eat IT

eat IT

Heti menü 0130-0203

2012. január 28. - eatIT

Hajtás után nyomtatható méretben!

A bejegyzés trackback címe:

https://eatit.blog.hu/api/trackback/id/tr33964237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zosa7 2012.01.31. 12:11:20

Na szóval. Előre szólok nyers leszek. A mai "sertéspörkölt"-nek álcázott moslék nagyon nem ütötte meg a mércét. Valahogy úgy tudnám körülírni, hogy ha elmegyek a nappali melegedőre és ott kapok valami mócsingot, megeszem, majd fél óra múlva kihányom még akkor is több gusztusom lenne újra megenni, mint ezt. Kollégámnak adott információtok alapján ("nem mi vágtuk fel") egyeseknek a "nyesedék" szó ugrott be. Gondolom tudjátok ez mit takar.

Egy jó tanács, legközelebb daráljátok le ezt a trutyit amit "valahonnan szereztek" és csináljatok belőle húsos palacsintát, bolognait vagy valami hasonlót. Úgy talán nem veszik észre az emberek.

Sok sikert.

zs007 2012.01.31. 12:34:37

@Zosa7: Na de kurvajó. Egyetlen reményem volt.

eatIT 2012.01.31. 12:45:53

@Zosa7: Kedves Zosa7! A húsok egészben jönnek be a házba. Kizárólag minőségi színhúsokból dolgozunk és bizony mi vágtuk fel, ha jól sikerült, ha nem :(. Köszönjük az észrevételed, jobban górcső alá vesszük a húselőkészítést.

Zosa7 2012.01.31. 13:13:25

Akkor ezek szerint a kiadó személyzet magát mentette hogy nem "ők" vágták fel. Na mindegy, ettől függetlenül nem jól sikerült, pláne ha korábbi sertés/marha pörköltökhöz hasonlítjuk.

Mocskos politikus 2012.01.31. 13:22:00

Én még nem ettem ma lent, most terveztem menni, de gondoltam (volt egy megérzésem) hogy előtte megnézem a menüt és a kommenteket.

Pont a sertéspörköltöt néztem ki, de így totál elment az étvágyam. Lassan már ott járok hogy a gusztusom is. Az egész ízvilág lesüllyedt egy napközis menza szintjére, ahol ugyan minden nap más van, de mégis mindennek ugyanaz az íze.

Nincs gusztusom lent enni, akármi is legyen a kaja, pláne hogy az evőeszközök megint mocskosak, úgy kell válogatni egy tisztábbat.

Mikor húztok már el?

aszidien 2012.01.31. 13:46:18

@Mocskos politikus: Jó eséllyel nem mostanában lesz. :(
Egyébként a SZÉP-kártyát elfogadják majd ételkiszállításnál? Tud erről valaki valamit? Mert ha nem, akkor megszívtuk.

Vipera01 2012.01.31. 17:04:51

Nekem a büfé kínálatán akadt meg a szemem... egyetlen darab kisméretű sajtos pogácsa 180 FT??
Utána felvilágosított az eladó kisasszony, hogy "egyet fizet kettőt kap" akció van. Ez nem volt kiírva, de ha ki lenne írva, akkor is: 90 FT EGYETLEN DARAB POGÁCSA?

hunvagy 2012.02.01. 07:56:42

@aszidien: Teletál elfogadja, már készülünk a váltásra. Futár v. főnöke jön a POS terminállal majd. Most már csak az kell, hogy meg is kapjuk a csodakártyákat.

Vipera01 2012.02.01. 13:02:20

Tisztelt eatIT!

Elnézést hogy én is a panaszkodók táborát gyarapítom, de a mai rántott harcsa borzalmas volt! Félig nyers volt, másik fele pedig tocsogott az olajtól!

Nem igaz, hogy nem lehet normálisan kirántani egy halfilét! Nem vagyok halszakértő, nem tudom melyik hal mennyire zsíros, mennyire kemény a húsa, de egy rántott halfilé nem így néz ki!

A sárgaborsókrémleves (nem tudom miért kell dahl-nak hívni) finom volt, de túlságosan híg. Lehetett volna hozzá pirított kenyérkockát vagy levesgyöngyöt adni.

Gabor57 2012.02.01. 13:11:11

sziasztok,

a halas panaszt én is hallottam, lassan el kéne gondolkodni bizonyos szakmai dolgokon!

