eat IT

eat IT

Heti menü 0709-0713

2012. július 08. - eatIT

A hajtás után nyomtatható méretben!

menusheet20120709_zold Sheet1.jpg

menusheet20120709_eng_zold Sheet1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://eatit.blog.hu/api/trackback/id/tr694636478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Empé 2012.07.10. 08:54:26

Kedves eatIT! Érdeklődni szeretnék, hogy mióta módi a büfében leszólni a vásárlót, mert az mer fél percet gondolkodni, hogy mit vegyen, és nem jelzi tüstént, hogy ugyanazt kéri, mint az előtte álló?! Idézném az új, rövid hajú hölgyemény flegma kommentjét a pult mögül: "Szólhattál volna az előbb is, hogy ne kelljen kétszer fordulnom!" Csak reménykedni merek, hogy későn jelzett igényemmel nem okoztam neki maradandó lábsérülést, amiért plusz 2 métert meg kellett tennie. Könyörgöm, az ilyen minek dolgozik vendéglátásban?! Eddig nagyon kedves volt mindenki, de ezt a hozzáállást inkább nem minősíteném......ráadásul más kollégától is hallottam már, hogy hasonló stílusban szolgálja ki a vevőt...

momo968 2012.07.10. 12:17:06

A mai linzerbe mit raktatok???? Olyan keserű, mint az epe!!! A dióaroma beleborult a tésztába, ehetetlen! Köszönöm ezt az élményt... :(

eatIT 2012.07.10. 18:37:39

@ifj. Halász Jenő és momo: Elnézést kérünk, nem dióaroma volt a bűnös (azt nem használunk), de ez sajnos nem teszi jóvá a mai rosszul sikerült linzert. Sajnos kóstoláskor nem vettük észre, de amint szóltatok bevettük a kínálatból.

eatIT 2012.07.10. 18:41:34

@Empé: Kedves Empé! Utánajártunk a panaszodnak, ezúton szeretnénk elnézést kérni a kolléganőnk nem megfelelő hozzáállásához. Ahogy te is írod, nagy hangsúlyt fektetünk a vendégeink megfelelő kiszolgálására. Szeretnénk, ha ezentúl is az eddig megszokott kellemes légkörben tudnál a büfében vásárolni.

hotchocolate 2012.07.12. 11:58:19

Ó régen is volt ilyen, még Karcsi volt a góré. Az egyik kiszolgáló hölgy kifogásolta a kolléganőm rendelését, miszerint a nagy szendvicshez miért vesz light kólát, majd épp egy ilyen miért nem szóltál az előbb, mikor ott voltam jellegű beszólás is elhangzott. WTF? Mivel itt alapvetően általában kulturált emberek dolgoznak szerintem senki nincs felkészülve az ilyen jellegű osztásokra, inkább értetlenül odébb áll az ember és nem kezd el szócsatát vívni. Mellesleg a hölgyre panaszt tettem az eatIT facebook oldalán és másnap kirúgták.
Javaslom mindenkinek, hogy ha ilyen pofátlansággal szembesül, azonnal tegyen panaszt. Miért kell ezt eltűrni, amikor mi fizetünk egy szolgáltatásért, ráadásul így is horror árakon?
Egyébként a blogon található kommentekre is érkeztek korábban olyan válaszok, amiért egy jobb helyen kapásból főbelövés járna. (Génkezelt csirkés komment pl. ) Bár meg kell jegyeznem, hogy e tekintetben legalább van változás: mostmár az ilyen terkó dumák mennek, hogy "Megvizsgáltuk az ügyet" Tudod mikor hiszem el. Ez ugyanolyan ügyfél-szolgáltató kapcsolat, mint bármilyen más bizniszben. Belőlünk éltek kisfaszom. Amikor vendéglátásban vagy piacon dolgoztam, a seggét is kinyaltam a vevőnek, mert belőle éltem. És jééé, megérte, mert visszajött következőleg is.
Ez a desszertes sztori is apám annyira hihetetlen. Tele volt az a fos sütőporral, ehetetlen volt. Én ilyet még soha sehol nem tapasztaltam, hogy minden nap legyen valami étel a kínálatban amit nem lehet elfogyasztani.

hotchocolate 2012.07.12. 12:10:08

Ja és ha már ennyit ideszemeteltem, megjegyezném még csendben, hogy a büfében lepik a legyek az ételeket. Sőt napi szinten előfordul, hogy az új fehér "sapkák" alatt, amik péksüteményeket takarják 2-3 légy sziesztázik. Biztosan nehéz ezt megoldani a folyamatos ajtónyitogatás mellett a dohányzónál, de mégiscsak elcseszettül undorító.

freshmen1 2012.07.12. 17:24:09

Az adaggal még MINDIG baj van amit a lányka ad! Szóljatok már neki ,hogy 1 kanállal több köretet adjon! Kb. csak ennyit kéne...

customer 2012.07.12. 19:02:20

Az a helyzet hogy nem kell sok, hogy jó legyen a kantin. Pl a levesekre nincs panasz, általában az egyik mindig finom, és mindenki megtalálja a kedvére valót. Az adagokkal sincs gond, mert van egy egységes tányér, és mindenki annyit szed amennyit akar. Az egy másik dolog, hogy vannak "horhászok" akik kiszedik a sűrűjét, púposra pakolva a tányért, de ez már az ő személyes hiányosságuk. Erről a kantin nem tehet. Egyszerüen jó ütemben kell menni kajálni, mikor kihozzák a teli edény levest :)

A legyek tényleg nem buli. Sokszor én is látom, Hiába háló, meg minden. Néha kirakjátok a szendvicses pult tetejére, és ott b...nak (buliznak:)) rajta a legyek! Kinek van kedve ezután megvenni a szendót?

Továbbá rohadt meleg van a helyiségben! Miért nem nyomjátok fel a klímát? ezen ne spóroljatok!

Edények mintha tisztábbak lettek, vagy lehet csak bebeszélem magamnak.

A kopasz kiadó srác jó arc! Meg kell tartani! Kicsit nagyobb adagokat és minden penge lesz! Azért be kell vallanom, elég sok mindent megcsináltatok amit kértek itt, de vannak dolgok amit kérni sem kellene, annyira triviális!

Köszi
süti beállítások módosítása