2011.10.18. 12:56:28

Mától 2 állandó vendéggel kevesebb.
Az napi kb. 800-1000ft*2*5*4 havonta, gratulálok nektek!!! :)

eat IT 2011.10.18. 13:11:12

@antieatit: Sajnáljuk ha így érzel. Garantáljuk, hogy a hús friss, tegnap érkezett. Csak friss húst használunk. A pékárut a pék szállítja, minden nap reggel 6-kor. Legközelebb, ha szerinted nem megfelelő a minőség és konkrét problémád van, kérlek keresd ott helyben Kareszt, az üzletvezetőt és ő segíteni fog az ügy megoldásában.

Mocskos politikus 2011.10.18. 13:49:54

Az a baj, hogy Karesz inkább megmagyarázásról híres, mint a gyors cselekedetekről.

Na de kérdem, mi az akadálya annak hogy a fent nevezett problémák megoldásra kerüljenek?

suckit 2011.10.18. 14:18:03

Még mindig nincsenek kint az árak! Kóla mennyi? És a az ásványvíz? Én nem tudom, de ha kint lenne az ára tudnám! Banyek, hányszór kell nektek elmondani, hogy amit el akartok adni, azt be kell árazni!! Nem TV.n futószalagon nyomatni az árakat 10 méterre a terméktől, hanem egyértelműen, a termék mellé kell helyezni. Nem hiszem el hogy ez olyan bonyolult lenne!

Csak az lehet a hátterében, hogy ciki kirakni azt, hogy 300 egy víz meg 320 egy kóla

Mocskos politikus 2011.10.18. 14:20:54

@suckit: Én nem akarok tippeket adni, de van olyan felügyeleti szerv, akik busás büntetés reményében vizsgálják felül ezt a kérdéskört.

suckit 2011.10.18. 14:38:51

nem kell felügyeleti szerv. ezeket házon belül meg lehet oldani. senkinek sem állna érdekében az ilyesmi. remélem, idővel minden megoldódik, és ismét a régi lesz a menza, és "ügyfélbarát"
A változások jó irányba haladnak, csak így tovább!

eat IT 2011.10.18. 15:01:07

@suckit: A bejáratnál, a totemoszlopra az összes árunk ki van írva. Tényleg.

suckit 2011.10.18. 15:48:29

Az áraknak az terméken a helyük. Éttermekben sem az ajtóban van kirakva (van ott is!) hanem étlap, itallap. Mindenki számára hozzáférhető, minden beazonosítható rajta.
Én nem tudom mi a ti szóhasználatotokban a maxi szendvics, vagy mi a kis kóla meg mi a nagy. Mi van akkor ha idejön egy vendég (és elég gyakran jön, elég sok!) Ő nem tudja, hogy ti itt a blogon megírtátok, hogy az ajtóban vannak az árak!

legyetek szívesek az árakat, annak rendje s módja szerint, a termék mellé feltüntetni, egyértelműen és világosan: mi mennyi?!

Olyan nagy kérés ez? A főtt kajáknál azt mondjátok, hogy ott összemaszatolódnak a cédulák: OK, legyen. De a kóla nem maszatolja össze.

1 éve ezen 8is) megy a vita, és egyszerűen nem értitek meg, hogy az átverés határát súrolja az, ha nem tüntetjük fel az árát. Mit szólnátok ahhoz, ha bemennétek egy étterembe, és a pincér közölné, hogy tessék megnézni a bejáratnál! vagy ti nem étterem vagytok? Akkor mondhatnék ABC.t is, ott viszont a termékre kell ráírni az árát.

miért kell bakker az ajtóban memorizálni hogy mi mennyi, majd a pultnál megpróbálni beazonosítani hogy mi micsoda.

Gyerünk! magyarázzátok meg ezt is!

Mocskos politikus 2011.10.18. 16:00:54

@suckit: neked úgy tűnik hogy értik? mondom én hogy felügyeleti szerv, házon belül nem megy. sajnos.

Mocskos politikus 2011.10.18. 16:17:32

Ps: a tescoban is ki van írva egy csokira az ár mind a pultnál, mind a pénztárnál, azaz mindenhol ahonnan be lehet emelni a kosárba.

Chabee Chicano 2011.10.20. 12:03:33

A totemoszlopra ezt írjátok ki: R.I.P. eat IT
Ezzel a negatív kritikának is véget vetnétek, hiszen "halottról jót vagy semmit"... :-)

Húzhatjuk itt a "nótánkat", ha ti nem tudtok "táncolni"...így nem lesz soha megoldás.

Kérés (mostanra jogos követelés): Rakd ki megfelelően az árat !
Rossz válasz: Ott van v*zze a totemen + amúgyis maszatos lesz, ez van k*cs*g.
Jó válasz: Megoldjuk, eleget teszünk a kéréseteknek, az árakat precízen kihelyezzük mindenhová. Köszönjük az észrevételeiteket és röstelljük magunkat, hogy ez nem nekünk jutott előbb az eszünkbe.

Ébresztő !!! Ez Magyarisztán, ja tényleg, de hátha...hátha tanultatok egy kis marketing történelmet:

"the consumer is king"

customer 2011.10.20. 12:33:40

A totemoszlopon. LOL, annak a LEGALJÁN! Talál guggoljak le, hogy megtudjam mennyi nálatok egy fanta? Nevetséges. És kötik az ebet a karóhoz, márpedig az úgy jó, köcsög vendég meg örülj hogy enni kapsz. Ezt aztán a hozzáállás.

Alacsony_arak 2011.10.20. 12:52:51

Egyetertek cutomerrel es a tobbiekkel.

Az araknak a termeken a helye! Egyertelmuen kell feltuntetni. Nem csak az oszlopon vagy a barnal. Egyaltalan nem egyertelmu az hogy ha en pld sultkrumplit akarok enni levessel az mennyibe kerul. Mennyi a leves ? Mennyi a sultkrumpli?

Az elfogadhatatlan reszetekrol hogy zsiros lesz a cedula azert nem rakjatok ki. Tapasztalt vendeglatosak vagytok keressetek ra megoldast. Ne azt varjatok hogy mi talaljunk ki valamit. Nem tudom miert olyan nehez ez.

En is egyre jobban ugy latom hogy kulso felugyeleti szervre van szukseg ha belsoleg nem tudunk megegyezni.
süti beállítások módosítása