Tisztelettel:

tudjátok ki

whocares11 2012.02.01. 20:09:28

Lehetne ilyen kiszavazó show. Lehessen tudni hogy x ételt y szakács készítette, és mondjuk 50 panasz felett kap 1 strigulát, és mondjuk 10 strigula után viszlát

salcay 2012.02.02. 14:35:04

A tegnapi szezánmagos csirke finom volt, köszönöm szépen; és a mai krumplipaprikás is jó volt. Az adagra sem lehetett panaszom, jól tudtam lakni mindkettőből. Kollégám a rizses húst is dicsérte.

Azonban ugye van itt halas panasz, amit én már nem részletezek, a többiek megtették.

Továbbá, Kedves Kollégák!
Nem akarom megvédeni az eatIT-t, de azért pár dolgot ne feledjünk el!
Előszöris azt, hogy ha a sok szitok kapcsán egy szakács agya eldurran, és beleborít egy bő adag hashajtót a fazékba, akkor igencsak szar helyzetben leszünk! Értelmes emberek vagyunk, és a véleményünket értelmesen is ki tudjuk fejteni (azt hiszem), és felesleges az a ******* stílus, amit egyesek megengednek maguknak. Ettől csak a feszkó nő, feleslegesen!
Másrészt... olcsón próbálnak nekünk kaját csinálni (eatIT-ék), de azért nekik is kell egy kis haszon, ezt józan paraszti káposztalével is be lehet látni. Most akkor döntsétek el: legyen végletekig olcsó, vagy hajlandóak vagytok kicsit többet is áldozni a levesre, meg a többire, cserébe pedig talán jobb minőséget is kaphattok. Ebből a kisebb összegből pedig valamit meg lehet csinálni jól, valamit meg nem.
A kis díjaknak fedezni kell ugye a személyzet fizuját is. Ki dolgozik lelekesen, és nagy odafigyeléssel, ha szarul fizetnek? Hát az, aki elhivatottságból csinálja... Az elhivatottságot csalódással "jutalmazzuk", mert bicskanyitogató hangnemben írogat itt pár ember. Te csinálnád? Ló****t, ... gondoljunk vissza a hashajtós példámra...
Szóval kedves kollégák, moderáljuk már magunkat!

Köszönöm!

Vipera01 2012.02.02. 14:58:02

Hogy pozitívum is legyen: a mai (étlapon nem szereplő, hanem utólag csinált) tejfölös-borsós csirke finom volt, a zöldségleves is! Az adag is teljesen korrekt volt!

Gabor57 2012.02.02. 15:28:42

@salcay: szívemből szóltál, bár a hashajtós történet nem következik be, mert azért svéd függönyös szálloda jár!

G.

user321 2012.02.02. 22:58:05

Hogy ki csinálná? Kérdezzük meg a város vállalkozóit: szerintem lenne 100 pályázó aki olcsóbban és finomabban főzne! Vajon miért nem kapnak lehetőséget erre?

Legközelebb elmegyek a góré fogadóórájára, és felteszem neki ezt a kérdést. Kíváncsi leszek a válaszára, hogy miért nem

Vipera01 2012.02.03. 09:33:12

@Gabor57: mit jelent a svéd függönyös szálloda? Börtön?
Honnan jött ez a kifejezés, hogy svéd függöny? Milyen az?

Gabor57 2012.02.03. 10:09:06

@Vipera01: vasrács a svéd függöny, egyébként testi sértés kísérlete a hashajtó..

2012.02.03. 10:21:26

@salcay: Biztos vagyok benne, hogy lenne rá nem egy vállalkozó, aki jönne ide főzni. Hagyjuk már, hogy mennyire olcsó az EatIT, legtöbb kajafutár már olcsóbb és nagyobb adagokkal, finomabb ételekkel szolgál. Amióta nem az EatIT-nál ebédelek, nincsenek panaszaim az ebédre. Azért nyomon követem a fórumot, érdekes látni, hogy süllyed a színvonal.

2012.02.03. 10:23:38

@salcay: Abban egyetértünk, hogy a hangnemet megfelelőbben is meg lehet választani. De tudod van az a csalódott vásárló, aki továbbáll (pl én is ilyen vagyok), meg van az, aki próbál küszködni a jelenlegivel, és jobb belátásra bírni (na ilyen az, akinél néha elgurul a gyógyszer). És így születik a chocapic, meg az a sok durva hozzászólás

Gabor57 2012.02.03. 10:52:58

@EhesMunkas: Teljesen igazad van, de akik a, nem túl szalonképes kifejezéseket választják, nem csak saját magukat minősítik, hanem a céget is. Ezért kellene egy kissé finomabban fogalmazni, még akkor is, ha a bili kiborul, csipkelődéssel, tapasztalatom szerint sokkal több minden elérhető, mint anyagcseretermékek hajigálásával!

