eat IT

eat IT

Heti menü 0617-0621

2013. június 14. - eatIT

menusheet20130617-Sheet1-1v.jpgmenu20130617_eng-Sheet1-1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://eatit.blog.hu/api/trackback/id/tr765346920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agent_k 2013.06.17. 12:22:36

Üdv,

ötletes dolog volt a cetliket osztani ebédidőben, viszont szerintem nem túl sokan járnak golyóstollal kajálni.

Javító szándékú észrtevétel: szvsz nem feltétlenül szükséges a spagettit összetördelni, kiválóan fogyasztható eredeti hosszúságában is :)

Vipera01 2013.06.17. 21:54:16

Ma 14:50-kor mentem ebédelni. Már csak tárkonyos csirkeragu volt, köretnek pedig fűszeres krumpli.
A húsból csak fél adag volt már, szerencsére jóllaktam vele.

Kérdésem a következő: ha csak fél adag másodikot kérek, akkor az elvileg többszáz forintba kerülő hús árából miért csak 10 forint jön le? Ráadásul nem is én akartam fél adagot enni, hanem már egyszerűen nem volt több.

Nem az hogy most állandóan panaszkodok, mert finom volt, de ezt a menübontást felejtsétek már el. Ha kevesebbet eszünk, fizessünk is kevesebbet.
süti beállítások módosítása