eat IT

eat IT

Heti menü 0910-0914

2012. szeptember 07. - eatIT

A hajtás után nyomtatható méretben!

menusheet20120910_zold Sheet1.jpg

menu20120910_eng Sheet1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://eatit.blog.hu/api/trackback/id/tr694760594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zosa7 2012.09.13. 10:00:19

Kedves eatIT,

Búcsú levelemet írom. Nem is tudom hol kezdjem.
"It's not you... it's me"... de minek hazudnék... nem szándékosan történt a dolog hidd el. Én sohasem akartam, hogy így legyen vége. Egyszerűen csak megtörtént és mire észrevettem a gyomrom már másért dobogott... Tudom, hogy korábban mennyire elnéző voltál velem, mikor félrekacsintottam, de talán titkon bíztál benne, hogy visszatérek hozzád. Köszönöm, hogy elnézted a félrelépéseim, ezt sohasem felejtem el. De talán ezek a kis félrelépések lehettek volna jelzések is neked, nem? Hogy talán valamin változtatni kell, mert nem jó irányba haladnak a dolgok, még akkor is ha kívülről úgy tűnik, hogy minden rendben van.

A közös barátaink is többször felhívták az én és a Te figyelmedet is arra, hogy ez a kapcsolat nem működik úgy, ahogy kellene. Persze ideig óráig lehet húzni a dolgot de a kapcsolatunk halálra volt ítélve.

Tartozom egy vallomással. Az elmúlt egy hetet másik étkezdével töltöttem. Az elején szégyelltem magam: oly sok együtt töltött ebéd után miért érzem ezt? Miért van az hogy máshol keresem az étvágyat? Aztán rájöttem... mert eddig éhes sem voltam... azért jártam hozzád, mert megszoktam és ott voltál bármikor kívántam meg egy kis zöld menüt.

De ennek vége. A magam ura vagyok, nekem senki ne mondja meg hogy csak azért kell a zsíros ízetlen és féladag kaját ennem, mert ez van a legközelebb. Váltottam és nem bántam meg. Az új kapcsolatomban rátaláltam a tökéletes étvágyra és a jóllakottság érzésére amire melletted még talán soha.

Tudom, hogy ez most fáj neked, de remélem hamarosan belátod, hogy nem volt más választásom.

Isten veled!

n000rbi 2012.09.13. 12:42:40

Kedves eatIT,

ezúton szeretném megköszönni, hogy támogattatok a nemrég elkezdett diétámban.

Igazán nem kellett volna csak az érdekemben félbevágott "fülbemászóval" fűszerezni a ragulevest és a curry-s csirkét sem csontdarabkákkal szeretem a legjobban.

Peches vagyok, hogy pont nekem jutottak az "ínyenc" falatok? Lehetséges.
Nem sok keresnivalótok van a vendéglátásban? Ez egyre biztosabb.

Üdvözlettel,
N.

pisteeke 2012.09.13. 13:06:14

Csatlakozom hozzátok frauc1, és n000rbi.
Zosa7 pedig megadtad a szükséges lökést az elhatározáshoz! Ma ebédeltem utoljára az eatIT -nál! a rakott krumplihoz kiírhattátok volna, hogy "nyomokban tojást tartalmazhat"! És szemben n000rbi curry-s csirkéjével, nekem a levesbe jutott a csontszilánk! Az általatok képviselt minősség legyőzte a lustaságom. Így holnaptól előrelátó leszek, és rendelni fogom az ebédem. Utolsó nap volt a mai, mikor nálatok költöttem a pénzem. És szerintem leesznek így még ezzel páran.
Szívből remélem Zosa7, hogy lavinát indítottál el ezzel a szívhez szóló leveleddel! ;)

Gabor57 2012.09.13. 13:34:53

@frauc1: @Zosa7: Ha mindent összevetünk, a mérleg akkor sem az eatIT javára billen, Pedig milyen jól indultak...A szakácsok, akik ott dolgoztak, tudomásom szerint mind felfelé estek a lépcsőn! Elgondolkodtató!!

Elektra01 2012.09.13. 13:48:10

Kedves eatIT,

én igazából köszönettel tartozom Nektek, mert ma ráébredtem egy fontos dologra.

Nem is főzök olyan rosszul (hozzátok képest):D
Legyen szép napotok :D

freshmen1 2012.09.13. 17:23:22

Így van!
Az én csirkém is tele volt apró csontdarabokkal, meg az ételek is egyre rosszabbak már hetek óta.... És én is rendelni fogok valahonnan a jövőben!