G.

Laszlo Papp 2012.02.03. 12:00:34

@salcay: Szívemből szóltál, de a hashajtós ötlet durva. Jobban főznek itt, mint én főznék, és eddig NEM találtam olcsóbb ebédet valóban jobb színvonalon. (szigorúan a menü árát figyelembe véve) Valóban sok a csalódott, aki máshol ebédel, ám tegye. De ezek után miért kell ide visszajönni és ilyen stílusban kommentelni rendszeresen? Szerintetek az anyázástól változik (változott) valami?

EhesMunkas (törölt) 2012.02.03. 12:05:20

@Laszlo Papp:
blaháné
campus
hajdu
le petit
gödör

és ezek csak a kifőzdék voltak. vagy soroljak még?

hunvagy 2012.02.03. 13:03:51

@Gabor57: Heh, ezt már egyszer említettem, lehet nem internetes blogot kellett volna csinálni. Főleg nem a blog.hu-n a magyar trollok hazájában.

Laszlo Papp 2012.02.03. 13:22:31

@EhesMunkas: Köszönöm!
Blaháné: rendeltem tőlük egy évig, 690 Ft a leves + a főétel. Minőségileg nem volt kiemelkedően jobb az eat it-nál. A leves mindig nagyon zsíros volt, a második pedig nem túl változatos. Azóta persze ez változhatott.
Gödör: leves + főétel 760 Ft
Campus: leves + főétel 840 Ft
Le Petit: leves + főétel 740 Ft
Árban igazából ez mind ugyanazon a tájékon van, hiszen itt egy leves + főétel 745 Ft.
A minőségről persze lehet beszélgetni (arról van már szó egy ideje ezen a blogon)
Ki fogom próbálni a javasolt kifőzdéket, árban továbbra sem látom a nagy különbséget, remélhetőleg ízben érezni lehet.

EhesMunkas (törölt) 2012.02.03. 13:29:28

@Laszlo Papp: Mi jelenleg a balhánál vagyunk, a leves 3x annyi mint itt (bár ott több opció is van, mi drágább menüt eszünk). Ha itt nagylevest készt (eatitnál) akkor már jóval drágább ennél is. Az ételekkel még sosem volt kifogás. Változatos, és 2-3 szelet húst kapsz az itteni 1 helyett. (az a 2-3 nemhogy nem kisebb, nagyobb is)

+ nincs sorbanállás, nincs szenvedés a kiadó személyzettel, és senki nem fizetteti ki veled 2x a kaját, csak mert nem tudja mi az aznapi menü.

A többi kifőzde árait is úgy nézd hogy az itteni nagyleves + főételes kombónak felel meg. (a főételről már volt szó)

Nem akarok itt reklámozni semmit, de én kértem szépen, csúnyán, aztán váltottam. Nem szivesség az ebéd, elvégre fizetünk érte.

Vipera01 2012.02.03. 13:31:06

A mai sertés fűszeres babbal és paradicsommal finom volt, az adag is megfelelő volt.

Viszont: a gyümölcsleves halálát jelenti, ha melegen/langyosan tálalják! A gyümölcsleves MINDIG hideg legyen! Különösen, ha az a neve, hogy hideg gyümölcsleves.

hamone 2012.02.03. 14:53:35

A mai gyümölcsleves nagyon sósra sikeredett, nem lehetett volna kicsit megcukrozni? Továbbá tényleg hidegen kellett volna felszolgálni :)

cal3006 2012.02.04. 12:55:35

Sziasztok!
Olvaslak benneteket...
Olyan óvodások vagytok néha...
Ha éhes máshonnan rendel, akkor miért jár ide fikázni?
Az eatit helyében meg törölném a reklámjait, mert az meg már súrolja a pofátlanságot.
Én vettem észre változásokat!
Nektek nem tűnt fel, hogy napok óta mások adják ki a kaját?Sokkal normálisabbak lettek.
Nekem is volt reklamációm, csendben, kulturáltan elintézték azonnal.
Minden nap találok magyaros kajákat is, meg könnyebb csirkét-pulykát.
A desszertek is ehetőek, az étlap is érthetőbb lett, a sor is halad a fizetésnél (kivéve csütörtökön).

És még egy eszembe jutott:
745 forintból nem sok meleg ebédet tudnék összerakni, még akkor sem, ha tudnék főzni!

Ha meg valami baj van az étellel, akkor nem itt kell káromkodni, gorombáskodni arc nélkül, hanem meg kell keresni az üzletvezető asszonyt és nála reklamálni.
Gondolom, azért van, hogy megoldjon ilyen problémákat.

