eat IT

eat IT

Heti menü 0116-0120

2012. január 15. - eatIT

Hajtás után nyomtatható méretben!

A bejegyzés trackback címe:

https://eatit.blog.hu/api/trackback/id/tr73548575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mocskos politikus 2012.01.17. 13:21:37

Kedves EatIT!

Eddig úgy gondoltam nem posztolom felháborodásomat veletek kapcsolatban - felesleges, úgysem változik semmi -, de ma betelt a pohár.

Próbálok finom és udvarias lenni, de nem tudom garantálni hogy sikerül.

Ma 12.00kor mentem le kajálni, mondván így csak jut abból amit kiszemeltem magamnak (hortobágyi). Mire 20 perc alatt a pulthoz értem természetesen elfogyott. Ez már nem az első eset. Kb. a 10-edik. Kérdem én, mi a jó büdös fészkes f..ért nem lehet elegendő adagot főzni..? Több mint egy éve csináljátok már, csak kellene lenni annyi eszeteknek hogy felmérjétek a mennyiségeket, melyik kaját viszik jobban, melyiket kevésbe. Ezek szerint nincs.

Aztán sikerült tovább fokoznotok a hangulatot. A fenti tényt (miszerint hortobágyi már nincs) nyegle és unott pofával közölte a fiatalember kollégátok. Mikor megkérdeztem hogy akkor miből lehet választani, azt is nyegle és udvariatlan módon hadarta el. De kérdem én, nem ez a dolga? Nem azért van fizetve, hogy 4534-szer is elmondja ha kell? Ha egyszer nem tudjátok kiírni! Legszívesebben belefolytottam volna valamelyik főzelékbe.
Minek dolgozik konyhás szakmában az ilyen ember?

Ha már itt járunk. Mi a francért nem tudjátok kiplakátolni a menüt a wok melletti pucér falra? Az LCD TV-t nincs idő kivárni. Liftnél, weblapon, lassan már a buszon is ki van írva, ott ahol meg kellene ott nincs. Valamint miért nem lehet még mindig megoldani, hogy kis táblákon is kirakjátok a kaják nevét a tepsi elé? Mondjuk az üvegen kívülre. Ekkor életunt és gusztustalan viselkedésű kollégátok sem lenne a képességeit meghaladó beszédmennyiségre kényszerítve.

És még itt nincs vége! Az adagok! Szerintetek én fél adagot fizetek ki a kasszánál? Ugye nem. Akkor miért kapok fél adagot? Az a mennyiség amit ma kaptam egy ovodásnak is kevés.

Na csá!

Vipera01 2012.01.17. 18:40:14

Én ma finomat ettem, a(z étlapon nem szereplő) spagettiből is óriási adagot kaptam, de osztom Mocskos politikus véleményét:

a népszerű ételekből, pl. hortobágyi palacsinta, rántott sajt, rántott hal stb. TÖBBET KELL FŐZNI! Ne fogyjon el már 12:00-kor!
Szintén nagyon fontos lenne, hogy kiírjátok az ételek nevét a pultnál, mert az LCD TV lassan tölt be, és ne csak magyarul, hanem angolul és németül is!

Laszlo Papp 2012.01.18. 12:03:10

Tegnap a gyömbéres pulykaraguleves és a szerb rostélyos is nagyon finom volt. 12.30-kor azt a választ kaptam, hogy a hortobágyi folyamatosan készül, egy kicsit várni kell rá. (nem volt rá időm, ezért választottam mást)
Ami az adagokat illeti, azok valóban rapszódikusan változnak, és nem mindig előnyösen. (finoman fogalmaztam)
Ami a kiírásokat illeti: én mindig megnézem előre itt, viszont ha ennyien szeretnék, tényleg nem lenne nagy dolog a pultnál is kiírni. Ugye?

peacedoor 2012.01.18. 15:21:09

Sziasztok! nagyon keveset eszek már lent, és igaza van azoknak a kollégáknak, akik azt mondják, minek írjunk ide nem változik semmi. És tényleg nem. K..va szarul főztök. E-H-E-T-E-T-L-E-N!!!!! Ma azon tanakodtunk, h valszeg azért van, hogy az ember még utána kénytelen legyen venni még valamit a büfében--> több bevétel. Én leszarom a kiszolgáló személyzetet, még valamelyest az adagot is. De főzzetek végre ehetőt!!!! A mai rakott kel és karfiolos virsli is szar volt, minősíthetelen!!! És a legdurvább, hogy tudtam, hogy szar lesz, de még annál is rosszabb volt, mint amire számítottam!!! Könyörgöm vegyetek fel egy 60 éves nyugdíjas asszonyt minimálbérért szakácsnak, és mindannyian jobban járunk!!! De amin TALÁN tényleg megpróbálhatnátok váloztatni és nem nagy fáradság:

!!!!!!!!!!!!NE SÓZZÁTOK EL A KAJÁKAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Majd ha kell, mi utánsózunk. És ha 500 kg sót raktok bele, akkor se veszem meg aranyporért a kólátokat! Szóval PLS!!!!!!!

customer 2012.01.19. 09:39:20

+ a rendszeres átbaszás azzal hogy külön számolja a levest és a másodikat, mondván hogy ez nem menu. Miért nem lehet egyértelműen kiírni hogy mi mennyibe kerül? Fogyasztóvédelem lesz itt gyerekek, elég volt!

csaba.lakatos 2012.01.19. 12:06:53

Mi ez a kilométeres sor már megint? Meguntuk, nem vártunk.

*Secret* 2012.01.19. 13:51:21

Kedves Eat IT!

A csütörtöki manü kapcsán lenne pár észrevételem.
Először is Friss salátát (amit enyhe túlzás frissnek hívni.. sztem maradjon simán zacskós konyhakész saláta) nem kérhettem más hússal csak a csirkehússal. Aminek nem értem az okát... Köret-köret.. Hús - hús.. nem? De jó beletörődtem, gondoltam a saláta megéri.. De nem sajnos...
Ezután a munkatársam szerett volna salátát kérni mivel ő vegetáriánus, és ugye nem biztosítotok vegetáriánus menüt. Szomorúan kellett tudomásul vennie, hogy nem kaphat salátát, mert hogy azt csak hússal együtt lehet megvásárolni...????.... Ismét értetlenül álltunk.. A kiszolgáló kollega pedig egyszavas válaszokra is csak magában mormogva méltatott annak ellenére, hogy én nagyon szépen udvariasan : "kérlek és légyszíves" szavak használatával tettem fel kérdésem, és a flegma gúnyos arckifejezésről ne is beszéljünk... felháborító...

Ezután jött a hab a tortán, ami miatt egyáltalán felregisztráltam, és írok. Nem elég hogy nem az általam kinézett húst kaptam, de a csirkemell amit kaptam, az egyik fele teljesen nyers volt, teljesen rózsaszín volt.... Nem ettem meg, de annak ellenére is most nagyon fáj tőle a hasam. Szóval köszönöm az ebédet!

Légyszíves, a hülye szabályokat, és főleg a nyers kaját mellőzétek már, főleg ha már a cafetéria kártyákkal ilyen kiszolgáltatott helyzetbe hoztak minket, ne éljetek vissza vele!!!

eatIT 2012.01.19. 14:26:37

@customer: Kedves Customer! Itt a blogon is és a TV-n is megtalálhatod, hogy mi számít menünek, ill. a napi ajánlatot, a grill-t és a zöld fogást minden nap árral együtt kiírjuk nektek a tálaló pult fölött lévő táblákra. Abban az esetben nem menüt eszel, ha nem kis leves van a tálcádon egy főétellel, vagy fél adag valamelyik fogásod, ill. napi ajánlatot, grill-t, vagy zöld fogást eszel, mert azoknak egyedi áruk van, oda kiírva ahol az ételt kiválasztod.

eatIT 2012.01.19. 14:30:57

@csaba.lakatos: Kedves Csaba! Sajnáljuk a hírt, ma ült először az új kollégánk a nagy roham idején a kasszában, ő még nem annyira villámkezű mint a lányok. Esetleg a kamerába nézzetek bele legközelebb, ha van lehetőségetek kiválasztani az ebéd időpontját. Holnap a csajok lesznek, jöhettek!

eatIT 2012.01.19. 14:47:42

@*Secret*: Kedves Secret! A joghurtos csirkemell a friss salátával együtt volt főétel, nem pedig főétel körettel. Gondolom ez adott okot a félreértésre. A salátát nem tudták a hús nélkül értékesíteni, viszont a salátás pultba minden nap rakunk ki friss salátát a savanyúságok mellé, esetleg ezt javasolhatták volna megoldásként. Ami biztos, hogy nem dolgozunk (és még soha nem vásároltunk) konyhakész zacskós salátával, mint ahogyan a mai sem az volt. Tény továbbá, hogy nem minden nap szerepel a kínálatban vega étel, próbálunk a jövőben erre jobban odafigyelni.

*Secret* 2012.01.19. 14:59:36

A mi igényeinkhez kellene igazodnotok nem nekünk hozzátok.