Elektra01 2012.09.13. 18:09:19

Tudom, hogy ha nem tetszik az étel, akkor nem kell a kantinban enni....
de azt még szeretném megjegyezni,hogy az ételekhez felhasznált hús minősége a legtöbb esetben botrányos.
A csontos, szilánkos, szőrös-bőrös, porcogós, mócsingos nyesedéktől hamar kiborulok. (lehet csak én vagyok túl finnyás :O :D)
Ha így nézem a dolgot, már nem is olyan nagy baj, hogy csak fél adagot adnak ebből a csodából :D

user321 2012.09.13. 20:26:56

Pedig van 100 másik vállalkozó aki minőségi kantint üzemeltetne, de valamiért nem jöhetnek...hmm?

zs007 2012.09.14. 09:12:52

"eatIT 2012.01.31. 12:45:53
@Zosa7: Kedves Zosa7! A húsok egészben jönnek be a házba. Kizárólag minőségi színhúsokból dolgozunk és bizony mi vágtuk fel, ha jól sikerült, ha nem :(. Köszönjük az észrevételed, jobban górcső alá vesszük a húselőkészítést."

Több, mint fél éve nem sikerül rendesen felvágni azt a "minőségi színhúst"! Én is köpködtem a csontszilánkokat.

Feral 2012.09.14. 10:43:49

Tegnap én is elbúcsúztam az eatIT-tól.Már több mint egy hete máshonnan rendelek, de tegnap voltam akkora balfasz, hogy nem rendeltem.A curry-s csodát választottam, mivel már csak abból volt.Csirkemell csíkoknak volt hirdetve ha jól emlékszem,mi inkább csirke törmeléknek szoktuk hívni a lent kapható ilyen típusú kajákat.Volt egy nagyobb darab hús a tányéromon, amit kettévágtam.Belül nem rózsaszín volt, hanem vörös, véres mócsingos szar.A hányinger kerülgetett.Fénykép is van, ha valaki nem hinné el, de inkább nem töltöm fel, mert tényleg gusztustalan.Tudom, hogy ha nem tetszik, ne egyek itt.Nem is fogok többet.Inkább éhen maradok ha elfelejtek rendelni legközelebb.

Viszontnemlátásra kedves eatIT,csak így tovább!

momo968 2012.09.14. 12:08:10

Tegnapi currys csirke= robbantott csirke. Komolyan, honnan veszitek a bátorságot, hogy ilyen minőségű alapanyagból emberek számára ételt kínáltok? Tisztelt üzemeltető, ezt felkínálná otthon a családnak a vasárnapi ebédnél is? Köszi a megtiszteltetést...

BENKOVES 2012.09.14. 14:09:08

A máglyarakás egy rakás máglyára való ehetetlen katyvasz volt. Az alma magháza haja rajta, ragadt fővetlen nyúlos gumi ízetelen volt.

freshmen1 2012.09.14. 20:54:40

@user321
Egyetértek. Át kellene adni másnak. Ezek nem valók a vendéglátásba, illetve a vezetőjük, mert szegény pénztáros lánykák nem tehetnek róla, hogy ilyen helyen kell lenniük...
El kéne zavarni már őket, és egy egy új vállalkozónak átadni a helyet....

Mocskos politikus 2012.09.17. 11:30:17

Az összefogás még mindig hiányzik. Ha valaki indítana egy kampányt, hogy a héten senki nem eszik a kantinban és ennek hatására látványosan lezuhanna a forgalom, akkor leshetnének. Szerintem elég sok ember benne lenne. Ki szervezi meg? Facebookon?

zs007 2012.09.17. 12:09:11

@Mocskos politikus: Egyetlen nap is elég lenne. Jó ötlet.

pisteeke 2012.09.18. 12:38:09

@Mocskos politikus: én már napok óta ezt a kampányt csinálom! Igaz,egy fecske nem csinál nyarat, de vagyunk itt pár százan, aki már annál inkább képes volna rá. :D
Az biztos, hogy én befejeztem velük! Ha többen így csinálnának, nem lenne forgalmuk egy, két héten keresztül, tuti elmennének maguktól is! helyet adva valami jobbnak, profibbnak!
Ha lemész a kantinba étkezni, ráutaló magatartásoddal szerződéses viszonyba kerülsz a szolgáltatóval, akinek kötelessége bizonyos minőségi elvárásoknak eleget tenni! Ha nem tesz eleget, nem lépek vele szerződéses viszonyba, vagyis eszembe sincs vásárolni tőle, és nála elkölteni a pénzem!
Egyszer minden véget ér. A türelmem is!

Mocskos politikus 2012.09.18. 14:01:12

Tehát szervez valaki FB-n egy kampányt?

pisteeke 2012.09.18. 16:12:25

@Mocskos politikus: Nem tudok róla. De én szívesen csatlakozom egy ilyen kampényhoz!

hotchocolate 2012.09.19. 16:28:02

Egy eat-IT mentes hét/nap eseményt megérné létrehozni, csak kíváncsiságból :)

freshmen1 2012.09.19. 19:36:28

Én már majdnem egy hete nem ebédeltem ott...
süti beállítások módosítása