Sziasztok!

Mocskos politikus 2012.02.04. 16:36:24

Dehogynem, lehet! 745-ből sokat ki lehet hozni, ha az ember nem arra törekszik hogy 1-2 hónapon belül csitrilliárdos legyen.

Nagytételben minden olcsóbb. Főzni is.

cal3006 2012.02.05. 18:39:52

Szia!
Szerintem már ott tartunk, hogy butaságokkal vagdalkozol.
Ne haragudj, hogy ezt mondom, de én ettem iskolai menzán, sőt, ovis is voltam és emlékszem, milyen kajákat adtak.
Lehet, hogy nagy tételben minden olcsóbb (?), de azt is vedd figyelembe, hogy ha ügyesen válogatok, akkor gyakran tudok enni húsos levest húsos másodikkal.
Ha ezt te ki tudod hozni 745-ből (nyersanyag, rezsi, bér, veszteség), akkor miért nem veszed át a konyhát te, és lehetsz csitrillárdos?
Tényleg nem értelek, állítólag nem is eszel itt, de azért osztod az eszet abban a kérdésben, amihez vajmi keveset érthetsz az eddig leírtak alapján.
Én dolgoztam diákként konyhán, láttam a napi számolgatást, hogy a vendég is elégedett legyen, meg az étterem se legyen veszteséges.
Ne haragudj, hogy ilyeneket írok, de én kiállok az eatit mellett, mert a ritka bakik kivételével mindig elégedetten meg tudok ebédelni.
A Gundel étterem nem 725 forintnál kezdődik.
Ha a párommal összeraknám az 1450 forintot, akkor sem tunánk kihozni pl. egy babgulyást, meg egy húsos ételt mögé körettel.
Elgondolkodtató, nem??

Arra meg, hogy te idejársz lázítani, nem is találok magyarázatot.

Nagyon igazat adok slacaynak és Gábor57nek, hogy egy udvarias és normális kommunikációval sokkal többet segítünk, mint a szitkozódással, meg a "mikor húztok már el" mondatokkal.

"ez pedig itt a piros telefonvonal köztünk és fogyasztóink között. Itt fogunk kérdezni, tájékoztatni, és ha borjúpaprikás kell, megfőzzük."

Használjuk ki, hogy van ilyen lehetőségünk és én már most jelzem, hogy mivel a múltkori hortobágyiból nem jutott, szeretném, ha megint lenne.
A desszertek között pedig szivesen látnám a lekváros fánkot!

Éhes, szeretném, ha megértenéd, mit is akartam mondani.

Sziasztok!!

cal3006 2012.02.05. 18:44:10

Szia!
Szerintem már ott tartunk, hogy butaságokkal vagdalkozol.
Ne haragudj, hogy ezt mondom, de én ettem iskolai menzán, sőt, ovis is voltam és emlékszem, milyen kajákat adtak.
Lehet, hogy nagy tételben minden olcsóbb (?), de azt is vedd figyelembe, hogy ha ügyesen válogatok, akkor gyakran tudok enni húsos levest húsos másodikkal.
Ha ezt te ki tudod hozni 745-ből (nyersanyag, rezsi, bér, veszteség), akkor miért nem veszed át a konyhát te, és lehetsz csitrillárdos?
Tényleg nem értelek, állítólag nem is eszel itt, de azért osztod az eszet abban a kérdésben, amihez vajmi keveset érthetsz az eddig leírtak alapján.
Én dolgoztam diákként konyhán, láttam a napi számolgatást, hogy a vendég is elégedett legyen, meg az étterem se legyen veszteséges.
Ne haragudj, hogy ilyeneket írok, de én kiállok az eatit mellett, mert a ritka bakik kivételével mindig elégedetten meg tudok ebédelni.
A Gundel étterem nem 725 forintnál kezdődik.
Ha a párommal összeraknám az 1450 forintot, akkor sem tunánk kihozni pl. egy babgulyást, meg egy húsos ételt mögé körettel.
Elgondolkodtató, nem??

Arra meg, hogy te idejársz lázítani, nem is találok magyarázatot.

Nagyon igazat adok slacaynak és Gábor57nek, hogy egy udvarias és normális kommunikációval sokkal többet segítünk, mint a szitkozódással, meg a "mikor húztok már el" mondatokkal.

"ez pedig itt a piros telefonvonal köztünk és fogyasztóink között. Itt fogunk kérdezni, tájékoztatni, és ha borjúpaprikás kell, megfőzzük."

