eat IT

eat IT

Heti menü 0423-0427

2012. április 22. - eatIT

A hajtás után, kattintásra nyomtatható méretben!

A bejegyzés trackback címe:

https://eatit.blog.hu/api/trackback/id/tr234467111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

minyáú 2012.04.24. 13:17:13

Baconbe göngyölt VÉRES csirkemáj.
Egy életre elment tőletek a kedvem és a gusztusom.

Sonofnoon 2012.04.26. 12:06:18

a túrós csusza tésztája szét lett főzva, a tepertő meg sztem a tegnapi cigánypecséből kimaradt szalonnából volt...
fekete pont srácok, ilyen egyszerű ételt ennyire elrontani...ejnye.

Gabor57 2012.04.26. 12:41:50

Sziasztok!

Olyan lelkes lettem, mint a pap szamara a katonazenétől! 12:07 perckor szerettem volna rántott csirkemellet enni hasábburival! Azt a választ kaptam, hogy vegyes körettel, vagy rizzsel!! Mi van gyerekek? Nincs aduköret? Elfogyott a hasábburi?...Keveset rendeltünk?

2. feketepont ma!!

Gabor57 2012.04.26. 14:00:36

Negyed kettőkor még egyszer próbálkoztam, a kolléga azt mondta, most már tud adni. Kaptam rántott husit hasábbal!! A rántott csirkemell finom, átsült jóízű és forró volt. A hasáb keményszélű, középen szöttyös, hideg, ehetelen valami volt, melynek több mint a felét ki is dobtam!! A hasábburit nem kéne badellaszámra elősütni (bár kényelmesebb), mert hiszen az egy frissen sült (!!) köret.

Gobi 2012.04.26. 16:34:32

Kedves eatIT!

Ma a zöld fogást (tofus zöldségnyárs) választottam. Finom volt bár az adag nagyságát kifogásoltam. Ha valaki zöld fogást választja, nem feltétlenül az motiválja, hogy keveset egyen, hanem mert valami húsmentesre, zöldségesre vágyik. Engem is ez motivált. De ez nem jelenti azt, hogy 990 Ft-ért éhezni szeretnék, miközben mögöttem a hölgy rántott szeletet kapott sültkrumplival és rizzsel majdnem 700 Ft-ért. Megértem, hogy többe kerül az egészség, de szeretnék jóleső érzéssel távozni ebéd után Önöktől és nem úgy, hogy hülyének lettem nézve. Ne csak reklámfogás legyen a zöld menü és tudomásom szerint a hús még mindig többe kerül a zöldségnél.

Aki vegetáriánus vagy húsmenteset szeretne enni, szintén vágyik az ízekre és a fantáziára, mint ami a zöldségnyársnál meg is volt. Remélem, hogy legközelebb már a mennyiség is a minőség szintjén lesz!

További szép napot kívánok!

hamone 2012.04.27. 09:52:04

A tegnapi rántott csirkemell nem volt rendesen átsütve, inkább eláztatva az olajban.

cerna 2012.04.30. 07:28:09

Szevasztok!

dolgoztok ma? Mert sehol nem talalok semmi infot!

Gabor57 2012.04.30. 10:22:10

@cerna: nézd meg az aktuális menüt...NEM!
süti beállítások módosítása