És úgy látom akkor a teljesen nyers csirkemellel pedig teljesen rendben van. Jó tudni!

csaba.lakatos 2012.01.19. 15:11:35

@eatIT: 11:30-tól délig rápillantottam néhányszor a kameraképre, ami végig a kamera látószögén kívül végződő sort mutatott. Aztán délben úgy döntöttem, hogy a nagy sor ellenére mégiscsak menjünk le. Ahogy tyúklépésben haladt a sor, hamar rájöttünk, hogy mire sorra kerülünk úgysem lesz abból a főételből, amit választanánk (lsd. előző hozzászólások) meg egyébként sincs egy óránk ebédre, úgyhogy visszafordultunk.

zs007 2012.01.19. 16:12:54

Mindent meg tudtok magyarázni, mindig, mindenre van válasz, kifogás. A kutyának nem kell a szaros LCD, pár papírfecni kell, amire délelőtt kiírjátok, mi micsoda. Akkor legalább köszönésre se kellene méltatni (illetve kényszeríteni) azokat a tuskókat, akik a pultban állnak. Vendéglátásban NEM LEHET így viselkedni! Egyéb területen is taplónak hívják az ilyet, nemhogy egy menzán. Az nem indok, hogy biztos sokat dolgoznak, keveset kapnak, stb.
Amilyen jól indultatok, úgy éritek el nem is olyan lassan a kritikán aluli szintet. Szomorú, de ez van.

Mocskos politikus 2012.01.19. 18:06:42

Igaza van az előttem szólóknak!

Nem magyarázkodni kell, meg kifogást találni jó magyar szokás szerint (tisztelet a kivételnek), hanem cselekedni, olyanná alakítani a dolgokat, ahogy azt a vevőitek megkívánják.

MINDIG A VENDÉGNEK VAN IGAZA! (akkor is, ha hülye) Azt hiszem ennél a tételnél kezdődik ez a szakma.

Másik dolog, hogy jó lenne ha nem szelektíven válaszolnátok, tehát, miért nincs kirakva a menü a falra a szaros LCD tv helyett, illetve a kaják elé?????

Mocskos politikus 2012.01.19. 18:09:19

Ui: A fenti tételt még Barta Zsolt is tudja!

user321 2012.01.19. 18:49:08

Falra hányt borsó...

Nem értik meg, hogy amikor kilóméteres sor áll a hátad mögött, akkor nem állhatsz le nézegetni az LCD.n mozgó szövegeket, mert akkor a lassú személyzeten kívül még ez is lassítaná az ebédet. Totemoszlop: guggoljatok le ti baszki amikor fizetünk. Majd én is a padlóra fogom letenni a pénzt, és majd megmagyarázom, hogy tessék! ott van, nem látod?

Mekkora igények vannak itt, ugye? ÁRAK, Mi a menu? Kaják neve, stb.

Kuka, Mikró, sótartó: megoldottátok, és kész. téma lezárva. Mekkora kiadás volt ez? 20-30 ezer? Megérte? szerintem meg.

Mennyibe kerülne a felsoroltaknak eleget tenni? Egy kis vendéglátói tapasztalat kell hozzá, és pár nyomtatott oldal szöveg.

De tesztek ti mindenre nagy ívben, mert biztos vagyok benne, hogy valami belsős nagyfőnök árnyékcége vagytok, ezért vagytok nyeregben, és engedtek meg magatoknak olyan dolgokat, ami miatt régen már 1000x kirakták volna az ÁSZ.t

Mocskos politikus 2012.01.20. 07:42:31

Akkor a mai menü legyen falrahányt borsó. És akkor legalább nem mondhatjuk, hogy nincs kitéve jól láthatóan. De legyen belőle fél adag is! Nem valami változatos, de legalább kapható még délután 2-kor is. :)

hamone 2012.01.20. 12:14:26

Kedves EatIT!

Próbálnám szépen bevezetni a mondanivalóm, de mégis rögtön kibukik belőlem a kérdés: Miért köteles egy vásárló a büfében percekig azt hallgatni, ahogy a személyzet veszekszik és kiabál egymással?! Miért nekünk kell magunkat kellemetlenül érezni, mert egyesek nyíltan próbálják rendezni a konfliktusokat? Ez nem kerülne pénzbe! Az egyik kolléganő minősíthetetlenül bunkó módon viselkedik, mint ha mi lennénk érte és nem ő értünk. Akinek a szülei nem tanították meg az alapvető illemszabályokat, az nem való a vendéglátásba! Nem nyalni kell nekünk (bocsi a szóért), de azért az udvariasságot elvárnám.

user321 2012.01.20. 18:03:21

@hamone: most jön majd a "folyamatosan dolgozunk a minőség javításán" duma :)

user321 2012.01.20. 18:08:21

Felvennék Benkőt üzletvezetőnek, minden probléma megoldódna! :)

peacedoor 2012.01.21. 19:19:50

napivicc.com/vicces-kepek/ennek-az-etelek/

így érzem magam, csak a kedves szolgáltató cég nem veszi észre, hogy nem legyek vagyunk.. :S:S