Használjuk ki, hogy van ilyen lehetőségünk és én már most jelzem, hogy mivel a múltkori hortobágyiból nem jutott, szeretném, ha megint lenne.
A desszertek között pedig szivesen látnám a lekváros fánkot!

Éhes, szeretném, ha megértenéd, mit is akartam mondani.

Sziasztok!!

eatIT 2012.02.05. 19:02:14

@cal3006: Kedves cal3006! Vettük az igényt, figyelni fogunk rá, hogy ismét étlapra tűzzük ezeket az ételeket. Köszönjük.

eatIT 2012.02.05. 19:04:21

@Vipera01: Kedves Vipera 01! A gyümölcsleves hidegen készült, feltétezhetően a tálaló edény lehetett a bűnös, ami figyelmetlenségből ered. Az édes élmény sem fog elmaradni. Köszönjük az észrevételt.

eatIT 2012.02.05. 19:05:58

@frauc1: Kedves frauc1! Köszönjük az észrevételed, és reméljük továbbra is elégedett levesfogyasztó leszel.

Mocskos politikus 2012.02.05. 19:55:57

@cal3006: Barátom, te össze vagy zavarodva.

Nem lázítani járok ide, hanem feedbackbet adni a kantinnak. Legális, nem?

Az hogy ilyen a hangnem, szerintem nem a posztolók hibája, annak idején én sem a magas C-n kezdtem, hanem max. eljutottam oda az idők folyamán, hogy már nem válogatom a szavaimat, mivel semmi nem változott jó irányba szép szóra sem.

Valamint nem én vagyok az egyetlen, aki sokszor nem elégedett, olvass csak vissza. Ha meg jó a kaja, azt is beírom, tény hogy kevesebbszer, mert számomra az a default. Gondolom a főnöködnek is, hogy te jól dolgozol és nem veregeti meg a válladat minden nap, viszont ha hülyeséget csinálsz azt bármikor a szemedre vethetik. Ugye-ugye.

És az is marhára zavar, hogy kedves eatIT szelektíven válaszol, mint épp most is. A nagyobb problémákhoz hozzá sem szól, nincs válasz. A "hideg/meleg volt a leves" reklamációért nyilván könnyen elnézést lehet kérni, magyarázni stb. A mélyebb dolgokkal van a gond. Ott lapítás van.
Akkor minek is a piros telefonvonal?

És azért nem veszem át a konyhát, mert nekem nem az a profilom. Viszont az asztal másik végén én ülök, így elvárom a pénzemért a minőséget. Ja, hogy 745-ért nem kell azt várni? Már eleve gáz ha ezt kijelentjük. Dehogynem, mindegy hogy mennyibe kerül, vannak olyan dolgok amikből nem lehet engedni.

Az nem pénzkérdés, hogy reagálnak a felvetésedre. Az sem pénzkérdés, hogy kirakjanak egy nyavalyás étlapot a falra (bár ez megtörtént úgy ahogy). Az sem pénzkérdés, hogy nem úsztatom az olajban a sültkrumplit. Sok ilyen van, és az emberek meg is írják.

Had linkeljek neked egy érdekes cikket, hogy a piros telefonvonal hogyan is tud működni, pedig nem egy sufnicégről van szó. Még ha a fele igaz is....

gasztro-tv.hu/hirek/vilag-legbajosabb-ugyfelszolgalatis-valaszlevele-forditassal

Gabor57 2012.02.06. 08:45:33

@cal3006: ha gondolod szívesen segítek 1450,-ből 2 fogásos kaját megtervezni (főzni nektek kell) :)

Gábor

Zosa7 2012.02.06. 08:50:42

@Mocskos politikus:
"Az sem pénzkérdés, hogy kirakjanak egy nyavalyás étlapot a falra (bár ez megtörtént úgy ahogy)"

Sajnos ki kell ábrándítsalak. Azt az étlapot nem ők rakták ki, hanem az egyik kolléga. Valószínűleg az olcsó menü árába nem fért bele az 1 A4-es lap/hét

EhesMunkas (törölt) 2012.02.09. 09:06:52

@cal3006: Ha ennyire okos vagy, előbb olvasd el a korábbi hozzászólásaimat. Én álltam ki talán leginkább az EatIT mellett, de miután többször is átvertek, váltottam. Ennyi. Az általad reklámnak nevezett hozzászólásom pedig egy kérdésre adott válasz volt. Mindenkinek szíve joga eldönteni, hogy hol ebédel és mennyiért. Azt meg, hogy valaha is fikáztam volna... Légyszíves ne légy buta, olvass mielőtt írsz.
süti beállítások módosítása