Gabor57 2012.01.23. 07:08:50

Nincs az a pénz! :)

hamone 2012.01.23. 09:41:28

@árnyékod: én abban már nem hiszek :)

Furcsaság 2012.01.23. 10:09:03

@hamone: Nekem konkrétan semmi bajom nincs a büfés lányokkal, szerintem mindkettő nagyon kedves és jó fej. Szerintem abba gondolj bele, hogy nem mindig egyszerű kiszolgálni 10 embert, kerülgetik egymást plusz szerintem az is megzavarhatja az adást, hogy az egyik lánynak mélyebb, keményebb hangja van, amit könnyű úgy értelmezni, hogy veszekszik. Inkább csak gondolj arra, hogy neked is vannak pillanataid - szerintem - amikor nem biztos, hogy a legkedvesebb hangodat tudod elővenni :) Tudom, tudom...ne dolgozzon akkor pultban, de hé, emberek vagyunk mindannyian, a tolerancia oda vissza működik :) Szóval hajrá lányok, nekem hiányoznátok ha nem lennétek :)

salcay 2012.01.24. 14:26:00

Kedves EatIT!

Tényleg ismét megfigyelhető egy negatív tendencia az ételek minőségét és az adagokat illetően. Valóban érdekes, hogy lényegében semmit nem tudok enni, ami az étlapon lévő kaják közül odacsábítana. A kedvetlen kollégára kevésbé vagyok érzékeny.

Remélem tapasztalunk némi javulást!

eatIT 2012.01.24. 14:46:47

@salcay: Kedves salcay! Nagyon jó érzéssel írtál, pont aktuális a kérdés. Milyen ételeket látnál szívesen az étlapon a jövőben?

salcay 2012.01.24. 15:06:09

@eatIT: Csak a saját ízlésemnek megfelelően tudok nyilatkozni, de ÉN szivesen eszem hagyományos túrós csuszát szalonnával, milánói/bolognai spagettiket (a múltkori sajtos tészta sem volt rossz), valamilyen töltött/rántotthúst (mint pl ma is, szerintem jó volt), akár simát is; de régen láttam például rablóhúst, csirkenyársat; és ha volt is rántottsajt, nem jutott.

No offense, próbálok konstruktívan állni a dolgokhoz, hisz mindenkinek jobb így.

Ami még esetleg nekem jó ötletnek tűnik, hogy legyen szavazás, itt a blogon! Én tennék ki kétféle szavazást. Egyiknek a lényege lenne, hogy mit szeretne enni a jónép, s itt többféle kajára lehetne szavazni. A másik szavazás pedig egy-egy elkészült étel minőségére vonatkozhatna. Így szerintem könnyebben kapnátok visszajelzést, és az eredményekből szerintem le is lehetne szűrni milyen épp az emberek szája íze...

Gabor57 2012.01.24. 15:13:00

Na most megint:
minden nap fel kellene írni miből mennyi fogyott. Igy nyomon követhető, mi tetszik a kedves Vásárlónak. Ezen felül a túlságosan gyakori ismétlődést is el lehet kerülni!! Hozzá lehet írni az esetleges kritikát: finom volt, ehetetlen, sós, kevéssé fűszerezett jól fűszerezett, mint otthon, stb. Innen lehet kalkulálni, mennyit kell főzni, mit lehet esetleg javítani a fűszerezésen, mi volt tökéletes!

Na megyek

Gábor

eatIT 2012.01.24. 15:29:36

@Gabor57: Kedves Gábor! Természetesen így működik ez nap mint nap. Az eredmény azonban nagyon meglepő, messze nem annyira kiszámítható, mint gondolnád. Volt időszak, amikor a halat egyáltalán nem ettétek, a gombás ételeket sem, volt amikor ugyanazt az ételt, a hét azonos napján (pl.: szerdán) - mert erre is figyelünk - mind megettétek. Figyelemmel kísérjük a "sláger" étkeket, és néha bevetünk szokatlanabb recepteket is. A receptúrákat pedig pont az általad leírtak alapján aktualizáljuk.

Gabor57 2012.01.25. 07:26:59

@eatIT: Sziasztok! Na akkor azokon a napokon kell a halat, meg a gombás ételeket készíteni, amikor jól fogytak. Ez a rendszer pedig már 2001-ben működött! Beirtad a kaja nevét a program keresőjébe, és kiadta, hogy mikor mennyi fogyott, mikor volt utóljára, A 10 főre számított anyaghányad kalkuláció, az ár, stb
süti beállítások módosítása